turzol Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Dokładnie ten z joystick z B8 biedny jest. Najlepiej komplet przycisków z 8P0 polift zapodać jak u mnie
Norbas Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Wszytsko chodzi bez problem? cos trzeba przerabia? I ile za wszystko dawales, moze byc pw
turzol Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Wszytsko chodzi bez problem? cos trzeba przerabia? I ile za wszystko dawales, moze byc pw Wszystko śmiga oprócz blokady szyb z tyłu. Nr części są na pudełkach więc ceny aktualne można sprawdzic na stronach typu Getem.pl Ja brałem nowe 2 lata temu i nie pamiętam teraz cen z głowy ale też kurs euro był korzystniejszy niż obecnie. Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka
rafi10612 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Przełącznik ok 140 zł. Od szyb ok 400 zl Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
instruktor83 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2016 w tym przełączniku nie podświetlana jest ta kropeczka bezpośrednio na pokrętle niestety, także jak dla mnie ten w pełnym chromie fajniejszyTo cenna uwaga,poszukam w chromie:-) Po przejechaniu około 2 tyś km od momentu założenia sprężyn Eibacha fajnie widać różnice , jak było ,a jak jest BYŁO JEST
Animal Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Fajnie siadła ale czy przód nie jest nieco wyżej niż tył?
instruktor83 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2016 właśnie troszkę jest , wprawdzie mam zatankowaną na full , nie wiem czy to nie jest przyczyna
Animal Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Obawiam się, że nie bo jak miałem B6 na springach H&R to było tak samo bez względu na ilość paliwa w zbiorniku i też miałem ten problem
instruktor83 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2016 (edytowane) Obawiam się, że nie bo jak miałem B6 na springach H&R to było tak samo bez względu na ilość paliwa w zbiorniku i też miałem ten problem i jak go rozwiązałeś? :)szczerze mówiąc widać to bardziej na zdjęciach niż na żywo ale jakość prowadzenia wysokiej kozy a teraz to różnica jest niebo a ziemia jeszcze tylko musze kupić amorki Edytowane 12 Kwietnia 2016 przez instruktor83
biggman Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 (edytowane) Też chyba skuszę się na te sprężyny Eibacha, jest troszkę niżej niż S-line, ale autem jeszcze da się normalnie jeździć Nie myślałeś o tych podkładkach z tyłu 10mm żeby tył był równo, lub ostatecznie jak nie równo to wyżej niż przód? Edytowane 12 Kwietnia 2016 przez biggman
instruktor83 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Jakich podkładkach?:-)
biggman Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Tu masz cały wątek o Eibach Pro Kit, i link do podkładek: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/281744-zawieszenie-1ba-i-30-eibach-pro-kit/page-15#entry4666282
Animal Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Obawiam się, że nie bo jak miałem B6 na springach H&R to było tak samo bez względu na ilość paliwa w zbiorniku i też miałem ten problem i jak go rozwiązałeś? :)szczerze mówiąc widać to bardziej na zdjęciach niż na żywo ale jakość prowadzenia wysokiej kozy a teraz to różnica jest niebo a ziemia jeszcze tylko musze kupić amorki No właśnie nie rozwiązałem tego problemu a nowy właściciel na pewno tego nie zrobi skoro nie ma nawet czasu żeby umyć auto i od kilku miesięcy nie był nim na myjni strach się bać co on z nim zrobi za jakiś czas
turzol Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Fajnie usiadł, różnica na duży plus. Jaki masz rozmiar opon u siebie?
instruktor83 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2016 (edytowane) Obawiam się, że nie bo jak miałem B6 na springach H&R to było tak samo bez względu na ilość paliwa w zbiorniku i też miałem ten problem i jak go rozwiązałeś? :)szczerze mówiąc widać to bardziej na zdjęciach niż na żywo ale jakość prowadzenia wysokiej kozy a teraz to różnica jest niebo a ziemia jeszcze tylko musze kupić amorki No właśnie nie rozwiązałem tego problemu a nowy właściciel na pewno tego nie zrobi skoro nie ma nawet czasu żeby umyć auto i od kilku miesięcy nie był nim na myjni strach się bać co on z nim zrobi za jakiś czas No niestety nie wszyscy kolejni właściciele naszych pomodzonych aut wkładaja w nie później tyle energii i czasu żeby utrzymać te auto takie jakie było gdy kupili(już nie mówie by je jakoś jeszcze udoskonalić) Dzisaj z rana z racji że mamy chwilowy przestój w pracy i jest wolne jeden dzień ,wypad nad jezioro bodeńskie:-) są i fotki:-) Fajnie usiadł, różnica na duży plus. Jaki masz rozmiar opon u siebie?Dzięki :-) ja jestem bardzo zadowolony zarówno z tego jak wygląda i jak lepiej trzyma się drogi , a opony 225/40/18 Edytowane 13 Kwietnia 2016 przez instruktor83
marcinch001 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Jak zmienisz amorki na oryginalne s-line to przód pójdzie niżej o 0.5 cm
biggman Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 A nie wiesz czy jak zmieni się amorki np. na Bilsteina pod 1BE też przód zejdzie niżej?
instruktor83 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2016 O właśnie o to miałem zapytać:-) ?
Norbas Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Ładnie teraz wygląda i do tego ta fela Co do przódu to ogólnie ciężko coś znaleźć żeby tył i przód wyglądał tak samo. Ja mam ori 1BE i przód wygląda na wyżej osadzony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się