biggman Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Panowie z ta zapalniczka chowana/przekrecana duzo zabawy jest z wyjeciem? Trzeba odkrecic tunel założysz amorki 1BE będzie równoGdzie kupowałeś swoje? ,bo chyba też niedawno wymieniałeś:-) U dzika z forum, polecam ma bardzo dobre ceny na Sachsy. Dwa tygodie temu zmienialem
mateusztbg Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Panowie z ta zapalniczka chowana/przekrecana duzo zabawy jest z wyjeciem? Trzeba odkrecic tunel założysz amorki 1BE będzie równoGdzie kupowałeś swoje? ,bo chyba też niedawno wymieniałeś:-) U dzika z forum, polecam ma bardzo dobre ceny na Sachsy. Dwa tygodie temu zmienialem Z Ciekawości, ile płaciłeś u dzika za te amorki? Wymieniałeś coś jeszcze czy tylko same amortyzatory?
biggman Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 (edytowane) 1800zł amorki + 650zł pro kit = 2450zł, za tą cenę kupi się już gwint np AP, nie lepszy wybór?Ja placilem za sprezyny 580. Amorki to cos okolo 1tys. Wszystko nowe--- Wejdz do mojego tematu tam masz opis i fotki. Wymienialem przy okazji wszystkie gumy, srubki, oslony, odboje, itp. Generalnie wszystko co sie dalo bo to juz nie byly duze koszta Edytowane 4 Sierpnia 2016 przez biggman
marcinch001 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 (edytowane) Panowie z ta zapalniczka chowana/przekrecana duzo zabawy jest z wyjeciem? Trzeba odkrecic tunel założysz amorki 1BE będzie równoGdzie kupowałeś swoje? ,bo chyba też niedawno wymieniałeś:-) U dzika z forum, polecam ma bardzo dobre ceny na Sachsy. Dwa tygodie temu zmienialem Z Ciekawości, ile płaciłeś u dzika za te amorki? Wymieniałeś coś jeszcze czy tylko same amortyzatory? Kolego na logikę krótsze sprężyny , krótsze odboje . Przecież pisałem Ci . Jak odkręcasz zawieszenie to pózniej nowe nakrętki i niektóre śruby . Edytowane 4 Sierpnia 2016 przez marcinch001
instruktor83 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Kolego na logikę krótsze sprężyny , krótsze odboje . Przecież pisałem Ci . Jak odkręcasz zawieszenie to pózniej nowe nakrętki i niektóre śruby .I tak też zrobiłem więc to chyba nie do mnie:-)
instruktor83 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2016 (edytowane) A tak:-) Mateusztbg tak to wygląda u mnie:-) po zmianie sprężyn oraz odbojów oraz dodatkowych śrub nakrętek, amory jeszcze standardowe Edytowane 4 Sierpnia 2016 przez instruktor83
H4mm3R Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Jak szaleć to szaleć kierunek biały a lampki skrętne Ja w skrętne już się nie będę bawił . A to czemu nie?
marcinch001 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Uważam ze sam bi xenon już wystarczy .
instruktor83 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Uważam ze sam bi xenon już wystarczy .Różnicy w pieniądzach między skrętnymi a nieskrętnymi są wręcz niezauważalne ,też studjuje ten temat teraz
H4mm3R Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Uważam ze sam bi xenon już wystarczy .Różnicy w pieniądzach między skrętnymi a nieskrętnymi są wręcz niezauważalne ,też studjuje ten temat teraz Zgadza się, a rezania tyle samo
marcinch001 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Czy jak się kupi bi xenon skrętny i nie zamontuje się modułu skrętu to czy będzie wywalać jakiś błąd ?
patrykwasyl84 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Moim zdaniem jak zmieniać to tylko na skrętny! Tak jak mówisz różnica w kasie nie wielka, a efekt finalny o wiele lepszy i praktyczniejszy
marcinch001 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Nie ma nic ciekawego na allegro z bi xenonów . Ktoś kupował prawą i lewą lampę osobno - można je tak wypolerować żeby się nie różniły od siebie ?
H4mm3R Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Czy jak się kupi bi xenon skrętny i nie zamontuje się modułu skrętu to czy będzie wywalać jakiś błąd ? Jak nie zmienisz kodowania na FIS to błędu nie będzie.
mateusztbg Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Kolego na logikę krótsze sprężyny , krótsze odboje . Przecież pisałem Ci . Jak odkręcasz zawieszenie to pózniej nowe nakrętki i niektóre śruby . Tak tak pamiętam co mi napisałeś, pytałem Mateusza czy też tak zrobił wymieniając same springu bez amorków A tak:-) Mateusztbg tak to wygląda u mnie:-) po zmianie sprężyn oraz odbojów oraz dodatkowych śrub nakrętek, amory jeszcze standardowe Całkiem spoko tylko ten przód trochę japa jeszcze.
mateusztbg Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Nie ma nic ciekawego na allegro z bi xenonów . Ktoś kupował prawą i lewą lampę osobno - można je tak wypolerować żeby się nie różniły od siebie ? Marcin dopisz się do facebookowej grupy "Forum miłośników Audi" Jest tam pełno matołów i można często wyrwać graty z rozbiórki za 1/3ceny, dla przykładu kolega z miasta kupił kompletne lampy ori bixenony do a4 b7 za 500zł z WLICZONĄ WYSYŁKĄ ZA POBRANIEM
instruktor83 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Nie ma nic ciekawego na allegro z bi xenonów . Ktoś kupował prawą i lewą lampę osobno - można je tak wypolerować żeby się nie różniły od siebie ? Marcin dopisz się do facebookowej grupy "Forum miłośników Audi" Jest tam pełno matołów i można często wyrwać graty z rozbiórki za 1/3ceny, dla przykładu kolega z miasta kupił kompletne lampy ori bixenony do a4 b7 za 500zł z WLICZONĄ WYSYŁKĄ ZA POBRANIEM To rzeczywiście grosze jak za bixenon:-)
marcinch001 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Bardzo tanio , już się zapisałem czekam na akceptację
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się