pwiecek7 Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 witam mam takie pytanko w lewym kole mam luz na drązku kierwoniczym, i pytam czy moge go wymienic sam czy lepiej oddac do warsztatu, a jak sam to jkas podpowiedz jak to najlepiej zrobic, w ksiązce obsługi pisze zeby go nie wykrecac bo trzeba wtedy ustawic zawieszenie, i co to znaczy, czy to jest to samo co zbieżność
zdeniu Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 tylko warsztat po wymianie trzeba ustawić zbieżność a sam tego raczej nie zrobisz
mlodyy Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 bez problemu mozesz wymienic sam ale pozniej ustawienie zbieznosci jakies 60zl za wyminae z ustawieniem krzyczol ponad 100zl wiec zmien sam i jedz na tacie zeby ustawili.
krzysiek23 Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 bez problemu mozesz wymienic sam ale pozniej ustawienie zbieznosci jakies 60zl za wyminae z ustawieniem krzyczol ponad 100zl wiec zmien sam i jedz na tacie zeby ustawili. prawda :good:zajzyj tu, http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_wymiana_przekladni_kierowniczej_maglownicy_fotostory-t23007.0.html tam masz pokazane w ktorym miejscu odkrecic ps.magla nietrzeba wyciagac
zdeniu Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 bez problemu mozesz wymienic sam ale pozniej ustawienie zbieznosci jakies 60zl za wyminae z ustawieniem krzyczol ponad 100zl wiec zmien sam i jedz na tacie zeby ustawili. tylko czy jest sens za 40 zł samemu się pierniczyć jeżeli ktoś ma możliwości w typu garaż, kanał, podnośnik, narzędzia to można się pobawić w przeciwnym razie nie warto tracić czasu, brudzić się skoro i tak za chwilę diagnosta ustawiający zbieżność będzie kręcił drążkiem
lukaszr Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 tylko czy jest sens za 40 zł samemu się pierniczyć jeżeli ktoś ma możliwości w typu garaż, kanał, podnośnik, narzędzia to można się pobawić w przeciwnym razie nie warto tracić czasu, brudzić się skoro i tak za chwilę diagnosta ustawiający zbieżność będzie kręcił drążkiem Dokładnie tym bardziej, że czasami odkręcenie drążka bywa kłopotliwe i trzeba się mocno namęczyć. Dla 40 zł nie warto tego robić - nawet chyba na stacji diagnostycznej mogą zrobić wymianę jeżeli prowadzą od razu warsztat.
krzysiek23 Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 zle przeczytales kolega napisal ze za wymiane chca ok 100,plus zbieznosc 40zl to masz 140zl (w zaleznosci jaki zaklad,bo i moga za stowe wymienic wraz z ustawieniem ,wymiana 1-2 stron?)a to jest juz jakas kwota,ale rzeczywiscie na podworku nie ma co sie meczyc chyba ze jestes zapalonym hobbysta
zdeniu Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 zle przeczytales kolega napisal ze za wymiane chca ok 100,plus zbieznosc 40zl to masz 140zl nie żebym chciał się sprzeczać ale zrozumiałem dokładnie tak jak napisał a napisał ... za wyminae z ustawieniem krzyczol ponad 100zl ... więc to chyba ty źle przeczytałeś
pwiecek7 Opublikowano 25 Września 2008 Autor Opublikowano 25 Września 2008 krzysiek 23 czyli wystarczy że odkręce drązek z górnej śruby i bocznej i go wybije, i założe nowy, czy muszę spuszczac płyn i tym podobne
krzysiek23 Opublikowano 26 Września 2008 Opublikowano 26 Września 2008 na gorna i boczna srube to jest koncowka drazka przykrecona a ty chcesz drazek kierowniczy wymienic,takze okrecasz te 2 sruby od koncowki drazka wybijasz koncowke ,a sruba od drazka jest pod harmonijka na maglu na klucz chyba 32 lub 34,plynu nietrzeba spuszczac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się