Jump to content
IGNORED

uszczelka pod przepustnice


quadral20004
 Share

Recommended Posts

witam.zauważyłem ,że olej delikatnie podcieka pod przepustnicą.rozebrałem ,nic nie wskazywało ,że jest nie dobra. złożyłem i nadal widze delikatny przeciek.nie jestem pewien czy to ten oring poniewaz na korpusie przepustnicy jest mały otwór,może to z niego cieknie? przy okazi : b8 na xenonie ma skretne soczewki,bo jakos u mnie nic się nie kręcą.

Link to comment
Share on other sites

Jeśli chodzi o soczewki to zależy od wyposażenia czy masz bixy skrętne czy też nie...

Link to comment
Share on other sites

Skoro mówisz że nie widzisz to pewnie nie masz , możesz jedynie zrobić z halogenu doświetlanie zakrętów :wink:

Link to comment
Share on other sites

A nie jest przypadkiem tak, że skręt w biksenonach działa powyżej 10 km/h?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Moze i tak jest ale byly bixy skretne i normalne w tych autach

Link to comment
Share on other sites

czyli mam zwykłe. moze i lepiej.mniej awaryjne. na temat uszczelki (oringa) pod przepustnice cos wiecie?

Edited by quadral20004
Link to comment
Share on other sites

Ja u siebie w CBBB tez wymienialem uszczelke pomiedzy EGR a przepustnica bo tez bylo mokro od oleju, pomoglo moze na pol roku. Teraz znowu jest tam mokro.

Dodam ze uszczelka nie wygladala na zuzyta.

Link to comment
Share on other sites

Ja u siebie w CBBB tez wymienialem uszczelke pomiedzy EGR a przepustnica bo tez bylo mokro od oleju, pomoglo moze na pol roku. Teraz znowu jest tam mokro.

Dodam ze uszczelka nie wygladala na zuzyta.

to jak u mnie kolego.z dostepnoscia w/w uszczelki nie ma problemu w sklepie lub na allegro?

Link to comment
Share on other sites

jaki koszt?


Ja u siebie w CBBB tez wymienialem uszczelke pomiedzy EGR a przepustnica bo tez bylo mokro od oleju, pomoglo moze na pol roku. Teraz znowu jest tam mokro.

Dodam ze uszczelka nie wygladala na zuzyta.

kupilem uszczelke w aso. rozebralem, wyczyscilem ,poskladalem,przejechalem kilka km i patrze a tam dalej mokro:) wkurzylem sie ,rozebralem jeszcze raz wyczyscilem,odtluscilem wysmarowalem delikatnie uszczelke sylikonem czerwonym.po przejechaniu 700km nie widze juz ani kropli.

Link to comment
Share on other sites

To za chwile zobaczysz ,nic nie pomoże jak tylko wymiana egr . Jak sobie przyspisz to olej pójdzie na sterowanie klapka.U mnie się zaczeło lac przy 70tys ,co jakis czas rozbieram cały egr i czyszczę. Teraz mam prawie 200tyś na ori cieknącym egr, i chyba czas wywalić 800pln na nowy.Zresztą z nowym za chwile będzie to samo ,taki urok tego ustrojstwa ,najpierw zacznie rośić,apotem kapać.

Link to comment
Share on other sites

zaślep EGR i po krzyku, to jest ssssssstraaasszzzzne cholerstwo jak i DPF. Tylko po to żeby nabić pieniądze dla jakże wspaniałej Unii. Ogólnie to chodzi o to żeby auto sr*ło kwiatkami ... Samochód bez tego działa o wieele lepiej.

Link to comment
Share on other sites


zaślep EGR i po krzyku, to jest ssssssstraaasszzzzne cholerstwo jak i DPF. Tylko po to żeby nabić pieniądze dla jakże wspaniałej Unii. Ogólnie to chodzi o to żeby auto sr*ło kwiatkami ... Samochód bez tego działa o wieele lepiej.

Kogego zaślepiałes egr w b8 ? nie wywala błędu?

Link to comment
Share on other sites

Ja też bym chciał aby to wyłączyć z układu. Jednak wyczytałem, że robi się to przez "wyciągnięcie softu sterownika" i usunięciu zapisu o obsłudze EGR. Następnie wgrywa się tak spreparowany soft z powrotem i nie wywala już tego błędu. EGR nie jest widziany przez sterownik - nie występuje błąd. Silnik nie jest już zatruwany spalinami co odczuwalne jest na przyspieszeniu od startu. Założenie zaślepki z pewnością zostanie wykryte przez czujniki równicy ciśnień - wywali błędem. W B7 2006r kolega z pracy musiał dać zaślepkę z małym otworkiem 3mm aby nie wywalało błędu. Jego 115 konna 5 biegowa maszynka dorównuje teraz mojej 143 konnej 6 biegowej z minimalną różnicą . Dlatego zawsze puszczam go przodem.

W B7 można zaślepić EGR mechanicznie a w B8 wyłączyć programowo.

Moja klapa gaszenia tez mnie często denerwuje. Wytarło się miejsce styku przepustnicy z obudową i przepustnica opada osiowo pod naciskiem sprężyny w kanale przepływowym. Powoduje to częste zacinanie się tego badziewia przez co wywala błąd " check engine" i " świece żarowe". EGR też już coś nie tak, mimo czyszczenia osadu.

Będę zmuszony wymienić te badziewie od gaszenia.

Pasowało by jeszcze wyciąć zawartość PDFa i ogłupić komputer aby nie widział następnego dziadostwa. Zużycie paliwa o 1 litr w dół. Słyszałem, że za taką operację z EGR i PDF biorą 1200 zeta.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...