slawek16-1988 Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Witam, czy ktoś bawił się z was w taki zabieg???
wrclaguna Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Ja u siebie wrzuciłem http://a4-klub.pl/index.php?/topic/323004-swap-na-quattro-manual/#entry4526362
slawek16-1988 Opublikowano 25 Września 2014 Autor Opublikowano 25 Września 2014 Wrclaguna podziwiam, dla ciebie nie ma rzeczy nie możliwych:) Możesz przybliżyć koszta? Części z jednego auta czy kompletowane?
wrclaguna Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Wszytko zalezy za ile kupisz graty najlepiej z jednego autkaJa skrzynie kupiłem z przebiegiem 15 tys. kmDodatkowo zmiana pompy ABS pod QUATTRO
konrad_1 Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 Witam Panowie A czy da radę zrobić quattro w A5 z 2012 roku (silnik 1.8TFSI 170KM, manual). Czy warto do tego silnika, czy za słaby. Quattro z 1.8 jest w A4, w A5 nie występuje z tym silnikiem. Jaki jest koszt takiej operacji? Chodzi mi orientacyjnie o części i robociznę przy częściach nowych i używanych. Podajcie jakieś orientacyjne kwoty.
wrclaguna Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 wszystko da rade jesli chodzi o koszty to raczej kupujemy uzywki ze wzgledu na kosztaTutaj wszystko zalezy za ile kupimy klamoty ( 6-9 tys. )
konrad_1 Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 A czy 1.8 to nie za słaby silnik? Ta cena to części, a robocizna? A jak to wygląda z częściami nowymi? Czy warto w to się bawić? Kto to może zrobić?
MarcinOslo Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 Gdybys chciał wszystkie części nowe to jest wydatek chyba cos w granicach 70-80 tys. ,kiedyś to liczyłem
artur2910 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 wrc a przyblizyl bys co dokladnie jest potrzebne do zmiany?
wrclaguna Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 wrc a przyblizyl bys co dokladnie jest potrzebne do zmiany? idzie sama mechanika reszte dopasowujesz wg.ETKI do swojego rocznika i silnika http://a4-klub.pl/index.php?/topic/323004-swap-na-quattro-manual/#entry4526362
pawelekrab Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 Czy ktoś z forumiczów robi takie cuda odpłatnie?
Szkita Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 (edytowane) Co do zbiornika paliwa w 2.0 tdi quattro numer wg ETKA to dokładnie ten podany przez Grzegorza, na allegro teoretycznie ich nie ma, a w zasadzie są. Już wyjaśniam, udało mi się kupić fabrycznie nowy zbiornik z nalepką i numerem 8k0 201 055 R, okazuje się jednak, że numer nabity pod spodem zbiornika jest taki jak podają na allegro 8k0 201 085. To ewentualna wskazówka dla bawiących się w tego moda Co do cen nowych części to sam most kosztuje nowy w serwisie z 3.500 EUR o reszcie nie wspominam Edytowane 9 Listopada 2016 przez Szkita
macieek Opublikowano 8 Września 2020 Opublikowano 8 Września 2020 W dniu 9.11.2016 o 19:59, Szkita napisał: Co do zbiornika paliwa w 2.0 tdi quattro numer wg ETKA to dokładnie ten podany przez Grzegorza, na allegro teoretycznie ich nie ma, a w zasadzie są. Już wyjaśniam, udało mi się kupić fabrycznie nowy zbiornik z nalepką i numerem 8k0 201 055 R, okazuje się jednak, że numer nabity pod spodem zbiornika jest taki jak podają na allegro 8k0 201 085. To ewentualna wskazówka dla bawiących się w tego moda Co do cen nowych części to sam most kosztuje nowy w serwisie z 3.500 EUR o reszcie nie wspominam Bardzo przydatny post - po latach pomogl mi dopasowac zbiornik. Przewaga forum nad facebookiem. :) Trafilem na niego z google.
Generalew Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Opublikowano 17 Kwietnia 2021 W dniu 30.09.2014 o 09:02, wrclaguna napisał: wszystko da rade jesli chodzi o koszty to raczej kupujemy uzywki ze wzgledu na koszta Tutaj wszystko zalezy za ile kupimy klamoty ( 6-9 tys. ) Można jakiś kontakt pv?
KOMORNIK78 Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Opublikowano 17 Kwietnia 2021 W dniu 27.12.2014 o 06:42, wrclaguna napisał: idzie sama mechanika reszte dopasowujesz wg.ETKI do swojego rocznika i silnika http://a4-klub.pl/index.php?/topic/323004-swap-na-quattro-manual/#entry4526362 http://s19.postimg.org/hunva2c9v/QUATTRO_002.jpg witam mam pytanie jestem juz po zabiegu wszystko ok tylko blad elektrycznego recznego czy to wina pompy abs czy sterownika pod siedzeniem ????
lucasek Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu W dniu 9.11.2016 o 20:59, Szkita napisał(a): Co do zbiornika paliwa w 2.0 tdi quattro numer wg ETKA to dokładnie ten podany przez Grzegorza, na allegro teoretycznie ich nie ma, a w zasadzie są. Już wyjaśniam, udało mi się kupić fabrycznie nowy zbiornik z nalepką i numerem 8k0 201 055 R, okazuje się jednak, że numer nabity pod spodem zbiornika jest taki jak podają na allegro 8k0 201 085. To ewentualna wskazówka dla bawiących się w tego moda Co do cen nowych części to sam most kosztuje nowy w serwisie z 3.500 EUR o reszcie nie wspominam Ja z kolei szukając baku po numerze 8K0 201 055R nie znalazłem żadnej oferty. Na Allegro sprzedawcy posługują się innymi numerami w postaci oznaczenia z naklejki znajdującej się na górnej części baku np. 8K0201021 DL, GN itd. Na tej podstawie można ocenić czy bak pochodzi z wersji Benzyna, Diesel, FWD, Quatro. Zbiorniki w wersji FWD i Quatro różnią się kształtem, a dodatkowo można to też potwierdzić odczytując oznaczenie wersji z naklejki np.: „B8 Front Diesel…” lub „B8 Quatro Diesel…”. Aby nie dać się wprowadzić w błąd (spotkałem się z różnymi opisami) warto też przeglądając oferty spojrzeć na oznaczenie od spodu zbiornika: „8K0 201 2WD” -> napęd przód, natomiast samo „8KO 201” bez dalszych cyfr -> Quatro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się