martin a4 Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 Panowie mam problem po zagrzaniu sie silnika dziwnie nim szarpie na boki (czuc nawet w kabinie) tak jakby byla poduszka zerwana ale na zimnym tak tego nie czuc co to moze byc pomocy ;([br]Dopisany: 18 Wrzesień 2008, 10:47_________________________________________________czytalem gdzies ze to jakis czujnik moze byc[br]Dopisany: 18 Wrzesień 2008, 11:27_________________________________________________nadpomne ze zyga mi olejem z zaworu egr niewiem czy to ma jakis zwiazek z tym ,auto jezdzi pali super tylko te drgania jak sie rozgrzeje
NYNA Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 Może mieć związek: http://www.a4-klub.pl/smf/b6_avb_zywotnosc_zaworu_recylkulacji_spalinegr-t29196.0.html;msg350331;topicseen;highlight,szarpie+egr#msg350331 http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_cieknacy_egr-t44938.0.html;msg493741;topicseen;highlight,zawór+egr+wymiana#msg493741
martin a4 Opublikowano 18 Września 2008 Autor Opublikowano 18 Września 2008 ale czy to ma jakis zwiazek z drganiami
NYNA Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 Może bys też dwumas niestety. http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ajm_drgania_na_wolnych_obrotach-t31442.0.html;msg371950;topicseen;highlight,szarpie+na+ciepłym+silniku#msg371950 http://www.a4-klub.pl/smf/kolo_dwumasowe_swietny_material_plus_filmik-t21433.0.html
martin a4 Opublikowano 18 Września 2008 Autor Opublikowano 18 Września 2008 jak by bylo kolo 2 masowe to by na zimnym to tez by byly drgania a jak egr to by kopcil chyba no nie
NYNA Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 Może zacznij tu szukać: http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_silnik_sie_trzesie_mocniej_jak_sie_nagrzeje-t32911.0.html;msg399233;topicseen;highlight,drgania+na+rozgrzanym+silniku#msg399233 Zacytuje kolege Bartolo79: Z mojej wlasnej autopsji-moze komus cos pomoze.Mialem podobne objawy - trzesienie silnika i budy po rozgrzaniu (oko30km) .Wymienilem sprzeglo i kolo dwumasowe (czas i tak juz byl na sprzeglo) i zero poprawy.Wiec nastepny tlumikarz-i prosilem zeby lacznik elastyczny wymienil-on obejrzal-obwachal i stwierdzil ze wstawi drugi taki lacznik w dalszej czesci wydechu-wstawil-skasowal 180zl-i objawy jak reka odjol-silnil sie neico buja-ale absolutnie nic nie przenosi si ena tlumik i na bude.Przy wymianie sprzegla przyuwazylem ze poduszki od skrzyni nie sa urwane-ale na gumach sa pekniecia.Drgania ustaly-ale te poduchy pewnie tez sie kwalifikuja do wymiany.Dodam ze w zyciu bym nie podejrzewal ze wstawienie tego lacznika tak pozytywnie wplynie na wibracje i drgania budy na rozgrzanym silniku.
martin a4 Opublikowano 18 Września 2008 Autor Opublikowano 18 Września 2008 wiec tak panowie poszlem popatrzec na plecionke tak mi powiedzial kolega pan wihajster i patrze jest przerwa na niej chyba do wymiany dodaje zdjecie [br]Dopisany: 18 Wrzesień 2008, 14:59_________________________________________________czy peknieta plecionka ma jakis zawiązek z drganiami
rikardo Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 Nie wykluczone, że tak i w pierwszej kolejności to zaczął bym od jej wymiany. Nie śmierdzi ci spalinami w kabinie?
Musashi Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 podczep VAGa i zloguj grupe 013 na biegu jalowym. wrzuc tutaj wartosci. szczegoly w http://www.a4-klub.pl/smf/faq_forum_diagnostyka_vag-t5141.0.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się