neoxpl Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 No wlasnie ja chce zmierzyc cisnienie tylko czy taki manometr sie nada. Czym sie rozni manometr od powietrza a czym od cieczy?
daniel12896 Opublikowano 7 Listopada 2014 Autor Opublikowano 7 Listopada 2014 Raczej nie sprawdzisz bo będzie przepuszczać na takim zwykłym. a jaka wartość powinna pokazywać sonda? Mi skacze 0.300V do 0.600V, ale chyba jest dobra bo pojawia się sinusoida.
neoxpl Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 (edytowane) W granicach 1V chyba czyli 0.1 do 0.9 ale niech ktos sie wypowie jeszcze. 0.3 do 0.6 moze swiadczyc o zuzytej sadzie, po przygazowaniu tez pracuje tylko w tym zakresie? Tu to by sie logi przydaly dynamiczne i statyczne. Edytowane 8 Listopada 2014 przez neoxpl
Labiel Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 W granicach 1V chyba czyli 0.1 do 0.9 ale niech ktos sie wypowie jeszcze. 0.3 do 0.6 moze swiadczyc o zuzytej sadzie, po przygazowaniu tez pracuje tylko w tym zakresie? Tu to by sie logi przydaly dynamiczne i statyczne. Dokładnie, pierwsza sonda pracuje mniej więcej od 0,1 do 0,9. Jak hamujesz silnikiem to powinna być w granicach 0,1.
daniel12896 Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Opublikowano 10 Listopada 2014 no właśnie poprzednia stała tylko przy 0,9. a tą co mam teraz oscyluje od 0,3 do 0,6 na biegu jałowym . co prawda sondę mam od jakiegoś innego auta ale na 4 kabeki . czy musi być oryginalna?
Labiel Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 Nie wiem jak to jest z innymi sondami. Jakby co mam gdzieś jeszcze ori która wiem że była ok. A co pokazuje sonda jak hamujesz silnikiem?
daniel12896 Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Opublikowano 12 Listopada 2014 nie wiem. jak to sprawdzić? jechać z połączonym komputerem i sprawdzić ? czy jakieś logi?
Labiel Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Tak, z podłączonym i logi dla bezpieczeństwa aby nie jechać z wlepionym wzrokiem w monitor.
daniel12896 Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Opublikowano 12 Listopada 2014 postaram się zrobić, ale nie bardzo wiem jak .
Labiel Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Chodzi o to żeby sprawdzić dokładnie jak reaguje sonda. Jak będziesz hamował silnikiem, czyli silnik będzie schodził z obrotów z zapiętym biegiem to odcinany jest dopływ paliwa. Nie ma innej opcji aby w tych warunkach sonda pokazywała inną wartość niż coś w granicach 0,1 - permanentnie ubogo. To samo jak przyśpieszasz z pedałem w podłodze, powinno być w granicach 0,9 bo jedziesz wtedy na bogatej. Sona faluje w zasadzie tylko podczas jazdy ze stałą prędkością obrotową silnika i na postoju. Jak w jednym i drugim przypadku sonda nie będzie dawała tych skrajnych wartości to jak dla mnie coś jest z nią nie tak.
Adams8888 Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Witam mam podobny problem z 1.6 AHL na zimnym lub po ok 8 godzinach stania kiepsko pali a czasami od strzała. Na Vag-u wyskakuje błąd czujnika temp. Tylko mam pytanie gdzie on sie znajduje bo nie wiem jaki zamówić a rodzajów jest kilka a nie potrafię go zlokalizować.
Labiel Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Kurcze kolego, a czytałeś ten wątek? Albo cokolwiek na forum? Temat jest tak często poruszany że wystarczy 5 minut szukania. Masz klimę?
Adams8888 Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Tak czytałem i nie potrafię albo coś przegapiłem. Tak posiadam klimę
Labiel Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Tył głowicy, na trójniku. Będziesz miał dwa czujniki. Jeden 2pinowy od klimy i jeden 4pinowy od temperatury na blacie i ECU - ten jest do wymiany.
daniel12896 Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Opublikowano 16 Listopada 2014 Czy jak wykonam logi i tu wkleję to ktoś obczai działanie sondy ? Wykonałem logi na benzynie podczas jazdy.. http://vaglog.pl/log_193413.html po podłączeniu i sprawdzeniu błędów wyskoczyły mi takie błędy: 4 Faults Found: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-00 - - 00561 - Mixture Adaptation 15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity P0134 - 35-10 - - - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 12-10 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded - Intermittent po usunięciu zrobiłem te logi , następnie sprawdziłem błędy i pojawił się ten: 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity P0134 - 35-10 - - - Intermittent
Labiel Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 Logi do bani jak dla mnie. Albo robisz statyczne, czyli auto chodzi na luzie, albo dynamiczne, czyli 3 bieg od niskich obrotów gaz do dechy i jedziesz do 5-6tyś. Wtedy coś można powiedzieć, a jak gazujesz na postoju to nic nie widać.
daniel12896 Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Opublikowano 16 Listopada 2014 Logi robiłem podczas jazdy, czyli 1 normalnie ruszam 2 itd. to idę zrobić jeszcze raz, a dobre to grupy ? bo tam widzę obroty powyżej 3tys nie przekroczyły a ja go podciągałem do 5 tys . Dobra, mam nadzieję , że teraz wykonałem poprawnie logi.. zrobiłem dwa : 3 bieg od 1500tys obr. gaz do dechy gr. 007,008,009: http://vaglog.pl/log_193414.htmltak samo tylko, że grupa 006, 007, 009 http://vaglog.pl/log_193415.html
Labiel Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 Coś lipnie wychodzi, bo obroty rosną do 2550 i na tym poziomie się zatrzymują - ale to chyba wina VAGa, bo też tak kiedyś miałem. Ale przez to ciężko stwierdzić co i jak. Niby na drugim logu sonda ok, idzie na bogato, ale już na pierwszym w połowie i ciężko stwierdzić o co kaman. Aha, już chyba wiem. Robiłeś chyba wiele grup jednocześnie i czasy odczytu są bardzo długie - odczyt co prawie 1,5s a normalnie są gdzieś 4 na sekundę. Taka uwaga na przyszłość - rób logi osobno dla każdej grupy, wtedy są bogatsze odczyty. Ogólnie sonda coś mi się nie podoba. Niby pełen but a ona pokazuje 0,6-0,7 trochę mało jak na moje oko, porównując z tym co zawsze u mnie było. W dodatku ten błąd.
daniel12896 Opublikowano 18 Listopada 2014 Autor Opublikowano 18 Listopada 2014 Teraz nie mam możliwości zrobić log-ów... Ale zalałem sobie 10 litrów gazu i będę jeździć aż mi się skończy i porównam spalanie, bo przecież na uszkodzonej sondzie spalanie wzrasta o dużo.. Niby jak sonda będzie okej, to mam jeszcze przypuszczenie co do alternatora .. Ogólnie wyje mi , i zastanawiałem się, czy to nie ma wpływu na obroty, że np nie ładuje jak powinien .. Może coś z regulatorem jest. bo jeśli samochód stoi no obroty są OK, ale jeśli ruszę i wcisnę sprzęgło, albo wrzucę luz to obroty zaczynają falować do póki się nie zatrzymam, i też nie zawsze tylko czasami.. tak ok 600 - 1200 . . Jest tak samo na benzynie i na gazie.. na początku też tak miałem z pól roku temu, potem ustały i pojawiły się dopiero nie dawno z powrotem . ;/
Binlladen Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Wymieniłem czujnik wałka rozrządu nie pokazuje już błędu. Okazało się że jest padnięty czujnik temperatury. Wymieniłem go. Niestety jak jest zimny po odpaleniu zaraz gaśnie muszę chwile przytrzymać na obrotach. Szukam dalej. Przypominam gaśnie przy uruchamianiu silnika jak jest zimny . Motor 1,6 ANA.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się