maly_sz Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 Witam, mam problemy z moim b5, poniżej logi auto jest na td0419T, nierówna praca, wysokie EGT ciężki rozruch jakieś pomysły ? http://vaglog.rtnet.pl/log_188391.html http://vaglog.rtnet.pl/log_188390.html dzieki maly_Szuu
Dev Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 Logi z d...y Gdzie przeplywka ?
maly_sz Opublikowano 4 Października 2014 Autor Opublikowano 4 Października 2014 przepływka idzie cały czas na maxa, to logi od tunera, który stroił auto i miał z nim nie lada problem
Dev Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 A kto to stroił ? Jak przeplywka na maxa to masz przeladowanie.
maly_sz Opublikowano 4 Października 2014 Autor Opublikowano 4 Października 2014 (edytowane) gto stroił auto w poniedziałek ps skąd Jesteś Dev ? Edytowane 4 Października 2014 przez maly_sz
Dev Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 GTO ? I sobie nie poradził ? No to jestem mocno zdziwiony.
maly_sz Opublikowano 4 Października 2014 Autor Opublikowano 4 Października 2014 mówi że auto cofa zapłony, że prawdopodobnie głowica do remontu. ale zanim ją zdejmę pytam, szukam, cały dzień i 12 kości, pomiędzy 4-5 tys/obr egt bardzo mocno rośnie do 1000'c nie jestem w stanie dociągnąć auta do odcinki bez alertu, a gdy chcę pojechać 1-4 bieg to egt spokojnie dojdzie do 1050-1100
maly_sz Opublikowano 4 Października 2014 Autor Opublikowano 4 Października 2014 (edytowane) 630 deka, i pierwsze co chcę zrobić to zmienić na zielone boscha 440 moze jakieś pw? czy tak w temacie? Edytowane 4 Października 2014 przez maly_sz
Dev Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 A jaką masz pompę wtryskową, seria AJL?
maly_sz Opublikowano 4 Października 2014 Autor Opublikowano 4 Października 2014 paliwa? mam dw200 zmieniłem tydzień temu - kupiłem new a seria w baku była jak w s4 więc szczerze chyba tylko kase wydałem niepotrzebnie no chyba ze 17letnia pompa mogła być słabsza…
Dev Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 Ciezka sprawa. GTO to kumaty lis. Mówił tylko o głowicy ?
maly_sz Opublikowano 4 Października 2014 Autor Opublikowano 4 Października 2014 Ciezka sprawa. GTO to kumaty lis. Mówił tylko o głowicy ? tak, mówił że od małych obciążeń ma problemy z cofaniem zapłonu ale generalnie że takie sytuacji jeszcze nie widział jest jeszcze jedna sytuacja, mówił też że przy przepinaniu biegów jakby nie odcinał paliwa - przepustnica? i kiedy dociągam go blisko odcinki, wkładam kolejny bieg to tak jakby go zalewało, zadławia go mocno nie można zrobić dobrej szybkiej przepinki pod ocinką bo go blokuje
Dev Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 Ale na logach widac ze czasy sa bardzo krótkie, za krotkie i dlatego EGT szaleje. Szczelnosc dolotu masz sprawdzoną ? Sonda lambda, czujnik wody, N75, DVka wsio sprawdzone ?
maly_sz Opublikowano 4 Października 2014 Autor Opublikowano 4 Października 2014 Ale na logach widac ze czasy sa bardzo krótkie, za krotkie i dlatego EGT szaleje. Szczelnosc dolotu masz sprawdzoną ? Sonda lambda, czujnik wody, N75, DVka wsio sprawdzone ? uszczelnialismy z krzyśkiem u niego na miejscu, sonda raczej ok, czujnik plynu nowy ori, n75 nie wiem, dvka jest ori volvo zintegrowana z td04 wzmocniona p.s nastepnego dnia po powrocie zauwazylem że na zimnym silniku auto mocno szarpie, dlawi sie, jadąc powoli bardzo delikatnie mocno podszarpuje nawet jak trzymam równe obroty np 1,5 - 3 tys pewnie wyzej tez jak sie rozgrzeje jest ok
Łukasz13 Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 (edytowane) Z tych logów co wrzuciłes nie jest tak źle, widac że nie cofa za bardzo i zapłon tez tragiczny nie jest, jeszcze 002+007 by sie przydało. Edytowane 5 Października 2014 przez ?ukasz13
maly_sz Opublikowano 5 Października 2014 Autor Opublikowano 5 Października 2014 czyli co? z tych objawów które opisałem, szczelność ? 12 razy z tym walczył i na koniec jakoś to w miarę ustawił, ale autem jeździć szybko się nie da egt poza tym auto żabkuje przy dodawaniu i odejmowaniu gazu, trzeba się z nim bardzo delikatnie obchodzić. przy jeździe w korkach odjecie gazu na 1 i 2 biegu powoduje szarpanie, takie jakbym nie umiał normalnie obchodzić się z gazem.
Łukasz13 Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 No widac że zapłon ustawił ok, ale co z reszta nie widomo, zrób loga co pisałem bedzie widac co na sondzie się dzieje.
koziol1172 Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 Może to trochę dziwne ale sprawdź kompresję na cylindrach... Był chłopak z podobnymi cyrkami i okazało się że to przez słabą kompresję ....
maly_sz Opublikowano 5 Października 2014 Autor Opublikowano 5 Października 2014 własnie i tu wygląda to tak : 1-4 cyl. 10,5 2-3 cyl. 11,8 może to być nie do końca dobrze zestawiony rozrząd ? czy głowa do roboty faktycznie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się