Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b5 1.8TQ AJL Logi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Logi z d...y

Gdzie przeplywka ?

Opublikowano

przepływka idzie cały czas na maxa, to logi od tunera, który stroił auto i miał z nim nie lada problem

Opublikowano

A kto to stroił ?

Jak przeplywka na maxa to masz przeladowanie.

Opublikowano (edytowane)

gto stroił auto w poniedziałek

ps skąd Jesteś Dev ?

Edytowane przez maly_sz
Opublikowano

GTO ? I sobie nie poradził ?

No to jestem mocno zdziwiony.

Opublikowano

mówi że auto cofa zapłony, że prawdopodobnie głowica do remontu.

ale zanim ją zdejmę pytam, szukam,

cały dzień i 12 kości, pomiędzy 4-5 tys/obr egt bardzo mocno rośnie do 1000'c

nie jestem w stanie dociągnąć auta do odcinki bez alertu, a gdy chcę pojechać 1-4 bieg to egt spokojnie dojdzie do 1050-1100

Opublikowano

Jakie masz wtryski ?

Opublikowano (edytowane)

630 deka, i pierwsze co chcę zrobić to zmienić na zielone boscha 440

moze jakieś pw? czy tak w temacie?

Edytowane przez maly_sz
Opublikowano

A jaką masz pompę wtryskową, seria AJL?

Opublikowano

paliwa? mam dw200 zmieniłem tydzień temu - kupiłem new

a seria w baku była jak w s4 więc szczerze chyba tylko kase wydałem niepotrzebnie no chyba ze 17letnia pompa mogła być słabsza…

Opublikowano

Ciezka sprawa.

GTO to kumaty lis.

Mówił tylko o głowicy ?

Opublikowano

Ciezka sprawa.

GTO to kumaty lis.

Mówił tylko o głowicy ?

tak, mówił że od małych obciążeń ma problemy z cofaniem zapłonu

ale generalnie że takie sytuacji jeszcze nie widział

jest jeszcze jedna sytuacja, mówił też że przy przepinaniu biegów jakby nie odcinał paliwa - przepustnica?

i kiedy dociągam go blisko odcinki, wkładam kolejny bieg to tak jakby go zalewało, zadławia go mocno nie można zrobić dobrej szybkiej przepinki pod ocinką

bo go blokuje

Opublikowano

Ale na logach widac ze czasy sa bardzo krótkie, za krotkie i dlatego EGT szaleje.

Szczelnosc dolotu masz sprawdzoną ?

Sonda lambda, czujnik wody, N75, DVka wsio sprawdzone ?

Opublikowano

Ale na logach widac ze czasy sa bardzo krótkie, za krotkie i dlatego EGT szaleje.

Szczelnosc dolotu masz sprawdzoną ?

Sonda lambda, czujnik wody, N75, DVka wsio sprawdzone ?

uszczelnialismy z krzyśkiem u niego na miejscu,

sonda raczej ok, czujnik plynu nowy ori, n75 nie wiem, dvka jest ori volvo zintegrowana z td04 wzmocniona

p.s nastepnego dnia po powrocie zauwazylem że na zimnym silniku auto mocno szarpie, dlawi sie, jadąc powoli bardzo delikatnie mocno podszarpuje nawet jak trzymam równe obroty np 1,5 - 3 tys pewnie wyzej tez jak sie rozgrzeje jest ok

Opublikowano (edytowane)

Z tych logów co wrzuciłes nie jest tak źle, widac że nie cofa za bardzo i zapłon tez tragiczny nie jest, jeszcze 002+007 by sie przydało.

Edytowane przez ?ukasz13
Opublikowano

czyli co? z tych objawów które opisałem, szczelność ? 12 razy z tym walczył i na koniec jakoś to w miarę ustawił, ale autem jeździć szybko się nie da :( egt

poza tym auto żabkuje przy dodawaniu i odejmowaniu gazu, trzeba się z nim bardzo delikatnie obchodzić.

przy jeździe w korkach odjecie gazu na 1 i 2 biegu powoduje szarpanie, takie jakbym nie umiał normalnie obchodzić się z gazem.

Opublikowano

No widac że zapłon ustawił ok, ale co z reszta nie widomo, zrób loga co pisałem bedzie widac co na sondzie się dzieje.

Opublikowano

Może to trochę dziwne ale sprawdź kompresję na cylindrach... Był chłopak z podobnymi cyrkami i okazało się że to przez słabą kompresję ....

Opublikowano

własnie i tu wygląda to tak :

1-4 cyl. 10,5

2-3 cyl. 11,8

może to być nie do końca dobrze zestawiony rozrząd ? czy głowa do roboty faktycznie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...