Maras Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 (edytowane) Witam. Bylem ostatnio na chipie i okazalo sie ze mam slaba pompe i ze kat wtrysku czy cos takiego nie trzyma w gornych partiach obrotow. Chcialem przerobic pompe na 11mm tylko pytanie czy wymiana tlokorozdzielacza wystarczy? Czy z katem wtrysku bedzie ok czy cos wiecej w pompie trzeba wymieniac? Edytowane 4 Października 2014 przez Maras
lukjar7 Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 f. paliwa, siatka w n108 do spr
Maras Opublikowano 5 Października 2014 Autor Opublikowano 5 Października 2014 to filtr paliwa moze tak trzymac paliwo?
Lukasz_N Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Nie trzeba od razu pompy rozbierac w drobny mak Można podbić ciśnienie wewnętrzne na zaworze i patrzec co sie dzieje. Przypchany filtr paliwa tez moze powodowac problemy z kątem na wyższych obrotach (do przestawiania kąta służy paliwo po ciśnieniem w pompie)
Maras Opublikowano 6 Października 2014 Autor Opublikowano 6 Października 2014 Ok a jak to jest z tym tlokorozdzielaczem jak go wymienię to kat wtrysku będzie ok ?
Lukasz_N Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Tłokorozdzielacz nie ma wiele do rzeczy. Za regulacje kata wtrysku odpowiada N108, ktory wykorzystuje cisnienie wewnetrzne w pompie, ktore z kolei wytwarzane jest przez pompe wstepna. Jak pompa wstepna kiepska, to i cisnienie slabe i N108 nie jest w stanie doregulowac poprawnie kata. Ewentualnie zawor, ktory utrzymuje cisnienie wewnetrzne w pompie.
Maras Opublikowano 6 Października 2014 Autor Opublikowano 6 Października 2014 (edytowane) czyli raczej pompa do wymiany? zmiana tlokorozdzielacza nic nie da ? Edytowane 6 Października 2014 przez Maras
Lukasz_N Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 Wcześniej pisałem: Nie trzeba od razu pompy rozbierac w drobny mak Można podbić ciśnienie wewnętrzne na zaworze i patrzec co sie dzieje
Lukasz_N Opublikowano 9 Października 2014 Opublikowano 9 Października 2014 Regulacja polega na tym, ze wbijasz gorna miseczke zaworu do momentu osciagniecia właściwego cisnienia wewnętrznego pompy. Wbijasz po trochu (dosłownie co 1 mm) i kontrolujesz. Tutaj masz foto jak ten zawor wygląda i działa: http://www.tdi-tunin...przetłoczki.jpg
Maras Opublikowano 9 Października 2014 Autor Opublikowano 9 Października 2014 ok a jakbym za duzo wbil i zle by chodzil wtedy to jak pozniej powrocic do poprzedniego stanu?
Maras Opublikowano 11 Października 2014 Autor Opublikowano 11 Października 2014 no wlasnie tylko w jaki sposob?
michael1234 Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 wykręcić zaworek,rozebrać go= wyjac spinkę,tłoczek i sprężynkę i można go wybić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się