Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa wtryskowa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Bylem ostatnio na chipie i okazalo sie ze mam slaba pompe i ze kat wtrysku czy cos takiego nie trzyma w gornych partiach obrotow. Chcialem przerobic pompe na 11mm tylko pytanie czy wymiana tlokorozdzielacza wystarczy? Czy z katem wtrysku bedzie ok czy cos wiecej w pompie trzeba wymieniac?

Edytowane przez Maras
Opublikowano

f. paliwa, siatka w n108 do spr

Opublikowano

to filtr paliwa moze tak trzymac paliwo?

Opublikowano

Nie trzeba od razu pompy rozbierac w drobny mak Można podbić ciśnienie wewnętrzne na zaworze i patrzec co sie dzieje. Przypchany filtr paliwa tez moze powodowac problemy z kątem na wyższych obrotach (do przestawiania kąta służy paliwo po ciśnieniem w pompie)

Opublikowano

Ok a jak to jest z tym tlokorozdzielaczem jak go wymienię to kat wtrysku będzie ok ?

Opublikowano

Tłokorozdzielacz nie ma wiele do rzeczy. Za regulacje kata wtrysku odpowiada N108, ktory wykorzystuje cisnienie wewnetrzne w pompie, ktore z kolei wytwarzane jest przez pompe wstepna. Jak pompa wstepna kiepska, to i cisnienie slabe i N108 nie jest w stanie doregulowac poprawnie kata. Ewentualnie zawor, ktory utrzymuje cisnienie wewnetrzne w pompie.

Opublikowano (edytowane)

czyli raczej pompa do wymiany? zmiana tlokorozdzielacza nic nie da ?

Edytowane przez Maras
Opublikowano

Wcześniej pisałem:


Nie trzeba od razu pompy rozbierac w drobny mak Można podbić ciśnienie wewnętrzne na zaworze i patrzec co sie dzieje

Opublikowano

jak to sie robi ?

Opublikowano

Regulacja polega na tym, ze wbijasz gorna miseczke zaworu do momentu osciagniecia właściwego cisnienia wewnętrznego pompy. Wbijasz po trochu (dosłownie co 1 mm) i kontrolujesz. Tutaj masz foto jak ten zawor wygląda i działa: http://www.tdi-tunin...przetłoczki.jpg

Opublikowano

ok a jakbym za duzo wbil i zle by chodzil wtedy to jak pozniej powrocic do poprzedniego stanu?

Opublikowano

Wybic w druga strone ;)

Opublikowano

no wlasnie tylko w jaki sposob?

Opublikowano

wykręcić zaworek,rozebrać go= wyjac spinkę,tłoczek i sprężynkę i można go wybić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...