Mozgu Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 (edytowane) Witam, Od pół roku jestem posiadaczem A4 B5 QUATTRO z silnikiem 1,9 TDI AFN czyli o mocy 110km. Której to własnie mi zaczęło brakować. Zastanawiam się nad zawirusowaniem kompa u jakiegoś ograniętego chiptunera. Nie chcę pakować się w duże koszta jednak rozważam najpierw założenie większych wtrysków, aby przyrost mocy był większy. Mam więc jednak pytanie. Czy obecna pompa paliwowa 10 będzie dobrze "współgrać" z wtryskami 216. i czy po takiej modyfikacji oraz wirusie nie pojawi się duże kopcenie z powodu małego IC? Czy nie lepiej ogranieczyć się do samego chipa? czy zaczynać zabawe i niekończące się wydatki? Nie chce zbyt wielkiej mocy aby dwumas wytrzymał. Z góry dziękuje. Edytowane 6 Października 2014 przez Mozgu
spanky Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Zrob sam program , najlepsze rozwiazanie do Twoich oczekiwan orza najlepszy stosunek przyrostu do poniesionych kosztow.
Mozgu Opublikowano 6 Października 2014 Autor Opublikowano 6 Października 2014 A jak sytuacja wyglada po zmianie wtryskow? Robil ktos same wtryski i program?
tomasz102 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 W sumie same wtryski lub same turbo niewiele dają. 5 KM max sama zmiana turba lub samych wtrysków, oczywiście robisz to przed programem. Powiedz jaki chcesz budżet przeznaczyć ? Bo dobre wtryski to koszt 1 000 zł, turbo z 800 zł, program około 500 zł. Ostatecznie powinno dać okolice 160 KM
Mozgu Opublikowano 10 Października 2014 Autor Opublikowano 10 Października 2014 Jutro odwiedzam kingsoft w ostrowcu. A w sumie ich oddzial bartpol. Jutro watawie wykres itd. I podziele sie opinia Pp wizycie okazalo sie ze sa 2 problemy: Niesprawna przeplywka Nieprawna grucha od turbo wiec geometria nie dziala w pelnym zakresie. Po usunieciu awarii odwiedze ich ponownie. Ale ogolnie to bardzo w pozadku wlasciciel. Zaoferowal mi naprawe u niego oraz podwozke do domu. Jednak usterki usune samemu
marcin_franz Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 Jutro odwiedzam kingsoft w ostrowcu. A w sumie ich oddzial bartpol. Jutro watawie wykres itd. I podziele sie opinia Pp wizycie okazalo sie ze sa 2 problemy: Niesprawna przeplywka Nieprawna grucha od turbo wiec geometria nie dziala w pelnym zakresie. Po usunieciu awarii odwiedze ich ponownie. Ale ogolnie to bardzo w pozadku wlasciciel. Zaoferowal mi naprawe u niego oraz podwozke do domu. Jednak usterki usune samemu Pewnie by sobie doliczył za tą podwózkę [emoji6] Wysłane z terenu
ciahciah Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 przezpływka umarła że kompletnie nie mierzy czy po prostu zaniża? zrób logi to się zobaczy czy aby w zbędne koszty nie brniesz...
Mozgu Opublikowano 19 Października 2014 Autor Opublikowano 19 Października 2014 Aktualnie usunalem nastepujace awarie: Wymienilem wszystkie wezyki podcisnien Wyjalem i oddalem do piaskowania turbo, gdzie okazalo sie ze moja grucha jest ok, ale geometria byla zapieczona. Wymienilem przeplywke, stara pokazywala wartosci w caly swiat i zacinala sie, wykresy wg sie nie pokrywaly. Aktualnie mam inny problem, teraz turbo bije mi nawet 2400 minibar i przy butowaniu odcina turbo przy predkosci okolo 130, po zgaszeniu i odpaleniu jest ok. Lecz pozniej znowu odcina. Czy problemem jest ten "zaworek" ktory polaczony jest wezykiem z gruszka od turbo? Bo tak sugeruje znajomy mechanik z ktorym sie kontaktuje jak juz samemu nie mam pomyslu. Z gory dzieki za pomoc
marcin_franz Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 A porusza się sztanga przy zmianie obrotów? Zrób log bs grupa 11? Tam zobaczysz jak się porusza. Jak zdwjmiesz i przyłożysz wężyk do gruchy to go zasysa? A mechanik nie kręcił regulacją długości sztangi? Wysłane z terenu
Mozgu Opublikowano 19 Października 2014 Autor Opublikowano 19 Października 2014 (edytowane) Rusza sie. Ogolnie 1 2 3 jak cisne w podloge to utrzymuje okolo 2000 minibar . A na 4 biegu jak go trzymam zeby przyspieszyc to juz cisnienie rosnie i dochodzi do okolo 2400 minibar i odcina turbo. Ogolnie sztanga byla ruszana w zakladzie gdzie turbo czyscili i tam miala byc wyregulowana. Jezdzilem z "zaworkiem" od bory 1.9 90km ale tamten sie roznil numerem seryjnym. Samochod stal sie mulowaty i jeszcze szybciej turbo odcinalo. Aktualnie zamówiłem nowy oryginalny zawór N75 (horrendalna kwota 280zl netto, całe szczęście mogę za tyle wziąć od znajomego, bo dla mnie hurtownie maja po 2 razy tyle. Oczywiście ten tańszy zaworek do mojego auta nie pasuje) Edytowane 20 Października 2014 przez Mozgu
ciahciah Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 ehh, ciekawe ile jeszcze wpakujesz zbędnie kasy by ogarnać te banały
Mozgu Opublikowano 29 Października 2014 Autor Opublikowano 29 Października 2014 Zaworki oddane. Aktualnie wydalem kase tylko na czyszczenie turbo i na wezyki podcisnien. Uklad szczelny. Turbo nie reaguje zbytnio na regulacje sztangi. Nawet z odpietym wezykiem bije cisnienie. Ewidentnie ktos cos zle zlozyl w turbo. Bo sprawdzalem w dwoch innych samochodach z tym samym silnikiem. Po odpieciu wezyka turbo wg nie bilo cisnienia a u mnie tak. Jutro wyciagam turbo i jade z reklamacja. Nie wiem tylko na co dokladmie zwrocic uwage, bo bede chcial zeby przy mnie rozebrali zeby nie wmawiali ze wina z mojej strony jezeli zaklad czyszczacy turbo cos spierniczyl. Dorze ze sam moge wszystko rozebrac i zmontowac bo nie wyobrazam sobie takiej sytuacji ze mialbym komus jeszcze za wszystko placic. Niby blacha sprawa a duzo kombinacji z najprawdopodobniej winy "fachowcow" Prawdopodobnie zle zlozony był pierścień. Ale w zakladzie nikt sie nie przyznaje do winy. turbo odebrałem i nie łapie już błędów. teraz oddali mi ze zle wyregulowana sztanga, za male doładowanie. Osobiśnie nie polecam oddawania turbin do Kielc na ul. Sandomierska do Grzywalskich. Chyba ze ktoś chce przechodzić przez tyle problemów co ja Turbo praktycznie wyregulowane, już ładnie idzie, wykresy się praktycznie idealnie pokrywają, ale chyba jeszcze sobie deczko podkręcę mocniej. Zastanawiam się jak można być takim fachowcem, że sztanga była źle wyregulowana chyba o 7 obrotów? to jest w chu* dużo, chyba z połowę skoku sztangi. Ale jest teraz ok. Samochód się dobrze odpycha, czuć duża różnice i nie kopci
ciahciah Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 a nie mówiłem że to będzie banał, zrób logi to zobaczymy jak się odpycha i czy wszystko jest jak należy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się