kamil210 Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 (edytowane) Mój problem polega na tym ze nie moge poradzic sobie z ukladem chlodzenia tzn wywala mi plyn przez zbiorniczek. Wymieniona zastala uszczelka pod glowica i po wymianie i przejechaniu ok 30km zobaczylem ze w gornej czesci zbiorniczka zrobilo sie maslo. Olej na jakim jezdze to castrol 10w40. W miedzyczasie wymienilem termostat korek w zbiorniczku trojnik za silnikiem. Juz nie wiem co mam robic moze macie jakis pomysl? Z gory dziekuje za jakie kolwiek podpowiedzi;) Edytowane 10 Października 2014 przez kamil210
pandamix Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 może parownik coś paskudzi,kiedy robiłeś przegląd LPG?
kamil210 Opublikowano 10 Października 2014 Autor Opublikowano 10 Października 2014 (edytowane) Przegladu lpg jeszcze nie robilem ale mam zamiar zmienic membrame w parowniku ale mysle ze lpg akurat nie ma nic do tego. Wspomne ze przed wymiana uszczelki zadnego osadu w zbiorniczku nie bylo i dzisiaj na cieplym silniki wyjalem bagnet i bylo na nim widac pecherzyki powietrza:-) Zauwazylem jeszcze ze w zbiorniczku zrobilo sie kakao czy to moze byc olej? Jezeli tak to skad on sie tam wziol? Edytowane 10 Października 2014 przez kamil210
maniek21 Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 przed wymianą uszczelki też miałeś masło w zbiorniczku? było widęknięta uszczelkaać gdzie puściła uszczelka, może pęknieta głowica albo coś z wymiennikiem ciepła? pozdrawiam.
ivan1977 Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 Albo mechanik który to robił spaskudził robotę albo pękła głowica i tego nie zauważył
hellbean Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 Podstawowe pytanie czy jak już zrzuciłeś głowicę i pewno oddano ją do planowania to sprawdzona została jej szczelność?
kamil210 Opublikowano 10 Października 2014 Autor Opublikowano 10 Października 2014 (edytowane) Szczelnosc zostala sprawdzona i glowica byla szczelna. Przed wymiana uszczelki nie mialem w zbiorniczku `masla` dodam jeszcze ze podczas wymiany termostatu byla w nim wywiercona dziurka i ciekawi mnie dleczego? Edytowane 10 Października 2014 przez kamil210
szakal222 Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 Po to zeby nagrzewnica sie nie zapowietrzala od bakow z silnika.robilem cos takiego w moim rajdowym seju .mialem peknieta glowice a motor zrobiony na 1.2 i szkoda mi bylo kasy dalej pchac w to auto .poprostu z duzego ukladu chlodzenia sam sie odpowietrzal .i nadmiary gazow zamiast plynu wywalal zbiorniczkiem .dodam ze dlugo ta furka jeszcze latala Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
rafal9119 Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 prawdopodobnie olej dostał sie z chlodniczki oleju ona lubi puszczac oliwe w układ chłodzenia. spawdz to
kamil210 Opublikowano 11 Października 2014 Autor Opublikowano 11 Października 2014 A jezeli to chlodniczka oleju to trzeba ja wymienic czy da sie ja jakos zregenerowac?
hellbean Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 Czy da się ją zregenerować to ja niestety Ci nie podpowiem, ale sama chłodnica nie jest bardzo droga bo w IC kosztowała ok 130PLN z Hella, a Nissensa ciut tańsza, bo to w zasadzie puszka z dwoma króćcami i rurką w środku.
rafal9119 Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 Chłodniczka lubi pekac ale juz musisz sprawdzic to sam . Nie da rady zregenerowac.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się