Shiftback Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 Mam problem z napędem quattro, objawiający się przy każdej zmianie biegów dobiciem tylnej osi. Dzisiaj podczas smarowania elementów zawieszenia sprawdziłem półosie ,i lewa, kręcąc tarczą hamulcową w lewo i prawo, ma luz około 4-5mm względem półosi. Prawa natomiast ma około 1-2mm. Przy każdej zmianie biegu praktycznie oprócz 4-go i 5-go biegu i szybkim zwolnieniu, objawia się to łupnięciem tyłu. Na wysokich obrotach, ciągnąc samochód maksymalnie jest to już niepokojące. Moje pytanie, czy mógłbym oddać taką usterkę do zwykłego mechanika , czy jednak naprawa ww rzeczy wymagałaby większego zakresu wiedzy, z góry thx.
Dev Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 Wymien tylny most na taki sam Z takim samym oznaczenie. Masz zbyt duzy luz na walku atakującym i kole zębatym. Sprawdz tez łożysko wału pednego
Shiftback Opublikowano 10 Października 2014 Autor Opublikowano 10 Października 2014 (edytowane) Pff... Czyli nie porozbieram i nie zreperuję? Wnioskuje że jakaś grubsza synchronizacja, i robota dla wyszkolonych... bardzo chętnie pójdę za ta podpowiedzią, jedynie bólem jest brak pewności co do stanu nowego mostu, rozumiesz... Masz takie osprzęt do przełożenia? Srzynia DAJ DJJ... Mógłbybyć po jakiejś regeneracji... i dlaczego nie ruszając mostu mam luz między kołem a mostem na połosi...? Edytowane 10 Października 2014 przez Shiftback
Dev Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 Sprawdz dokladnie jaki masz most. Jezeli jest to DAJ to mam taki w bardzo dobrym stanie z mojego auta. Tez mam AJLa wiec ten sam most. Ja zakladalem do swojego TorSena i mi został. Demontaz i montaz na podnośniku lub na kanale. Kilkanascie srub i po robocie.
Shiftback Opublikowano 10 Października 2014 Autor Opublikowano 10 Października 2014 (edytowane) chętnie podjechałbym przed świętami jeśli to kilka śrub... Tylko ty gotowałeś auto do żółci turba.....kminisz.. Wyjaśnij proszę,skąd luz między półosią a kołem. Jeśli jestes w stanie dopiąć taki temat rozsądnie, jestem otwarty na propozycje. Edytowane 10 Października 2014 przez Shiftback
Dev Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 Luz musi byc na przegubie (ach) Na most moge Ci dac gwarancje.
Shiftback Opublikowano 10 Października 2014 Autor Opublikowano 10 Października 2014 gdzie tu jest Priv? Mecyje jakieś....
Shiftback Opublikowano 10 Października 2014 Autor Opublikowano 10 Października 2014 Własnie widzę jak świetny jest coraz to nowocześniejszy internet.... gdzie musiałbym się zgłosić? chodzi o miejscowość, reszta na telefon....
Shiftback Opublikowano 10 Października 2014 Autor Opublikowano 10 Października 2014 (edytowane) dobra.... po kierunkowym zobacze jutro ehh... Gat demyd masz kom. daj chociaż na najblizsze duże miasto gdzie to jest.... no mówie k... jeb.... mać gdzie ten priv.... Edytowane 10 Października 2014 przez Shiftback
Shiftback Opublikowano 10 Października 2014 Autor Opublikowano 10 Października 2014 1. nie mam z daleko 2. potrafisz rozwiązac problem 3. dodatkowe atuty z twojej strony 4. napięty termin, od 15 grudnia 5. pytanie... ile PB będę potrzebował, czyli gdzie?..... znasz to auto
Dev Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 Zadzwon jutro to obgadamy temat
pawelm0166 Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 Witam chciałbym sie podłączyć pod temat z tym że ja mam nieco inny problem z moim audi a mianowicie po przekroczeniu ok 40km/h występowało okropne huczenie (jak zwojnica w 60-ce) z okolicy skrzyni biegów podejrzewam łożyska na torsenie. Problem polega na tym że nie wiem jak go wyjąć z obudowy. Z góry dziękuje pozdrawiam.
Dev Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 masz w ogole olej w skrzyni ?
pawelm0166 Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 tak olej w skrzyni był (pierwsze co sprawdziłem) oczywiście został wymieniony
Edzio Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 witam, mam podobny problem z tym opudznieniem i z takim szarbaniem jak podczas jazdy wcisne spreglo i szybko puszcze , usunoł ktos taka usterke?
Krzysztof5919 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Witam, mam podobny problem z napędem, a mianowicie po szybszym puszczeniu sprzęgła słychać z tyłu samochodu stuknięcie i cały most jest zalany olejem od strony półosi. Na początku most był lekko zapocony i został uszczelniony i przez jakiś czas było ok ,ale teraz most nadaje się do wymiany. Jeżeli ktoś by posiadał most na sprzedaż DAJ do Audi a4 b5 1.8T avant byłoby bardzo fajnie.
Dev Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Most jest juz zajezdzony, podejrzewam ze ze wzgledu na niski poziom oleju. ostatnio sprzedałem DAJa w idealnym stanie za 200zl poszukaj na forum na pewno ktoś taki ma
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się