Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ładowanie niski ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Chciał bym sie dowiedzieć jakie powinno być ładowanie asternatora ? bo u mine jest 13,5 bez obciążenia a z obciążeniem 13,2 V

Opublikowano

Właśnie mechanik mi tak mówił i może to być wina szczotek ?

Opublikowano

Szczotki są razem z regulatorem przynajmniej w b6. Około 120 - 160zl w IC. Chociaż na ogół jak wina szczotek to przestaje całkiem ładować, pewnie regulator pada ale to i tak to samo bo razem.

2561e0b6f44ae16fec4fb6314f365e5d.jpg9b96522bdd5a3a4bde63264503f7139d.jpg1e1f9a3a6ac61d826b96972eb989b678.jpg

Pytanie jaki.

Opublikowano

no to jak masz takie ładowanie to na zimę możesz mieć ciężko z doładowaniem aku ja mam u siebie 13,5 ale po daniu pełnego obciążenia więc to jest różnica najlepiej wymień bo w zimę możesz się rozczarować rano jak auto nie odpali. u nas w b5 chyba mozna wymienić same szczotki o ile to jest na pewno ich wina

Opublikowano

do pasowało by żeby ktoś wiedział o tym i doradził

Opublikowano

A może podmiana całego altka? Cenowo podobna kasa.(oczywiście użwka).

Opublikowano

byłem u gościa co regeneruje rozruszniki i alternatory i powiedział że to nie jest winaszczotek i najprawdopodobniej gdzieś nie jest dobry styk , masa lub klemy. Jutro sprawdze i dam znac.

Opublikowano

Kolego może to być wyjechana bieżnia szczotek, tzw komutator. Najprościej altek na stol, odkręć regulator i będziesz widział jak bieżnia wygląda.

Wysłane z patelni przez Tapatalk. Możliwe buendy z braku teflonu ;-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...