Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BRD nierówna praca i falowanie


Gentleman

Rekomendowane odpowiedzi

To odłącz od EGR-a wtyczkę , i zobacz czy się zrobi cisza .

Jak ciszy nie będzie to odłącz wtyczkę od klapy :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to egr to masz gratisową robote lub za 50zł.

Kwestia wymontowania go,odkręcenia pokrywki i wyjęcia środkowego trybu i auto wraca do stanu przed dźwiękowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to egr to masz gratisową robote lub za 50zł.

Kwestia wymontowania go,odkręcenia pokrywki i wyjęcia środkowego trybu i auto wraca do stanu przed dźwiękowego.

Witam, dziękuję serdecznie za pomoc okazało się że w EGR, wyjąlem środkowy trybik i jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem. Jak rano zapalę to chodzi bez problemu. Potem gdy delikatnie zaczyna się nagrzewać jest podobny problem tak jak u kolegi Gentleman. Dodam że gdy nagrzeje się do 90 stopni to wszystko ustaje i chodzi narmalnie. Gdy chodzi nie równo zaczyna poddymiac na niebiesko i czuć gryzący zapach ropy. Pompki były wymienione na akcji. Co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to egr to masz gratisową robote lub za 50zł.

Kwestia wymontowania go,odkręcenia pokrywki i wyjęcia środkowego trybu i auto wraca do stanu przed dźwiękowego.

Witam, dziękuję serdecznie za pomoc okazało się że w EGR, wyjąlem środkowy trybik i jest ok.

No i super... Fajnie że się udało.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem. Jak rano zapalę to chodzi bez problemu. Potem gdy delikatnie zaczyna się nagrzewać jest podobny problem tak jak u kolegi Gentleman. Dodam że gdy nagrzeje się do 90 stopni to wszystko ustaje i chodzi narmalnie. Gdy chodzi nie równo zaczyna poddymiac na niebiesko i czuć gryzący zapach ropy. Pompki były wymienione na akcji. Co to może być?

Mysle ze to jednak mogą być pompki, jak nie to EGR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym na początek podłączyl kompa+fizycznie spr.bym ust.rozrządu ewent.w razie konieczności przeprowadził korekte i jeśli po tyd zabiegu się nie poprawi to zaglądnąłbym do EGRa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy winą lejącego wtrysku może być taki nienaturalny klekot silnika na niskich obrotach przy 1-ce/3-ce (biegi). Taki cieżki klekot, od wczoraj taki objaw wystepuje u mnie? Oczywiście, niebieski dym przy zimnym silniku i drgania budą. Bez DPF i katalizatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne że będzie klepał to tzw spalanie detonacyjne-jak wtrysk lyje to lipa-może dziure w tloku wypalić lub tłok może peknąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jako moze byc sredni koszt wymiany rozrzadu, synchronizacji na nowo, bo stara sie "rozjechala", sprzewdzenie wtryskow plus jakies tam uszczelki pod glowica ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymiana rozrządu, imbusika plus dwie rolki na wieloklinie plus komp. zapłaciłem 1200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robocina:

wymiana rozrządu + ust synchronizacji w razie koniecznosci - zawiera w "pakiecie" - 400-600zł- taka róznica w razie rozszerzenia naprawy - uszczelniacz lub naprawa gwintu w głowicy od napinacz paska rozrządu - cecha tych silników - nie wina mechanika

jesli sychronizacja sierozjechała to trzeba ja poprostu ustawic - koszt max do 100zł

wymiana oringów na PPD- 400zł

Edytowane przez SotoM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, szukam jeszcze jakiegoś pomysłu na moje Audi. Wtryski sprawdzone, rozrząd ustawiony, dpf wyciety poprawnie, a w silniku podczas ruszania dziwne stuki, dziwny klekot, brak pomysłu co to może byc? gdzie szukać przyczyny mogę? Korbowód, panewki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestes w stanie to nagrac....?

Edytowane przez SotoM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne że będzie klepał to tzw spalanie detonacyjne-jak wtrysk lyje to lipa-może dziure w tloku wypalić lub tłok może peknąć.

Pierwsze słyszę o spalaniu detonacyjnym w dieslu, chyba że ktoś zatankował benzyną :kox:

Mogą być objawy klepania, tłuczenia, gdy pompka, a dokładnie jej elektrozawór jest uszkodzony i wtryskuje paliwo w innych fazach rozrządu i ilościach niż powinna .

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawde...panie Psorze :) to wymyśl odpowiednią dla tego zjawiska nazwę jeśli ta ci nie odpowiada :-B

Edytowane przez SotoM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaram sie wieczorem wrzucić filmik.


Druga sprawa, czy zestaw naprawczy do pompowtryskow niezbedny przy wymianie to moze byc koszt 500zl?


Film:

https://www.youtube.com/watch?v=DAOWlb8rB6s&spfreload=10&ab_channel=Gentelmanplus1

Edytowane przez Gentleman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaram sie wieczorem wrzucić filmik.

Druga sprawa, czy zestaw naprawczy do pompowtryskow niezbedny przy wymianie to moze byc koszt 500zl?

Film:

https://www.youtube.com/watch?v=DAOWlb8rB6s&spfreload=10&ab_channel=Gentelmanplus1

Mogę się mylić, ale mi to zdecydowanie brzmi jak tłukący się dwumas. Sprzęgło w jakim stanie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...