adam19-1990 0 Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Witam, Zaczęło się od tego że padł mi alternator bosch 90A, kupiłem "nowy" (po regeneracji) prawie taki sam, prawie bo ma 120A i chwilę po wymianie wszystko było ok, kontrolka akumulatora zgasła zaraz po uruchomieniu silnika, ładowanie było. Następnego dnia kontrolka nie zgasła już tak ładnie i szybko, tylko dopiero po tym jak silnik osiągnie temperaturę "blisko" 90 stopni, wtedy dopiero alternator ładuje. Teraz nie wiem czy kupiłem wadliwy alternator, czy podczas montażu uszkodziłem któryś z dwóch niebieskich kabelków wchodzących do alternatora, lub czy są jeszcze jakieś inne możliwości? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisssx 1 Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 sprawdz jeszcze raz kabelki, alternator aaa jesli nie to pozostaje naprawa komputera silnika , ale w twoim przypadku pewnie alternator znów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobike 0 Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Trzeba miernikiem sprawdzić czy nie ma rzeczywiście ładowania, jeśli jest to kabelek od kontrolki, jeśli nie ma czyli jest za niskie napięcie ładowania to sprawdź akumulator. Ja tego nie zrobiłem i niepotrzebnie grzebałem w altku a w aku padła jedna cela. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się