Czaro_22 Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 (edytowane) Cześć. Udało się rozwiązać poprzedni problem z tym jak wywaliło cały olej z silnika od tamtego czasu było wszystko, dzisiaj po odpaleniu auta okazało się że ma problem z utrzymaniem obrotów po czym gasł, odpaliłem go kilka razy i eureka udało się, zostawiłem go tak chwile żeby się rozgrzał po opadnięciu obrotów do tych 900 dałem mu jeszcze lekko gazu tak do 2, 2.5 tyś i usłyszałem dźwięk który możecie usłyszeć na filmie, za cholerę nie mam pojęcia co to może być, napinacz paska klinowego, napinacz paska rozrządu się rozlatuje ? Na wolnych obrotach chodzi równo i cicho i nie wydaje z siebie niepokojących dźwięków. https://www.youtube.com/watch?v=WhvzNHU-GaM Edytowane 18 Października 2014 przez Czaro_22
nike166 Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Jakby któreś łożysko się rozlatywało aczkolwiek musiałbyś stanąć z przodu auta dodać gazu pociągając za linkę od gazu i bardziej się przysłuchać z którego to miejsca dochodzi. Bo tak ciężko strzelać.
Czaro_22 Opublikowano 19 Października 2014 Autor Opublikowano 19 Października 2014 (edytowane) Więc to raczej też nie łożysko bo dźwięk dochodzi z pod pokrywy zaworów.... Ale to nie zawory bo słychać to dopiero o 2.5 tys.... Nie mam bladego pojęcia co to jest Dwa filmy: Praca na niskich obrotach i na wysokich gdzie zaczyna się ten grzechot. https://www.youtube.com/watch?v=bVddmCWo8U8&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=zMOSDlo4yIo&feature=youtu.be Edytowane 19 Października 2014 przez Czaro_22
vman Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 Brzmi jak zatarta panewka w moim starym motocyklu:)
nike166 Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 Fakt może to być panewka, jaki przebieg auta ? O ile wiadomy ?
Czaro_22 Opublikowano 19 Października 2014 Autor Opublikowano 19 Października 2014 Według "Licznika" około 250 tyś km, btw jeśli to panewka to można z tym jechać do warsztatu który jest oddalony około 30km ?
vman Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 Wspomniałeś że wywaliło ci olej:) nie wiem w jakich okolicznościach ale jeśli podczas jazdy to zatarcie panewki jest bardzo prawdopodobne. Jeśli to faktycznie panewka stuka to nie ryzykował bym jazdy do warsztatu bo tylko pogorszysz stan silnika.
Czaro_22 Opublikowano 19 Października 2014 Autor Opublikowano 19 Października 2014 (edytowane) Wywaliło olej po nocy jak odpaliłem samochód i od razu wyłączyłem silnik, ale patrząc na to, to panewka nie powinna stukać cały czas ? Tu u mnie na wolnych obrotach auto chodzi normalnie, jajca zaczynają się od 2-2,5 tyś. Czyli lepiej brać lawetę i nie ryzykować? Edytowane 19 Października 2014 przez Czaro_22
neoxpl Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 (edytowane) Szklanki? Moze jakas sie uszkodziala i nietrzyma cisnienia oleju przy wiekszych obrotach? Edytowane 20 Października 2014 przez neoxpl
maximus86 Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 Witam, sprawdź też czy dobrze masz dokręcone świece, bo ja w innym samochodzie miałem taki odgłos, gdy świeca się poluzowała...
Czaro_22 Opublikowano 24 Października 2014 Autor Opublikowano 24 Października 2014 (edytowane) Świece siedzą dobrze tak jak powinny, przewody WN też. Wszystko się wyjaśniło, uszkodzeniu uległ wał korbowy (zrobiło się jajo) i do tego panewki, coś tam z korbowodem się też stało. Temat można zamknąć. Edytowane 13 Listopada 2014 przez Czaro_22
eXik Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Powiedz mi kolego jakie koszta?
Czaro_22 Opublikowano 24 Października 2014 Autor Opublikowano 24 Października 2014 Mechanik powiedział że nie opłaca się tego robić i lepiej kupić drugi silnik, bo jak by chciał remontować ten silnika to koszt mógł by wynieść około 2 tyś, pod warunkiem że tylko to się stało. A jeśli okazało by się ze pierścienie na tłokach się wysrały i jak by coś jeszcze do tego doszło to było by więcej.
neoxpl Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 A rozkrecił go przynajmniej? Czy tak nagadał.
eXik Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 No to skoro masz silnik do wymiany pomyśl o czymś mocniejszym 1.8 T
Czaro_22 Opublikowano 24 Października 2014 Autor Opublikowano 24 Października 2014 A rozkrecił go przynajmniej? Czy tak nagadał. Rozkręcali go. No to skoro masz silnik do wymiany pomyśl o czymś mocniejszym 1.8 T Nie dysponuje taką gotówką żeby pakować 1.8T, prócz silnika trzeba by było wymienić skrzynie, sprzęgło, kompa i jeszcze pewnie parę rzeczy.
eXik Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 No i jak kolego, wymieniłeś silnik ? audi przywrócona do życia ?
Czaro_22 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2014 Auto już zdrowe od jakiegoś czasu, silnik wymieniony i sprawuje się b.dobrze.
Adikoss Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Lipa straszna bo mam właśnie to samo i już jakiś czas tak śmigam autem z tym ale tylko przez to że jest mi potrzebne nie mam nawet czasu tego do mechanika oddac. U mnie na zimnym tego nie słychac najgorzej jest jak sie nagrzeje. Jeden znajomy mechanik słuchał mówił że albo szklanki albo wał właśnie przebieg też taki jak u ciebie niedawno 250tyś i takie cuda...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się