tomaszstn Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 A zobacz na tą przykładową aukcję: http://allegro.pl/listing/listing.php?order=p&string=passat+lift&search_scope=category-18967&bmatch=seng-v6-p-1-mt-1021 i tu: http://allegro.pl/wahacze-febi-wahaczy-audi-a4-a6-passat-b5-lift-02-i4713285666.html Najpierw myślałem że się walnąłem i chodziło o Passata po lifcie ale w opisie jest że też A4 od 9.2000 więc sam już nie wiem, trzeba by było zgłębić temat, pamiętam że chodziło o średnice sworznia, były dwie. O widzisz, przy okazji przeglądania innego tematu, czytając artykuł który zamieścił kolega Power....... pozwolę sobie umieścić i tutaj: http://autobeztajemnic.pl/pl/strefa-kierowcy/uzywane/135.html Przeczytaj a zobaczysz że pisze tam o zmianie średnicy sworznia. I jeszcze jedno, może nie koniecznie jest coś nie tak z wahaczem, może ktoś wsadził z jednej strony inną zwrotnicę i stąd tw Twoje problemy.
wesz82 Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 Na pewno od b6 jest inna średnica bo raz zakupiłem wahacze i okazało się ze są od b6 gdzie sworzeń jest cieńszy własnie ze względu na to ze w zwrotnicy jest tulejka. Jak dla mnie to pod względem wahaczów wsio jest oki. Z tego co pamietam to koledzy co sprzedają tutaj części nigdy nie pytali który rocznik auta. Szkoda ze nie mam już tarcz 288 bo bym dał stere jarzma i wtedy wykluczyć jarzma.
epafras Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 U siebie mam podobny objaw (delikatne stuknięcie przy naciśnięciu na pedał hamulca). Raczej będzie to związane z hamulcami a konkretnie z ABS-em. Kiedyś jakiś mechanik mi przebąkiwał że może to być pierścień ABS-u na piaście, ale jeszcze tego nie potwierdziłem.
Al@n Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 A zobacz na tą przykładową aukcję: http://allegro.pl/listing/listing.php?order=p&string=passat+lift&search_scope=category-18967&bmatch=seng-v6-p-1-mt-1021 i tu: http://allegro.pl/wahacze-febi-wahaczy-audi-a4-a6-passat-b5-lift-02-i4713285666.html Najpierw myślałem że się walnąłem i chodziło o Passata po lifcie ale w opisie jest że też A4 od 9.2000 więc sam już nie wiem, trzeba by było zgłębić temat, pamiętam że chodziło o średnice sworznia, były dwie. O widzisz, przy okazji przeglądania innego tematu, czytając artykuł który zamieścił kolega Power....... pozwolę sobie umieścić i tutaj: http://autobeztajemnic.pl/pl/strefa-kierowcy/uzywane/135.html Przeczytaj a zobaczysz że pisze tam o zmianie średnicy sworznia. I jeszcze jedno, może nie koniecznie jest coś nie tak z wahaczem, może ktoś wsadził z jednej strony inną zwrotnicę i stąd tw Twoje problemy. w b5 wszystkie wahacze sa identyczne od 95-01r dopiero w b6 wahacze się minimalnie różnią
tomaszstn Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 A S4 i RS4? Pytanie czy w zawieszeniu 1BV też były te same, wg Etki są inne numery ale czym się różnią to nie wiem bo nigdy nie miałem takiego w ręce.
misiek95 Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Opublikowano 11 Listopada 2014 Rozebrałem przednie zaciski na części i złożyłem na nowych gumkach z zestawu naprawczego. Po poskładaniu cisza Co było przyczyną- nie wiem.Wszystko wyglądało całkiem ok ale jak widać coś tam było nie halo z nimi. Temat chyba do zamknięcia
misiek95 Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Opublikowano 11 Listopada 2014 Skąd brałeś zestaw??? w najbliższym motoryzacyjnym wziąłem
wesz82 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Nie no zajoba dostane. Zmienilem felgi na zime i teraz juz nie slysze tego stukniecia.zastanawia mnie czy to czsem nie jest wina otworu centrujacego albo poprostu felga na lato jest wieksza do tego szeroka oponka robi swoje i jakis element zawieszenia przy tej feldze moze zaczynac nie domagac...sam juz nie wiem.
kubastomus Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Sprawdź czy napewno dolny banan nawet najmniejszy luz, bo on u mnie bardzo mocno to nasilał i też szersze koła na lato i cięższe felgi, albo na skręcie te górne wachacze, niby wygląda dobrze, ale akurat u mnie tak było potem trochę lepiej na mniejszych butach na zimę, a może jak u kolegi wyżej jednak podobnie zacisk, większa masa koła robi swoje.
wesz82 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Wahacze dolne MS nie maja nawet 15 tys przebiegu.W sumie nawet nie biore ich pod uwage bo po wymianie nic sie nie zmienilo.Gorne maja troche wiecej przebuegu ale tez na trzepakach nie pokazaly luzu.albo zacisk albo drazki.Tylko teraz z tego co pamietam jak zmienialem heble na 312 to dawalem nowe uszxzelki itd i nie jestem pewny czy tez gumki na jarzmie. Jak moge sprawdzic czy to jarzmo nie ma luzow?
misiek95 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2014 Może po zmianie na 312 nie dokreciles jarzm odpowiednio mocno?
wesz82 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 To bylo ponad 2 lata temu.ale sprawdze.
maluch16290 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Witam, misiek95 a zmieniałes przy tej operacji klocki?? Ja też mam ten dźwięk, stwialem na sanki,ale mam klocki do wymiany i też je podejrzewałem moj stuk to wahacz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się