vgb1 Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 Witam, Jak w temacie, od jakiegoś czasu podczas jazdy na zakrętach miga kontrolka ESP, bez znaczenia z jaką prędkościa jadę. Co siędzieje?
nitroo Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Czyżby czujnik kąta skrętu siedział? Masz jakieś błędy na VAG?
wrclaguna Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Komp prawde ci powie podepnij a pozniej wklej tu błedy jakie sa
crookers20 Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 Witam panowie, nie chcę tworzyć nowego tematu więc się podepnę. Mianowicie mam problem z Czujnikiem skrętu kół, zacisk 30 według CDIF/2 otóż cały czas świeciło mi się ESP byłem u mechaniora powiedział że jakiś moduł w kierownicy, niestety go nie zrobi trzeba do elektryka.. no dobra mam już jechać, na dworze temp. spadła poniżej 0 stop. i problem zniknął i ESP działa przynajmniej jak się włączy przyciskiem. Nie szaleje autem więc nie sprawdzę czy automatycznie działa. Ale dlaczego na wysokich temp. błąd a na niskich problemu nie ma.
POWER-KRIS Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 Przyciskiem to się wyłącza!
crookers20 Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 Słuchaj to dlaczego w lato mryga przy normalnej jeździe i wciskasz ESP i nie reaguje? a gdy jest niska temp. to pracuje normalnie?? przycisk ON to się świeci stale a jak klikniesz drugi raz to się wyłącza ?????
POWER-KRIS Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 Jeżeli świeci kółko, w sumie taka strzalka na liczniku cały czas to jest wtedy niby wyłączone. Jaki on się świeci? W b6?
crookers20 Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 U mnie kiedyś za nim się pogorszyło to jak dałem ognia na trawie to podczas boksowania kół migało tak jak piszesz a podczas jazdy spokojnie nie świeciło. A teraz cały czas i błąd na komp. Czujnikiem skrętu kół, zacisk 30. z poziomu komp. nie da się dostać żeby adoptować.. zastanawiam się czy zacisk 30 to nie od zasilania.. ale dlaczego na minusowych temp. działa prawidłowo.
POWER-KRIS Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Bo pewnie coś marznie i zaczyna stykac. Czujnik jest pod kierownica może coś się rozlaczylo lub taśma padła.
vgb1 Opublikowano 26 Października 2014 Autor Opublikowano 26 Października 2014 Komp prawde ci powie podepnij a pozniej wklej tu błedy jakie sa Gdzie to sprawdzić?
Dev Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 U mnie kiedyś za nim się pogorszyło to jak dałem ognia na trawie to podczas boksowania kół migało tak jak piszesz a podczas jazdy spokojnie nie świeciło. A teraz cały czas i błąd na komp. Czujnikiem skrętu kół, zacisk 30. z poziomu komp. nie da się dostać żeby adoptować.. zastanawiam się czy zacisk 30 to nie od zasilania.. ale dlaczego na minusowych temp. działa prawidłowo. Mylisz systemy, działał wowczas ASR a nie ESP
loader1993 Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 (edytowane) Kolego miga tylko przy skręcaniu? Czy podczas jazdy wprost też ? Czy nawet też przy skręcaniu przy znikomych prędkościach ? Miganie oznacza zadziałanie tego systemu Kolega sprawdzał stan zawieszenia czy nie ma luzów ? Stan amortyzatorów ? W jakim stanie są opony ? W jakim stanie felgi ? Kolega posiada może Vag-Com'a ? Edytowane 26 Października 2014 przez loader1993
vgb1 Opublikowano 28 Października 2014 Autor Opublikowano 28 Października 2014 (edytowane) Kolego miga tylko przy skręcaniu? Czy podczas jazdy wprost też ? Czy nawet też przy skręcaniu przy znikomych prędkościach ? Miganie oznacza zadziałanie tego systemu Kolega sprawdzał stan zawieszenia czy nie ma luzów ? Stan amortyzatorów ? W jakim stanie są opony ? W jakim stanie felgi ? Kolega posiada może Vag-Com'a ? Przy skręcaniu w prawo ( na większych łukach) przy różnych prędkościach ( powyżej 50 km/h) na suchej i mokrej nawierzchni. Podczas jazdy na wprost jest ok. Zawieszenie, amory Opony, felgi ok. VCDS-a posiadam. Edytowane 28 Października 2014 przez vgb1
woodzuu Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 Kolego miga tylko przy skręcaniu? Czy podczas jazdy wprost też ? Czy nawet też przy skręcaniu przy znikomych prędkościach ? Miganie oznacza zadziałanie tego systemu Kolega sprawdzał stan zawieszenia czy nie ma luzów ? Stan amortyzatorów ? W jakim stanie są opony ? W jakim stanie felgi ? Kolega posiada może Vag-Com'a ? Przy skręcaniu w prawo ( na większych łukach) przy różnych prędkościach ( powyżej 50 km/h) na suchej i mokrej nawierzchni. Podczas jazdy na wprost jest ok. Zawieszenie, amory Opony, felgi ok. VCDS-a posiadam. U mnie wczoraj paliła się kontrolka esp + od świec (taka skręcona spirala).Po wymianie spalonej żarówki stopu kontrolki zgasły. Może coś w tym kierunku szukaj...
loader1993 Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 zrób logi dynamiczne czujników abs
crookers20 Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 U mnie cały czas czego bym nie wyczyniał autem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się