maq Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Witam. Powiedzcie mi proszę ( o ile w ogóle możliwe jest jakieś wyrokowanie po samym wyglądzie wizualnym ) co sądzicie o takim wyglądzie plecionki ? Widać, że mocno okopcona. Dodatkowo od kiedy mam to auto ( jakieś 2 miesiące ) zauważalne są na wolnych obrotach podczas postoju bujania karoserią ( nie ciągle tylko czasowe ) Podczas jazdy na niskich obrotach jest odczuwalne coś w rodzaju "buczenia" podobnego do zbyt niskich obrotów ( przed wymaganą redukcją biegu ) Czy możliwe że winowajcą jest właśnie taki stan plecionki ? Przy okazji co byście radzili jeśli już ją wymieniać to lepiej wspawać nową i zostawić kat czy może zasadniej będzie kupić cały pierwszy element tłumika bez kata ( robiłem tak kiedyś w B5 profilaktycznie przy wymianie dwumasy ) http://www.directupload.net/file/d/3785/eep3448t_jpg.htm
pioteros Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 (edytowane) widac ze jest na niej sadza, a jak jest sadza to jest dziurawa, a jak jest dziurawa to bedzie buczec, a jak buczy to jest do wymiany? kupilbym caly zamiennik z pseudo katem albo sama rura i nie martwil sie ze turbo sie przytka, no i nie trzeba bedzie spawac a w TDI jesli chodzi o plecionke to jest to niezbyt fajne Edytowane 24 Października 2014 przez pioteros
pandamix Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 dla ogarniętego spawacza nie ma problemu wspawać plecionkę a i koszt niższy niż kupowanie całego zamiennika,a kata można wybić,zawsze jeszcze możesz kupić pustego kata z ładna plecionką i też pojeździsz i będziesz miał ori spawy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się