Hopek_a4 Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Witam, Po zdjęciu osłon wszystko z prawej strony silnika ociekało olejem. Po wytarciu i umyciu silnika próbowałem zlokalizować wyciek, niestety na jalowym biegu nic sie nie pokazywało dopiero po przejechaniu 500 metrow pokazał sie olej. Dla pewnosci zawiązłem auto do mechanika który potwierdził że olej idzie z łączenia głowicy z blokiem silnika. Moje pytanie, jakie rzeczy są niezbędne do wymiany prócz samej uszczelki pod głowicą, planowania i uszczelki na kolektorze ? co warto zrobić przy okazji a co jest niezbędne? Mechanik powiedział żeby liczyć w granicach 2000 zł... 1
Mesiah Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 (edytowane) Ja bym od razu robił całą głowicę. Docieranie zaworów , uszczelniacze itp. Wtedy masz spokój na lata. Trochę drogo Ci krzyknął. U mnie zrobienie głowicy 20v bez wymiany zaworów (nie trzeba jeśli proste) to ok 350-400zł. Więc koleś krzyknął 1600zł za parę pierdół i robociznę. Przyjedź do mnie a zrobię Ci wszystko za maks 1200 U nas na warsztacie za wyjęcie i włożenie silnika biorą 500zł. No chyba , że w cenie wliczył już kompletny nowy rozrząd przy okazji do wymiany. Edytowane 24 Października 2014 przez Mesiah
strazak93 Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 Prawdopodobnie cieknie z uszczelniacza walka rozrządu, i wydaje sie ze uszczelka pod głowicą poszła, o msly wlos i też bym zciagał głowice, dopiero doradzili mi na forum
Hopek_a4 Opublikowano 25 Października 2014 Autor Opublikowano 25 Października 2014 Rozrzad wymieniałem dokładnie 3 tygodnie temu, przy okazji miałem sciagana pokrywe zaworów bo wyskawiał bład na zmiennych fazach rozrządu co sie okazało napinacz do wymiany ;/ Jak sie upewnic czy rzeczywiści cieknie z uszczelniacza walka rozrządu ?
kawowy19 Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 no nic innego jak zdjąć co można, umyć i patrzeć. Innej metody nie ma chyba A skoro ściągałeś pokrywę to bym się przyjrzał bardzo dokładnie zanim podniesiesz głowicę.
strazak93 Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 (edytowane) Napinacz łańcucha był wymieniany przy rozrządzie?,bo u mnie właśnie po jego wymianie zaczeło lać,po zewnętrznej stronie uszczelniacza,a mogłem wymienić od razu. Edytowane 25 Października 2014 przez strazak93 1
Hopek_a4 Opublikowano 28 Października 2014 Autor Opublikowano 28 Października 2014 Napinacza nie wymieniałem, planuje teraz wymienić. Orientuje się ktoś czy w 1.8t avj sa samoregulatory luzów zaworowych? I
pioteros Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 to nie honda... ktora jedzie wolniej jak wyglada popychacze od koncowki 80 lat sa stosowane w OOOO
Hopek_a4 Opublikowano 28 Października 2014 Autor Opublikowano 28 Października 2014 Dzięki Panowie, dam info co tam siedziało w środku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się