Magicbattle Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 Siemanko. Zabieram się do wymiany oleju w skrzyni biegów i mam pare pytań, 1.czy wogóle zmieniać olej czy nie? 2.jak sprawdzić stan oleju, ilość czy nie jest za mało? 3.jaki olej kupić i ile tam wchodzi?? 4.gdzie jest korek spustowy?? 5.i gdzie jest korek wlewu?? 6.jakie są zasady wymiany, co po kolei robić o czym powinienem wiedzieć? 1
Dev Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 1. Jak najbardziej 2. Z boku skrzyni przy polosi masz korek na imbus nr10, odkrecasz i dolewasz az sie przeleje. 3. Ori, ja leje Ravenol, 2.75l 4. Na dole skrzyni, 12katny Splin 5. Patrz pkt2 6. Zlewasz na goracy silnik 4
Magicbattle Opublikowano 25 Października 2014 Autor Opublikowano 25 Października 2014 Dev jestes nie zastąpiony. rozumiem ze olej Ravenol VSG 75W-90 2
Dev Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Mam pare butelek na warsztacie, Jutro Ci napisze jaki bo nie pamietam
wesz82 Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Tomek podaj dokładnie nazwe. Warto robić płukankę?
Dev Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 Plukanki nigdy nie robilem i przyznam Ci sie ze nawet nie zastanawiałem się nad tym. Jutro wrzuce foto butelki.
hosearkadio Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Plukanki nigdy nie robilem i przyznam Ci sie ze nawet nie zastanawiałem się nad tym. Jutro wrzuce foto butelki. a co na tył zalewasz?
Dev Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 a co sie da ten z foto też bedzie dobry
hosearkadio Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 a co sie da ten z foto też bedzie dobry acha.ok . napisz mi jeszcze DEV ile bym potrzebował tego oleju do swojego q?bo znalazłem na necie litrowe i czterolitrowe butle. 1
Dev Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 Skrzynia 3 Dyfer 1.5 To sa wartosci maxymalne moze byc mniej
kamilszymczak Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 (edytowane) Panowie mam do wymiany sprzęgło czy wymienić przy okazji olej bo chyba i tak wyleci trochę ze skrzyni czy się mylę. I jaki olej czy taki sam jak wy lejecie ? No i jak dużo kupić audi a4 b5 1.8 adr Zapomniałem dodać mam lpg nie wiem czy to robi różnicę. Edytowane 31 Października 2014 przez kamilszymczak
Bartollo Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 Przy wymianie sprzęgła olej nie wyleci Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.
hosearkadio Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 Skrzynia 3 Dyfer 1.5 To sa wartosci maxymalne moze byc mniej masz jakieś dobre źródło gdzie mogę nabyć pięć literków?
kamilszymczak Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 A co z wymianą oleju w skrzyni jaki kupić i ile?
Fenrir Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 A co z wymianą oleju w skrzyni jaki kupić i ile? A o czym niby jest ten temat? Koledzy wyżej napisali że wchodzi ok 3l, 75W90. http://allegro.pl/oryginalny-olej-do-man-skrzyni-skoda-vw-audi-seat-i4668726686.html
kamilszymczak Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 Ok tyle że oni tam piszą o quattro
Magicbattle Opublikowano 1 Listopada 2014 Autor Opublikowano 1 Listopada 2014 drugi post Dev napisala przeczytaj jeszcze raz chodzi o oske nie q
Fenrir Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 Skrzynie manualne nie różnią się jakoś bardzo, na pewno ten sam olej podejdzie do quattro i do fwd. Tylko automaty to już kompletnie inna historia
płotek85 Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 Koledzy, proszę o pomoc Mam problem ze zmianą biegów w mojej A4 objawy są takie: na zgaszonym silniki biegi wchodzą bez problemu, na odpalonym już tak nie ma. Podczas jazdy na zimnej skrzyni mam problem z wożeniem prawie wszystkich biegów, gdy się rozgrzeje to problem jest z 1 i wstecznym. Gdy dojeżdżam do świateł i redukuję bieg na 1, to robię to gdy auto się jeszcze toczy ( lżej wchodzi ) i czuć wtedy takie lekkie szarpnięcie, jak by do końca nie wysprzęglał, bo jak się zatrzymam, to potem muszę wajchować i przelecieć wszystkie biegi i dopiero wejdzie 1. Nic nie zgrzyta podczas zmiany biegów. Poziom olej w normie, nie był wymieniany. Siłownik skrzyni biegów był regenerowany i dobrze odpowietrzony. Nie wiem co robić, wymiana skrzyni, oleju czy sprzęgła??? Proszę o pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się