bartez Opublikowano 22 Września 2008 Opublikowano 22 Września 2008 Witam wszystkich. <br><br>Mam problem z moją niuńką. Trzęsie autem na biegu jałowym po nagrzaniu silnik. Jak silnik jest zimny to wszystko jest ok. <br>Dodatkowo przy przyśpieszaniu, kiedy auto jest jeszcze na wolnych obrotach autem lekko szarpie. Jak wejdzie na wyższe obroty tzn. ok 2200-2400 to przestaje szarpać i idzie bardzo ładnie. Jeśli przyśpieszam autem niezbyt dynamicznie, to również nie czuć szarpania. <br>Podłączony był do komputera i otrzymano następujący komunikat: <br><br>System: Silnik <br> Tekst usterki: 18076 <br> Zawór pompowtryskiwacza CYL.3 <br> Potem parę informacji typu: Brakmocy, szarpanie, nie pracują wszystkie cylindry, silnik gaśnie <br> PRZYCZYNA: <br> - Przerwa / zwarcie / opory w obwodzie V/A/Ohm <br> - Uszkodzony zawór pompowtryskiwacza <br> - Uszkodzony sterownik <br><br>Zwracam się z zapytaniami - czy wystarczy wymiana pompowtrysku? czy ktoś wie gdzie to najlepiej zrobić w okolicach Szczecina w rozsądnej cenie? <br>Mechanik powiedział mi że nowy pompowtrysk kosztuje 2700zł, regenerowany 2100zł, wymiana ok. 200zł no i wstępne oględziny w celu precyzyjnego zdiagnozowania usterki ok. 300zł. Dodał, że stary pompowtrysk muszę zostawić u niego chyba, że chcę dopłacić 500zł. CZY TO JEST WYCENA RZETELNA? <br> Spojrzałem na ceny pompowtrysków na Allegro i trochę byłem zszokowany, że używane można dostać za 300zł - zadzwoniłem do sprzedawcy i On skierował mnie tutaj. <br><br>Bardzo proszę o odpowiedź i wszystkich pozdrawiam. <br>malybz <br><br> Nie piszemy "kolorowo" na forum / Flyer
Bartekl Opublikowano 23 Września 2008 Opublikowano 23 Września 2008 Hej, poszukaj dobrze na tym forum, było o tym dużo pisane. Były podobne przypadki i niekoniecznie wiazały sie z wymianą p-wtrysków. Wpisz w szukaj pompowtrysk lub trzęsie, wyskoczy sporo materiału!!!
Musashi Opublikowano 23 Września 2008 Opublikowano 23 Września 2008 byc moze jest problem z listwa elektryczna sterujaca PD. z cena pompowtrysku troche przesadzil,jakies 3x jezeli dobrze poszukasz, powinienes znalezc o wiele taniej. uzywanych nie radze. z tym ze najprawidlowiej byloby wymienic komplet. podlacz VAG i sprawdz bledy w module 01 (ECU) i mozna miec nadzieje ze uszkodzona jest wiazka sterujaca. dobry mechanik latwo wstepnie okresli za pomaca miernika jej sprawnosc. jezeli wiazka bedzie dobra uszkodzony PD. mechanik wymieniajacy PD musi wiedziec co robi, poniewaz bardzo wazna jest prawidlowa regulacja po wymianie.
siniakTDI Opublikowano 26 Września 2008 Opublikowano 26 Września 2008 @Musashi a jak dokładnie sprawdzić stan tej listwy elektrycznej tym miernikien, jakieś natężenie ma tam być czy jak??
bartez Opublikowano 4 Października 2008 Autor Opublikowano 4 Października 2008 Dziękuję za odpowiedzi i za pomoc. Czy wie ktoś jaki jest numer katalogowy pompowtryskiwacza do silnika AWX. Znalazłem 2x taniej w sklepie, ale chciałem mieć pewność że kupuję dobry towar.
Musashi Opublikowano 4 Października 2008 Opublikowano 4 Października 2008 w etce zalezy od nru nadwozia, sa 3 rodzaje.
bartez Opublikowano 4 Października 2008 Autor Opublikowano 4 Października 2008 Numer nadwozia to: WAUZZZ................ Pozdrawiam
Musashi Opublikowano 4 Października 2008 Opublikowano 4 Października 2008 to jeszcze ci podpowiem WAUZZZ8E......
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się