oca69 Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 Witam . Jestem po swapie silnika . Założony nowy rozrząd i pompa wody . Teraz mój problem polega na tym , że podczas dłuższej jazdy trasa około 140 km/h po jakimś czasie przełącza na pb . Zjechałem z trasy podniosłem maske i okazało sie że reduktor jest zimny uwaga w połowie . Reduktor KME Gold . Jeden wąż od gazu jest gorący zaś drugi idący do drugiej głowicy zimny jak lód . Po chwili pracy silnika na postoju reduktor robi sie gorący cały , pózniej podczas dalszej jazdy zaczyna się znowu to samo Co to może być ? Spotkał się ktoś z czymś takim ? Z góry dziękuje
marzol Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Jak masz wpięty reduktor? Może jest na dużym obiegu? Prawidłowo powinien być wpięty w węże idące do nagrzewnicy.
_quattro_ Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Podstawowe pytanie - gdzie masz zamontowany reduktor? Nie czasem pod zderzakiem?
marzol Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Ja mam pod zderzakiem i reduktor zawsze jest dogrzany.
_quattro_ Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Ja mam pod zderzakiem i reduktor zawsze jest dogrzany. Jaki reduktor?
_quattro_ Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 (edytowane) Sam mam KME gold niestety dopiero po montażu doczytałem opinie, że ten reduktor nie wyrabia termicznie przy dłuższej jeździe co mnie też spotkało już niestety. Po podpięciu kompa i rozpędzeniu auta do 160 temperatura momentalnie spadła z 60 na 30 stopni Ponoć taki urok tego modelu, jedyne co pomaga to osłonięcie go przed nadmuchem powietrza. Edytowane 10 Listopada 2014 przez _quattro_
karolas123321 Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 http://lpg-forum.pl/gold-przerobka-na-golda-z-termika-silvera-t6192-30.html
Gość cwiara Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Reduktor jest wpięty dobrze, ja mu zmieniałem. Miał jakis zawoli wczesniej teraz jest kme gold. Umieszczony jest od strony kierowcy na górze. Stary też był w tym miejscu
koziol1172 Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 pod nagrzewnicę czy pod chłodniczkę oleju??? szeregowo czy równolegle????
majkel_majki Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 KME Gold ma słabą termikę i z tym jest trudno walczyć. Jeżeli ten zavoli to był zeta s/n to zrobiliście kiepski ruch z zamianą na golda.
Gość cwiara Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 Równolegle pod nagrzewnicę Dokladnie tak jest podlaczone. KME Gold ma słabą termikę i z tym jest trudno walczyć. Jeżeli ten zavoli to był zeta s/n to zrobiliście kiepski ruch z zamianą na golda. Wg mnie to nie jest wina reduktora. Montuje instalki KME od 8 lat i problemow nie bylo z reduktorami. W poprzednim swoim aucie omega bfl 3.0 tez mialem Gołda i jeszcze zamontowanego na dole za zderzakiem i nie bylo mowy o tym ze reduktor tracił temperaturę.
oca69 Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Opublikowano 11 Listopada 2014 Nie mam już pojęcia co to może być Sam mam KME gold niestety dopiero po montażu doczytałem opinie, że ten reduktor nie wyrabia termicznie przy dłuższej jeździe co mnie też spotkało już niestety. Po podpięciu kompa i rozpędzeniu auta do 160 temperatura momentalnie spadła z 60 na 30 stopni Ponoć taki urok tego modelu, jedyne co pomaga to osłonięcie go przed nadmuchem powietrza. Jest osłonięty od jakiegoś czasu i dalej to samo.
_quattro_ Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 (edytowane) Pompa wody może siadać. Myślę, że zauważyłby wzrost temperatury. Karol jeśli piszesz, że osłonięty a nie pomaga sprawdziłbym sam czujnik temeperatury na reduktorze Edytowane 11 Listopada 2014 przez _quattro_
Gość cwiara Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 Pompa wody może siadać. Myślę, że zauważyłby wzrost temperatury. Karol jeśli piszesz, że osłonięty a nie pomaga sprawdziłbym sam czujnik temeperatury na reduktorze Nowy ale kurde nie pamietam czy zmienilem typ czujnika w ecu
oca69 Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Opublikowano 11 Listopada 2014 Pompa wody może siadać.Pompa wody nowa wraz z rozrzadem . Auto miesiąc po swapie z 2.4 . Czujnik temp. w reduktorze też nowy . Karolas druga sprawa jak pompa siada nie da sie nie zauważyć , termostat również . Zejde zaraz do auta pokaże jak jest założony reduktor i jak jest chwilowo osłonięty Pompa wody może siadać. Myślę, że zauważyłby wzrost temperatury. Karol jeśli piszesz, że osłonięty a nie pomaga sprawdziłbym sam czujnik temeperatury na reduktorze
karolas123321 Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 Ja bym na probe przepisał rownolegle do wymiennika. Kilka razy tak robilem i zawsze się sprawdzalo. Jeśli juz nic nie pomoże.
oca69 Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Opublikowano 11 Listopada 2014 Więc reduktor siedzi tak Sprawa wygląda tak że reduktor nie robi sie cały zimny tylko w połowie Ten wąż jest gorący cały czas Zaś ten robi się zimny jak lód Auto jak chwile postoi na wolnych obrotach reduktor oraz drugi wąż robią się gorące . Narazie jest osłonięty prowizorycznie Od czasu zakrycia nie było problemu , lecz nie było trasy ze stałą prędkością . Dzisiaj trafi się trasa więc napisze czy dalej lipa .
Rekomendowane odpowiedzi