Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podczas jazdy schładza reduktor


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam .

Jestem po swapie silnika . Założony nowy rozrząd i pompa wody .

Teraz mój problem polega na tym , że podczas dłuższej jazdy trasa około 140 km/h po jakimś czasie przełącza na pb . Zjechałem z trasy podniosłem maske i okazało sie że reduktor jest zimny uwaga w połowie . Reduktor KME Gold . Jeden wąż od gazu jest gorący zaś drugi idący do drugiej głowicy zimny jak lód . Po chwili pracy silnika na postoju reduktor robi sie gorący cały , pózniej podczas dalszej jazdy zaczyna się znowu to samo :kwasny:

Co to może być ? Spotkał się ktoś z czymś takim ?

Z góry dziękuje :hi:

:shock3:

Opublikowano

Jak masz wpięty reduktor? Może jest na dużym obiegu? Prawidłowo powinien być wpięty w węże idące do nagrzewnicy.

Opublikowano

Podstawowe pytanie - gdzie masz zamontowany reduktor? Nie czasem pod zderzakiem?

Opublikowano

Ja mam pod zderzakiem i reduktor zawsze jest dogrzany.

Opublikowano

Ja mam pod zderzakiem i reduktor zawsze jest dogrzany.

Jaki reduktor?

Opublikowano

Versus

Opublikowano (edytowane)

Sam mam KME gold niestety dopiero po montażu doczytałem opinie, że ten reduktor nie wyrabia termicznie przy dłuższej jeździe co mnie też spotkało już niestety. Po podpięciu kompa i rozpędzeniu auta do 160 temperatura momentalnie spadła z 60 na 30 stopni Ponoć taki urok tego modelu, jedyne co pomaga to osłonięcie go przed nadmuchem powietrza.

Edytowane przez _quattro_
Opublikowano

Reduktor jest wpięty dobrze, ja mu zmieniałem. Miał jakis zawoli wczesniej teraz jest kme gold. Umieszczony jest od strony kierowcy na górze. Stary też był w tym miejscu :)

Opublikowano

pod nagrzewnicę czy pod chłodniczkę oleju??? szeregowo czy równolegle????

Opublikowano

Równolegle pod nagrzewnicę

Opublikowano

KME Gold ma słabą termikę i z tym jest trudno walczyć. Jeżeli ten zavoli to był zeta s/n to zrobiliście kiepski ruch z zamianą na golda.

Opublikowano

Równolegle pod nagrzewnicę

Dokladnie tak jest podlaczone.

KME Gold ma słabą termikę i z tym jest trudno walczyć. Jeżeli ten zavoli to był zeta s/n to zrobiliście kiepski ruch z zamianą na golda.

Wg mnie to nie jest wina reduktora. Montuje instalki KME od 8 lat i problemow nie bylo z reduktorami. W poprzednim swoim aucie omega bfl 3.0 tez mialem Gołda i jeszcze zamontowanego na dole za zderzakiem i nie bylo mowy o tym ze reduktor tracił temperaturę.

Opublikowano

Nie mam już pojęcia co to może być :kwasny:

Sam mam KME gold niestety dopiero po montażu doczytałem opinie, że ten reduktor nie wyrabia termicznie przy dłuższej jeździe co mnie też spotkało już niestety. Po podpięciu kompa i rozpędzeniu auta do 160 temperatura momentalnie spadła z 60 na 30 stopni Ponoć taki urok tego modelu, jedyne co pomaga to osłonięcie go przed nadmuchem powietrza.

Jest osłonięty od jakiegoś czasu i dalej to samo.
Opublikowano (edytowane)

Pompa wody może siadać.

Myślę, że zauważyłby wzrost temperatury.

Karol jeśli piszesz, że osłonięty a nie pomaga sprawdziłbym sam czujnik temeperatury na reduktorze

Edytowane przez _quattro_
Opublikowano

Pompa wody może siadać.

Myślę, że zauważyłby wzrost temperatury.

Karol jeśli piszesz, że osłonięty a nie pomaga sprawdziłbym sam czujnik temeperatury na reduktorze

Nowy ale kurde nie pamietam czy zmienilem typ czujnika w ecu :facepalm:

Opublikowano

Pompa wody może siadać.

Pompa wody nowa wraz z rozrzadem . Auto miesiąc po swapie z 2.4 .

Czujnik temp. w reduktorze też nowy .

Karolas druga sprawa jak pompa siada nie da sie nie zauważyć , termostat również .

Zejde zaraz do auta pokaże jak jest założony reduktor i jak jest chwilowo osłonięty :wink:

Pompa wody może siadać.

Myślę, że zauważyłby wzrost temperatury.

Karol jeśli piszesz, że osłonięty a nie pomaga sprawdziłbym sam czujnik temeperatury na reduktorze

Opublikowano

Ja bym na probe przepisał rownolegle do wymiennika. Kilka razy tak robilem i zawsze się sprawdzalo. Jeśli juz nic nie pomoże.

Opublikowano

Więc reduktor siedzi tak

1c8867219d817c7f2c0523a2dfcd3b07.jpg

a7936f7751cab37543187c0a60a95d92.jpg

Sprawa wygląda tak że reduktor nie robi sie cały zimny tylko w połowie :kwasny:

Ten wąż jest gorący cały czas

cc5376bdfdd1bcfd3e9e5b639d844a3e.jpg

Zaś ten robi się zimny jak lód

378cacd11a408e3a5baca7717d020d59.jpg

Auto jak chwile postoi na wolnych obrotach reduktor oraz drugi wąż robią się gorące .

Narazie jest osłonięty prowizorycznie

c3879d0dbe507bca728db3740389e342.jpg

Od czasu zakrycia nie było problemu , lecz nie było trasy ze stałą prędkością . Dzisiaj trafi się trasa więc napisze czy dalej lipa .

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...