edekxp Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Reduktor robi się zimny od strony przewodu miedzianego gazu. I pewnie ten wąż najbliżej zasilania gazu. Gaz nie zdąży się zagrzać bo ma krótszą drogę niż drugi wąż. Zasil auto z tego drugiego węża a ten zaślep, moim zdaniem pomoże
oca69 Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Opublikowano 13 Listopada 2014 Reduktor robi się zimny od strony przewodu miedzianego gazu. I pewnie ten wąż najbliżej zasilania gazu. Gaz nie zdąży się zagrzać bo ma krótszą drogę niż drugi wąż. Zasil auto z tego drugiego węża a ten zaślep, moim zdaniem pomoże Tutaj jest problem bo właśnie ten drugi co ma dalej jest zimny Co do zasilenia z jednego węża troche to wygląda jak klejenie plastra . Nie po to go kupiłem żeby mieć dwa wyjscia gazu aby teraz korzystać z jednego
soul87 Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 (edytowane) oba wyjscia gazu maja taka sama droge grzania w srodku... znam budowe golda. Ja proponuje na probe inne rozwiazanie... zacisnij troche waze ktore ida do nagrzewnicy ... zobacz czy pomoze. bedziemy mieli troche janosc czy przeplyw wody przez redukktor normalnie jest za maly czy faktycznie reduktor nie ogarnia 193KM termicznie. przy polaczeniu rownoleglym, takim jak u Ciebie naturalnym jest ze woda bedzie miala wiekszy przeplwyw przez urzadzenie ktore stawia mniejszy opor, w tym przypadku moze to byc nagrzewnica, opor wody na reduktorze moze byc kapke wiekszy i d*pa ... dla 2.4 moze starczalo.... jezeli moje rozwiazanie pomoze bedziemy myslec dalej Edytowane 13 Listopada 2014 przez soul87
edekxp Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 (edytowane) Tutaj jest problem bo właśnie ten drugi co ma dalej jest zimny Jeżeli tak to problem z grzaniem. Pewnie nie są węże wodne tak samo gorące. Teraz trzeba się zastanowić dlaczego, może przepływ za mały dla 2.4 moze starczalo On ma chyba 2.4 jednak 2.8 oba wyjscia gazu maja taka sama droge grzania w srodku... znam budowe golda. Być może że droga taka sama, to dlaczego nie są oba węże gazowe chłodne tylko jeden Edytowane 13 Listopada 2014 przez edekxp
karolas123321 Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 I nie sprawdzi sie zdjecie przewodów z nagrzewnicy i połaczenie jak to ktos tam wyzej proponował, trzeba scisnąć wąż, musi wytworzyć sie kryza, zeby zdławić przepływ.
oca69 Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Opublikowano 13 Listopada 2014 Tutaj jest problem bo właśnie ten drugi co ma dalej jest zimny Jeżeli tak to problem z grzaniem. Pewnie nie są węże wodne tak samo gorące. Teraz trzeba się zastanowić dlaczego, może przepływ za mały dla 2.4 moze starczalo On ma chyba 2.4 jednak 2.8 oba wyjscia gazu maja taka sama droge grzania w srodku... znam budowe golda. Być może że droga taka sama, to dlaczego nie są oba węże gazowe chłodne Było 2.4 jest 2.8 Tutaj drugi problem bo oba są tak samo . Ale rano jak mi zamarzł cały to jeden był chłodny .
edekxp Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 (edytowane) Tutaj drugi problem bo oba są tak samo . Ale rano jak mi zamarzł cały to jeden był chłodny . Właśnie chodzi jak przełącza na pb a nie jałowym biegu czy spokojnej jeździe Trzeba zdławić węże nagrzewnicy Może tym Edytowane 13 Listopada 2014 przez edekxp
oca69 Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Opublikowano 13 Listopada 2014 Przypomniało mi się że wymieniałem zbiornik płynu bo mój przeciekał , nie dam sobię ręki obciąć ale to chyba od tego czasu jest problem .
edekxp Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 (edytowane) To jakiś trop Może korek nie trzyma i nie ma ciśnienia w układzie, albo układ nie jest dobrze odpowietrzony Edytowane 13 Listopada 2014 przez edekxp
oca69 Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Opublikowano 13 Listopada 2014 Uj . Założyłem używany który dostałem do silnika na swap . Jutro ide rano do sklepu i kupie nowy zbiornik i nowy korek . W sumie co do korka to mam dwa że starego zbiornika i z tego co założyłem , oba już zakładałem na przemian .
edekxp Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 (edytowane) Nie kupuj trzeba najpierw sprawdzić, może ten wymieniony jest dobry, Zagrzej dobrze auto i potem po zgaszeniu po kilku minutach delikatnie odkręcaj korek. Sprawdzisz czy trzyma i jest ciśnienie. Tylko uważaj powoli odkręcaj Układ był odpowietrzany? Edytowane 13 Listopada 2014 przez edekxp
oca69 Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Opublikowano 13 Listopada 2014 Nie kupuj trzeba najpierw sprawdzić, może ten wymieniony jest dobry, Zagrzej dobrze auto i potem po zgaszeniu po kilku minutach delikatnie odkręcaj korek. Sprawdzisz czy trzyma i jest ciśnienie. Tylko uważaj powoli odkręcaj Jeżdze na tym zbiorniku od jakis 2 tyg. korek zmieniłem 3-4 dni temu . Dziś założyłem znowu ten co był jako 1 Bez zmian niestety
edekxp Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 No to niemożliwe aby oba były uszkodzone
oca69 Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Opublikowano 13 Listopada 2014 No to niemożliwe aby oba były uszkodzone Powiem tak , ten co dostałem do swapa stał z miesiąc , mój stał z 2-3 tyg. tyle ile trwał swap . Może jakis syf który na nich był wysechł jak były nie używane i zapchał coś tam w tych korkach ? Trochę głupio to brzmi ale szukam wszystkiego co może być winne Aha i ten mój to zamiennik bo kiedyś mój ori sie połamał . Ten drugi jest ori
soul87 Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 sprawdz korki i zrob tak jak pisalem, zacisnij weze od nagrzewnicy na probe i daj znac czy cos to dalo .
oca69 Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Opublikowano 13 Listopada 2014 sprawdz korki i zrob tak jak pisalem, zacisnij weze od nagrzewnicy na probe i daj znac czy cos to dalo . Tylko czym je zacisnąć skoro scisk stolarski jest za duży .
edekxp Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 (edytowane) Aby być pewny podmień od kogoś z audi, ale myślę że to nie to. Odkręć korek zagrzej auto aż włączy się wiatrak, może jest zapowietrzony układ Tylko czym je zacisnąć skoro scisk stolarski jest za duży . Jaki ty masz zacisk metrowy? Takie coś masz? zmieścisz? Edytowane 13 Listopada 2014 przez edekxp
oca69 Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Opublikowano 13 Listopada 2014 Nie kupuj trzeba najpierw sprawdzić, może ten wymieniony jest dobry, Zagrzej dobrze auto i potem po zgaszeniu po kilku minutach delikatnie odkręcaj korek. Sprawdzisz czy trzyma i jest ciśnienie. Tylko uważaj powoli odkręcaj Układ był odpowietrzany? Teraz doczytałem . Jak odkęce to jest syknięcie , hmm co do odpowietrzenia to myslałem że właśnie przez korek się odpowietrza . Znaczy nawiew na max temp. 3 tyś. obrotów żeby doszło do nagrzewnicy . Czy się mylę i jakoś inaczej się to robi ?
edekxp Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 hmm co do odpowietrzenia to myslałem że właśnie przez korek się odpowietrza No właściwie bez korka
soul87 Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 kurde no nie musi byc az scisk stolarski, jakas mala zabka albo kombinerki , czy cokolwiek, nie wiem co masz pod reka
Rekomendowane odpowiedzi