kupczak90 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2017 (edytowane) Dokładka z Cupry Edytowane 17 Czerwca 2017 przez kupczak90
Theooo Opublikowano 18 Czerwca 2017 Opublikowano 18 Czerwca 2017 zdjecia nie działają czy mi sie wydaje ?
kupczak90 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2017 u mnie chodzą normalnie, komuś też się nie wyświetla ?
doman96b6 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Na Tapatalku ok.W życiu bym nie kupił czerwonego auta..Ale to Twoje auto jest popro stu śliczne! Super siadła ta dokładka
kupczak90 Opublikowano 19 Lipca 2017 Autor Opublikowano 19 Lipca 2017 Ostatnio postanowiłem sprawdzić działanie ceramizera. W internecie mozna znaleźć rożne opinie, dlatego chciałem się przekonać na własnej skórze czy to faktycznie działa. Samochód ma aktualnie 245 000 km przebiegu. Pomierzone ciśnienie na cylindrach przed użyciem ceramizera: 10.5 9.5 9.5 10.2 Widać, że trochę nie równe. Zalałem jedna strzykawkę ceramizera i po przejechaniu 1500 km ponownie zmierzyłem kompresję. 10.7 10.5 10.2 10.5 Wyniki sie poprawiły i wyrównały. Rożnica do 0.5 bara na cylindrze jest jak najbardziej dopuszczalna. Jak na cene, efekt spoko, na pewno nie zaszkodzi ?
Rafal1988Lodz Opublikowano 19 Lipca 2017 Opublikowano 19 Lipca 2017 Dokladne jak mocowales? Bo tez się przymierzam do kupna
kupczak90 Opublikowano 19 Lipca 2017 Autor Opublikowano 19 Lipca 2017 Dokładka mocowana na śrubki samogwintujące, generalnie do przycięcia, i dogięcia na zderzaku. Ciśnienie jest jakie jest, głowica też już pewnie swoje upuszcza, bo szczelność na pierścieniach się poprawiła.
kupczak90 Opublikowano 26 Lipca 2017 Autor Opublikowano 26 Lipca 2017 (edytowane) Ostatnio kopnął mnie zaszczyt podwiezienia przyszłej szwagierki do ślubu Edytowane 26 Lipca 2017 przez kupczak90
Łuki28.08 Opublikowano 27 Lipca 2017 Opublikowano 27 Lipca 2017 A4 rzadko spotykane jako auto do ślubu,ale takim czerwonym sedanikiem to żaden wstyd jechać
kupczak90 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2017 11 godzin temu, kristof91 napisał: To sa rotory z a5? Et33? 8,5 x 19 ET 47
kupczak90 Opublikowano 9 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2020 Witam wszystkich po długiej przerwie. Wydarzyło się kilka spraw o którymi chciałbym się z wami podzielić. W końcu samochód doczekał się strojenia. Obecny setup: - turbo hybryda od GVG - CatOut -> DP - wtryski od Audi TT BAM - wydech od A4 B7 2.0 tsi - dużo lepsze brzmienie - sprzęgło od AWX ( w trakcie strojenia stare uślizgiwało, przy okazji wymieniony olej w skrzyni biegów) - strojenie by Łukasz Samochód nie był hamowany, dla mnie jest ważne, że dużo lepiej przyspiesza, poprawiła się elastyczność, wrażenia z jazdy bezcenne Od tamtej pory przez 50 tys. km tankowałem, zmieniałem olej i jeździłem. Nic się w samochodzie złego nie działo. Aż do października 2019 kiedy to fragment zaworu wydechowego wpadł do komory spalania i narobił bałaganu Podjąłem decyzję, o ratowaniu silnika. Wpadł nowy tłok, głowicę miałem z poprzedniego silnika. Głowica mimo wcześniejszego remontu przeszła dokładne sprawdzenie. Okazało się, że poprzedni zakład niewiele przy niej zrobił, dlatego chłopaki pod Krakowem przeprowadzili dokładny remont. W silniku wymienione zostały panewki korbowodowe oraz nowe pierścienie tłokowe. Generalnie silnik po kapitalnym remoncie. Wymiana oleju po 1tys. km i do tej pory bez jeździ bez problemów.
kupczak90 Opublikowano 9 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2020 Na wiosnę po długich namysłach zdecydowałem się na montaż Quattro Kupiłem kompletny zestaw od A4 B7 2.0 tfsi. W całkiem niezłym stanie. Tylne sanki całkowicie zdemontowałem, uszkodzone tuleje zostały wymienione, łączniki stabilizatora także wymagały wymiany. Całość została wypiaskowana i zabezpieczona antykorozyjnie. Po zdemontowaniu całego zawieszenia i zbiornika paliwa zakonserwowałem całą podłogę. O dziwo było tylko kilka powierzchownych ognisk korozji. Teraz będzie spokój na lata. Do kompletu wpadły nowe amortyzatory Sachs, nowy olej w skrzyni biegów i dyferencjale. Wrażenia z jazdy są bezcenne. Teraz dopiero można w całości wykorzystać potencjał mocy jaki silnik generuje. Wcześniej koła uślizgiwały, teraz jest to praktycznie niemożliwe. Na prawdę było warto banan z twarzy nie schodzi.
kupczak90 Opublikowano 9 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2020 Z zewnątrz wpadły listwy boczne w czarnym połysku. Wszystkie chromy zostały oklejone w czarny piano.
kupczak90 Opublikowano 9 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2020 2 minuty temu, Muskel1 napisał: ABS też na wersje quattro wmieniłeś? Tak wymieniona pompa ze sterownikiem, Przepięte piny i kodowanie sterownika. Chodzi bez żadnych błędów.
Muskel1 Opublikowano 9 Czerwca 2020 Opublikowano 9 Czerwca 2020 Kupa roboty. Może masz za gorące spalanie dlatego Ci wypaliło zawór? Sprawdź temp. spalin bo szkoda, żeby po generalnym remincie znowu jakieś niespodzianki były. Ogólnie dzieje się tak gdy jest nagromadzony nagar i zaworu nie domyka wtedy gorące spaliny przedostają się przez ta szczelinę i wypalają kawałki zaworów. U Ciebie nie widać nagaru chyba że na zdjęciach wyczyszczony?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się