Piotrek98igo Opublikowano 17 Stycznia 2007 Opublikowano 17 Stycznia 2007 czy przeplywka nowka moze pasc po kilku dniach? Edited by Baskecior: pozwoliłem sobie wydzielić rozmowę o przepływomierzu do nowego tematu. [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 24-01-2007, 19:27 ] zmieniłem temat, bo okazało się że jest inna przyczyna. Temat dodany do FAQ
Wihajster Opublikowano 17 Stycznia 2007 Opublikowano 17 Stycznia 2007 czy przeplywka nowka moze pasc po kilku dniach? raczej nowa sprawna nie powinna sie zepsuc
spanky Opublikowano 17 Stycznia 2007 Opublikowano 17 Stycznia 2007 czy przeplywka nowka moze pasc po kilku dniach? a skad taki pomysł ze padła ... :?:
Piotrek98igo Opublikowano 17 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2007 ostatnio wymienialem bo auto strasznie mulilo i zalozyli mi nowa 2 dni wszytsko bylo ok i teraz poczulem jakby znowu dostawalo mula
spanky Opublikowano 17 Stycznia 2007 Opublikowano 17 Stycznia 2007 uspokoj sie oburzasz sie jak by nie wiem co to bylo :/ !!!!!!!!! [ Dodano: 17-01-2007, 15:52 ] ostatnio wymienialem bo auto strasznie mulilo i zalozyli mi nowa 2 dni wszytsko bylo ok i teraz poczulem jakby znowu dostawalo mula cieko cos stwierdzic .... :okulary2: zrob pełna diagnoze Vag'iem ,wklej wyniki ... bedzie mozna cos ustalic .... teraz to bladzimy w chmurach ....
Piotrek98igo Opublikowano 17 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2007 bylem na diagnozie wlasnie jak wymieniali przeplywke,wyskoczyl blad przeplywomierza jedynie,aaa i dali mi na chwile ich przeplywomierz bo moj mieli dopiero kupic i jezdzilo sie bardzo dobrze,pod wieczor wsadzili mi moj no i 2 dni ok i dzisiaj zauwazylem ze slabiej idzie ...
Wihajster Opublikowano 17 Stycznia 2007 Opublikowano 17 Stycznia 2007 pewnie dali stary moze go tylko przeczyscili :053:
spanky Opublikowano 17 Stycznia 2007 Opublikowano 17 Stycznia 2007 bylem na diagnozie wlasnie jak wymieniali przeplywke,wyskoczyl blad przeplywomierza jedynie,aaa i dali mi na chwile ich przeplywomierz bo moj mieli dopiero kupic i jezdzilo sie bardzo dobrze,pod wieczor wsadzili mi moj no i 2 dni ok i dzisiaj zauwazylem ze slabiej idzie ... no to wracaj do mechanikow po nowy sprawny przepływomierz ..... :diabelek:
Piotrek98igo Opublikowano 17 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2007 nie nie przy mnie przywiozl nowke zapakowana i wsadzal poza tym znaja mnie tam bo zawsze tam jezdze
spanky Opublikowano 18 Stycznia 2007 Opublikowano 18 Stycznia 2007 nie nie przy mnie przywiozl nowke zapakowana i wsadzal poza tym znaja mnie tam bo zawsze tam jezdze no to podjedz i zrob kolejna diagnoze .... moze lmm byl fabrycznie uszkozony,a moze wtyczka sie wypieła,moze jakas nieszczelnosc przy puszcze od filtra powietrza (powstała przy montażu nowego lmm)... itp/itd.. podnies maske i poogladaj ....
kalina Opublikowano 18 Stycznia 2007 Opublikowano 18 Stycznia 2007 A co sądzicie o teście przepływki " na diodę". W ten sposób można też wyeliminować awarie wtyczki i kabli.
spanky Opublikowano 18 Stycznia 2007 Opublikowano 18 Stycznia 2007 A co sądzicie o teście przepływki " na diodę". W ten sposób można też wyeliminować awarie wtyczki i kabli. to tez jest sposób .....
andrzej710127 Opublikowano 18 Stycznia 2007 Opublikowano 18 Stycznia 2007 a może ktoś przybliży ten test jak wygląda ,może omomierzem jakoś sprawdzić .Bo mi też przymula zwłaszcza ok 2800obr.potem ciągnie podobnie jak SDI
kalina Opublikowano 18 Stycznia 2007 Opublikowano 18 Stycznia 2007 Trzeba kupić w elektronicznym diodę ale NIE LED (koszt 5 groszy szt.), musi dawać spadek napięcia 0,6V. Odłącz wtyczkę i wsadz diodę między 4 a 5 z zachowaniem polaryzacji(plus jest chyba na 5). Masz efekt jakby przepływka pokazywała maxa. NIE NADAJE SIE DO CODZIENNEGO UŻYTKU.
pre_pl Opublikowano 20 Stycznia 2007 Opublikowano 20 Stycznia 2007 może omomierzem jakoś sprawdzić Należy podłączyć woltomierz, piny są numerowane tak : pierwszy (1) przy zaokrągleniu na wtyczce, pinów jest pięć. - pomiędzy 2 pinem i masą : napięcie akumulatora - pomiędzy pinem 2 i 3 : napięcie akumulatora - pomiędzy pinem 4 i masą : około 5V - pomiędzy pinem 4 i 3 : około 5V
Piotrek98igo Opublikowano 21 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2007 kurcze to chyba niewina przepływki,dzieje sie cos takiego wczoraj odpalam jezdze czekam az silnik sie zagrzeje i pozniej go cisne,na 2 czuje powyzej 3tys ze taka mala zwiecha tak jakby paliwo zostalo odciete na chwile(ale idzie calkiem niezle) na 3 i 4 tez sie tak dzieje ale nie zawsze,po chwilowym postoju na swiatlach po ruszeniu juz jest kompletnym mulem i obroty nie przechodza 3tys!po zatrzymaniu sie i ponownym urochomieniu silnika problem zanika tymczasowo niunka jedzie przez chwile dobrze a pozniej znowu max 3tys obrotow :/ tak jakby tryb awaryjny sie właczył...bylem na vag'u i wyskoczyl blad zaworka N75 ale mechanik wykluczyl go mowiac ze to raczej pompa paliwa :|
pre_pl Opublikowano 21 Stycznia 2007 Opublikowano 21 Stycznia 2007 z tego co piszesz, to auto wpada w tryb awaryjny. Podaj dokładny błąd N75, poza tym najpierw należy wykluczyć ten błąd, żeby podawać wynik uszkodzonej pompy paliwa. Tu masz jak pomierzyć ten zawór : http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=70759#70759 Trochę informacji na ten temat też jest tutaj : http://wiki.ross-tech.com/index.php/01262 I wrzuć na forum cały błąd.
pablo78 Opublikowano 21 Stycznia 2007 Opublikowano 21 Stycznia 2007 Witam. Dołącze się do tematu. Dzisiał wpiąłem się vagiem o odczytałem podobny błąd 575. W moim silniku nie ma kierownic. Czy to znaczy ze zawór n75 jest do wymiany? Czy można coś stwierdzić bez logów. [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 21-01-2007, 15:28 ] wydzieliłem z tematu o AFN : http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=5181 AFN i silnik 90PS jaki Ty masz to dwie różne konstrukcje. Ta AHU jest bardziej zbliżona do Twojego silnika.
spanky Opublikowano 21 Stycznia 2007 Opublikowano 21 Stycznia 2007 kurcze to chyba niewina przepływki,dzieje sie cos takiego wczoraj odpalam jezdze czekam az silnik sie zagrzeje i pozniej go cisne,na 2 czuje powyzej 3tys ze taka mala zwiecha tak jakby paliwo zostalo odciete na chwile(ale idzie calkiem niezle) na 3 i 4 tez sie tak dzieje ale nie zawsze,po chwilowym postoju na swiatlach po ruszeniu juz jest kompletnym mulem i obroty nie przechodza 3tys!po zatrzymaniu sie i ponownym urochomieniu silnika problem zanika tymczasowo niunka jedzie przez chwile dobrze a pozniej znowu max 3tys obrotow :/ tak jakby tryb awaryjny sie właczył...bylem na vag'u i wyskoczyl blad zaworka N75 ale mechanik wykluczyl go mowiac ze to raczej pompa paliwa :| Witam.Dołącze się do tematu. Dzisiał wpiąłem się vagiem o odczytałem podobny błąd 575. W moim silniku nie ma kierownic. Czy to znaczy ze zawór n75 jest do wymiany? Czy można coś stwierdzić bez logów. [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 21-01-2007, 15:28 ] wydzieliłem z tematu o AFN : http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=5181 AFN i silnik 90PS jaki Ty masz to dwie różne konstrukcje. Ta AHU jest bardziej zbliżona do Twojego silnika. panowie na 99% :!: wina waszych notlauf'ów jest zawieszajacy sie zaworek N75 ... jego wymiana powinna przywrócic mocz w Waszych TDI'kach ..... :diabelek: p.s AFN i silnik 90PS jaki Ty masz to dwie różne konstrukcje. Ta AHU jest bardziej zbliżona do Twojego silnika. konstrukcja jest taka sama ... osprzęt jest inny ....
pre_pl Opublikowano 21 Stycznia 2007 Opublikowano 21 Stycznia 2007 AFN i silnik 90PS jaki Ty masz to dwie różne konstrukcje. Ta AHU jest bardziej zbliżona do Twojego silnika. konstrukcja jest taka sama ... osprzęt jest inny .... :one: lepiej to ująłeś
Rekomendowane odpowiedzi