wampir Opublikowano 23 Września 2008 Opublikowano 23 Września 2008 Pozwolę sobie założyć nowy watek, mianowicie jestem po wymianie obydwu końcowek drążka w swojej Dziuni. Pojechałem dzisiaj na zbieżność do Eltransu żeby mi zrobili to tak jak ma być (ostatecznie zamiast samej zbieżności za 60zeta wzialem geometrie za 115zl), ale jak tylko wyjechalem na ulice przy 50-60km/h auto zaczelo zjeżdzać na prawo.... Wziąłem mechanika na przejażdżkę i faktycznie gość potwierdził, ale zaczął już kombinować, że pewnie kola nierówno dopompowane albo może któreś koło ma coś nie tak z hamulcami i kreci się wolniej... Pojechałem zaraz po tym, i na serwisie mi dopompowali koła, ale w kosciach czuje, że jutro usłyszę śpiewkę, ze to wina hamulców, pływów księżyca, promieniowania kosmicznego albo nadciągającego frontu znad Skandynawii. Nie lubie sie stresowac, ale z doswiadczenia wiem, że jak sie nie opierdoli jednego czy drugiego to w tym kraju nic sie nie załatwi mad Co o tym wszystkim myślicie ? Czym się w ogóle różni zbieżność od geometrii, może zostałem naciągnięty bo w Audi nie ma takiej regulacji ?? Pomóżcie proszę
maniek598 Opublikowano 23 Września 2008 Opublikowano 23 Września 2008 ustawianie zbierzności polega tylko na rozkręceniu lub skręceniu drążka kierowniczego tak aby koła patrzyły prosto a nie np. w litere V geometria polega na tym samym co wyżej lecz dochodzi jeszcze ustawienie kół w pionie
domjenick Opublikowano 27 Września 2008 Opublikowano 27 Września 2008 a czym sie kierowac przy potencjalnej reklamacji,mam na mysli czego mam wymagac rachunku za zrobienie,czy wydruku,chodzi mi o to,ze w sobote jade na ustawienie zbieznosci i nie bardzo orientuje sie ,czego mam wymagac od zakladu,w ktorym bedzie to wykonywane kiedys zostalem naciagniety i od tamtej pory ufam tylko jednemu mechanikowi,ale on nie ma sprzetu do ustawienia zbierznosci[br]Dopisany: 23 Wrzesień 2008, 23:13_________________________________________________no i bylem dzisiaj na ustawieniu zbieznosci,panowie podlaczyli kompa ,czy co tam bla,bla,bla no i odbieram auto,wiadomo,wale sie przejechac no i -nie lepiej,nie gorzej,ale tak samo,wiec nawrotka,jade do innego mechaniora pytam i ten mowi,ze przyczyna moze byc w oponach-wiec zamiana tyl na przod,obeszlo sie bez kosztow,ale jakby lepiej,ale dalej ciagnie,wiec jade do trzeciego i ten akurat nie mial za duzo czasu,ale popatrzyl na wydruk i mowi,zeby walic do zakladu,gdzie to robili i z nimi gadac,bo on mi nie moze pomoc,bo i tak nawet sprzetu nie ma do tego wiec wracam do tego zakladu i mowie co i jak,a panowie uparcie twierdza,ze to komputer wylicza na podstawie tego co jest i tego co powinno byc,a oni potem tylko srobki dokrecaja,wiec sie pytam,czy moze auto bylo bite i jest jakos wykrecona konstrukcja,ale oni twierdza,ze nie,bo komputer by to wykazal,ze byloby za duze wychylenie i rozstaw osi przod/tyl bylby inny,wiec mocniejszy dzwon odpada,wiec sie pytam o opony,cisnienie i do czego doszlismy wspolnie,ze opony na kolach napedzanych musza byc identyczne(ja nie mam),a takze zamaiana kol z tylu na przod tez niewiele da,bo opony inaczej sie scieraja z tytlu a inaczej z przodu jedynym wyjsciem jakie teraz pozostalo-to wymiana opon na nowki z przodu i zobaczyc co bedzie,po tym zamieszaniu,jak emocje juz troche opaadly,postanowilem to sprawdzic jescze raz i jakby lepiej,w miescie dziurki,dolki itp,wiec pojechalem na nowy asfalcik przed centrum handlowym i jedzie prosto troche dluzej niz poprzednio wiec juz tylko poczekam na wymiane opon,ale to juz nie teraz... dla zainteresowanych ,koszt tej operacji to 76 funtow,w salonie forda...tu jest zdjecie wydruku [br]Dopisany: 27 Wrzesień 2008, 23:21_________________________________________________moze ktos sie na tym zna ,to uwagi mile widziane...
Dev Opublikowano 27 Września 2008 Opublikowano 27 Września 2008 w UK na pewno sie na tym dobrze znają :polew:
domjenick Opublikowano 28 Września 2008 Opublikowano 28 Września 2008 moze i sie nie znaja,ale moja prosba jest taka,jesli ktos ma pojecie o co chodzi w tym wydruku,to niech mi to wytlumaczy i powie,czy na podstawie tych danych mozna stwierdzic,czy auto bylo bite...to dla mnie wazne,z gory dzieki
przemciotorun Opublikowano 28 Września 2008 Opublikowano 28 Września 2008 mam identyczna sytuacje po zrobieniu geom i zbierznosci, po wyjechaniu czuje ze auto ciagnie mi na prawo, no to zawijka i spowrotem, no to oczywiscie problem z kolami, ale to nie przeszlo bo dzien predzej bylem sprawdic felgi czy nie sa krzywe wywazyc je i zalozyc nowiutkie opony wszystkie 4, to troche sie koles zdziwil ale oczywiscie wynalasl zaras sto innych powodow dlaczego tak jest i ze to co on zrobil jest oki, sprawdzil jeszcze raz i wszystko jest oki, na drogi dzien wyjezdzalem i nie mialem czasu zeby podjechac do kogos innego i zapytac co i jak ale jak wroce teraz to pociagne sprawe do konca
Dev Opublikowano 28 Września 2008 Opublikowano 28 Września 2008 po wydruku nie dojdziesz na 100% czy auto było bite do tego słuzą inne urządzenia moze zawiecha ma gdzies luzy i dlatego auto zle sie zachowuje na drodze
kolec Opublikowano 29 Września 2008 Opublikowano 29 Września 2008 ja się mogę nie znać ale w audi a4 z 95r geometrii się nie robi bo tam nie masz fasolek i wymiennych sworzni poprostu wymieniasz cały wachacz ze sworzniem w golfach lll masz osobno wachacz i sworzeń który przykręcasz na śruby i wtedy musisz zrobić geometrię.
stew Opublikowano 4 Października 2008 Opublikowano 4 Października 2008 W każdym aucie można ustawić geometrię (kąty).
Dev Opublikowano 5 Października 2008 Opublikowano 5 Października 2008 W każdym aucie można ustawić geometrię (kąty). :polew: :polew: :polew: a powiedz w jaki sposób robi sie to w A4 ?????????????
henias1987 Opublikowano 9 Października 2008 Opublikowano 9 Października 2008 mozesz mic krzywe felgi ja mam krzywe alu i mi sciaa jak zalozylem zimowki to bylo ok moze byc tez wina zawieszenia, moglo sie pokrzywic[br]Dopisany: 09 Październik 2008, 23:40_________________________________________________a i geometrii w q4 nie mozna ustawic bo nie ma takiej mozliwosci tylko zbierznosc
domjenick Opublikowano 12 Października 2008 Opublikowano 12 Października 2008 ...wymienilem opony na nowe i jest ok-nie ciagnie w bok,ustawienie zbieznosci i wymaiana opon na nowe pomoglo mojej audi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się