czachapll Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 (edytowane) Wypisujcie ile macie zrobione po chipie w ajm lub pokrewnym silniku Też planuję chipa na około 160-170km, chyba, że lepiej zrobić np.140km(doradźcie!). Podobno ajm ma słabszy układ korbowo tłokowy i trochę się obawiam, że pojeżdżę 1000km i padnie :/ Edytowane 4 Listopada 2014 przez czachapll
Lukasz_N Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 (edytowane) 160-170 KM samym programem nie da rady. Jak z głową używasz, to bez strachu. No i grunt to mądry program i setup. Edytowane 4 Listopada 2014 przez Lukasz_N
czachapll Opublikowano 4 Listopada 2014 Autor Opublikowano 4 Listopada 2014 (edytowane) Właśnie turbo mi pada i nie wiem czy jest sens wkładać od awx i robić te 160km-170km (boje się, że silnik tego nie wytrzyma oraz sprzęgło) czy lepiej zregenerować tą od ajm i zrobić te 140km? Edytowane 4 Listopada 2014 przez czachapll
Lukasz_N Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 Jak turbo idzie OUT, to mozna sie pokusic o wieksza suszarke+dobry program i wtedy jest FUN, ale trzeba z rozsadkiem uzywać prawej nogi
czachapll Opublikowano 4 Listopada 2014 Autor Opublikowano 4 Listopada 2014 Chyba się skusze na turbo od awx. Tylko jedno pytanie czy po zmianie turbiny na ta z awx mogę z nią jeździć chwile, a dopiero później zrobić chip? Będzie to odczuwalne, nie będzie przeładowywało czy coś?
czachapll Opublikowano 4 Listopada 2014 Autor Opublikowano 4 Listopada 2014 Podobno turbo w ajm jest takie samo jak w afn i jest już wyżyłowane na fabrycznym programie. Jakbym wsadził zwykłą od ajm to się obawiam o wytrzymałość tego turbo po chipie. Co o tym myślicie?
Dev Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 Nie cuduj, wrzucaj od AWXa, większy potencjał.
czachapll Opublikowano 4 Listopada 2014 Autor Opublikowano 4 Listopada 2014 Okej. W sumie to chciałem usłyszeć dzięki
Lukasz_N Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 Tak jak Dev pisze. AWX to wieksze pole manewru. BTW ostatnio widziałem wynalazek pod tytułem turbo z CAHA w AJM. Troche rzeźby, ale sie krecilo
piotrek9055 Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 ja mialem CAHA w AJM z tego co wiem to wydajność nieznacznie wyższa od BRD rzeźby trochę było ale nie za dużo;)
Lukasz_N Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 CAHA ma wydajniejszy kompresor (wirnik po stronie zimnej jest wyższy) niz w BRD.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się