Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zerwany pasek rozrządu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Zalezy w jakim polozeniu jest wał

Edytowane przez Dev
Opublikowano

wałek dało sie ręcznie przekrecic, stawiał opór ale nie taki zeby go nie można było ruszyc

Opublikowano

Nie pamietam jaki kolega z forum miał przypadek że przy prędkości 120-140 zmienił bieg z 5 na 4 :/ w rezultacie około 20 cm zębów zniknęło z paska;) założył nowy pasek i dalej śmiga ;)

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Opublikowano

Zobaczymy co u mnie bedzie, dzisiaj po pracy skocze kupic pasek zaloze i wtedy sie okaze co i jak. Przy zakladaniu samego paska jest taka sama procedura jak przy zalladaniu kompletnego rozrzadu? Demontaz zderzaka blokady, gmp itp?

Opublikowano

Taka sama procedura. Sprawdź rolkę, pompę i napinacz bo może któreś z nich są powodem zerwania paska

Opublikowano

Calosc do wymiany

Opublikowano (edytowane)

najpierw kup pasek,zaloz,odpal.jesli git to kup i wymien caly rozrzad

Edytowane przez quadral20004
Opublikowano

W takiej sytuacji wystarczy uzywka

Opublikowano

Zamówilem dzisiaj pasek firma Dayco o ile dobrze pamiętam. Jak nrazie przy aucie nic nie ruszałem bo nie miałem kiedy, zacznę w piątek i wtedy sie wszytkiego dowiem. Chciałem dzisiaj wyciagnąc ten stary zerwany ale jego sie nie da ruszyć. Jeszcze mam jedno pytanie w najlpeszym przypadku załoze nowy pasek i obejdzie się bez kosztownych napraw, w najgorszym planowanie głowicy, zawory tłoki i bóg wie co jeszcze jaki będzie ewentualny koszt naprawy?

Opublikowano

Nie wiadomo jaki masz syf w silniku i czy nie lepiej bedzie wrzucic drugiego z angola

Opublikowano

jesli tloki i zawory beda do wymiany to ok,ale jesli dodatkowo korbowody i wal to szukaj innego motoru

Opublikowano

oby nie... ale musze sie chyba przygotować na to ze troszke kasy pójdzie. A dopiero miesiąc temu wymieniłem uszczelniacze i pompki... ehhh

Opublikowano (edytowane)

Na blacie jest 199 tys a ile naprawdę to nie wiem.


Witam

Po całym dniu spędzonym przy aucie wstępnie mogę powiedziec( chociaż nie jestem jeszcze do konca pewny) ale audiczka działa nic sie nie dzieje troszkę przerywa ale to jest wina regulacji pompowtrysków bo korzystając z okazji wymienilem 2 kolejne które juz wczesniej miałem wymieniac. Przed zapaleniem obkręćiłem wałem 2 razy nic nie blokowało i nic nie stukało, stawiał opór ale to kompresja. Także może sie obejdzie bez wiekszych kosztów. Miałem farta ze nic cięzkiego sie nie stało:) Dla pewności sprawdzę jeszcze kompresje i wtedy bedzie wiadome wszytko;)

Edytowane przez djmesiu
Opublikowano

Nie robi się takich manewrów jak zrobiłeś z podmianą PD. Najpierw się diagnozuje żeby mieć pewność co do stanu silnika i nie wprowadzać dodatkowych zmiennych utrudniających prawidłową diagnozę. Obyś miał farta jednak, bo zawsze to szkoda silnika.

Opublikowano

Na blacie jest 199 tys a ile naprawdę to nie wiem.

Witam

Po całym dniu spędzonym przy aucie wstępnie mogę powiedziec( chociaż nie jestem jeszcze do konca pewny) ale audiczka działa nic sie nie dzieje troszkę przerywa ale to jest wina regulacji pompowtrysków bo korzystając z okazji wymienilem 2 kolejne które juz wczesniej miałem wymieniac. Przed zapaleniem obkręćiłem wałem 2 razy nic nie blokowało i nic nie stukało, stawiał opór ale to kompresja. Także może sie obejdzie bez wiekszych kosztów. Miałem farta ze nic cięzkiego sie nie stało:) Dla pewności sprawdzę jeszcze kompresje i wtedy bedzie wiadome wszytko;)

Powinienes wykrecic swiece bo do konca nie wiadomo co powoduje opory w silniku.

kompresja czy awaria

Opublikowano (edytowane)

Mnie ciekawi jakiej firmy był stary pasek?

Mi w oplu X17DTL jak strzelił to tylko dwa zawory i ich popychacze poszły.

Znaczy polamaly się popychacze i to tłoki uratowało.

Edytowane przez POWER-KRIS
Opublikowano

Na blacie jest 199 tys a ile naprawdę to nie wiem.

Witam

Po całym dniu spędzonym przy aucie wstępnie mogę powiedziec( chociaż nie jestem jeszcze do konca pewny) ale audiczka działa nic sie nie dzieje troszkę przerywa ale to jest wina regulacji pompowtrysków bo korzystając z okazji wymienilem 2 kolejne które juz wczesniej miałem wymieniac. Przed zapaleniem obkręćiłem wałem 2 razy nic nie blokowało i nic nie stukało, stawiał opór ale to kompresja. Także może sie obejdzie bez wiekszych kosztów. Miałem farta ze nic cięzkiego sie nie stało:) Dla pewności sprawdzę jeszcze kompresje i wtedy bedzie wiadome wszytko;)

Powinienes wykrecic swiece bo do konca nie wiadomo co powoduje opory w silniku.

kompresja czy awaria

To sie jeszcze wszytko sprawdzi w poniedziałek bo dzisiaj jużnie mialem czasu. Ale wczoraj po zapaleniu silnik ładnie pracował,myślałem ze bedzie chodził jak czołg. Robiłem to ze znajomym mechanikiem i twierdzi ze na pierwszy rzut chociaz sam w to nie wierzy ale powinno być okej, sprawdze to jeszcze wszytko dokładnie żeby pozniej niepsodzianki nie bylo gdzieś na drodze.

Mnie ciekawi jakiej firmy był stary pasek?

Mi w oplu X17DTL jak strzelił to tylko dwa zawory i ich popychacze poszły.

Znaczy polamaly się popychacze i to tłoki uratowało.

Pasek był firmy Contitecha, wszytkie napisy jeszcze są na nim prawie jak na nowym, po oględzinach nie wyglądał na zużyty a jednak się urwał...Teraz to juz chyba nic nie robią na jakość tylko na ilosc..

Opublikowano

Mogłem nie pytać, teraz będę miał koszmary.

Były jakieś problemy z pompami wody, koła pekały. Wszystko dobrze obejrzałes?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...