hudymc Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Niedawno zmieniłem rozrząd w swoim audi,i pojawił mi sie problem.Samochód stracił moc co najbardziej daje sie odczuć przy prędkości 110km/h.Z miejsca jeszcze nie jest zle,chociarz tez to jeszcze nie jest to ale po setce to dopiero sie zaczyna problem,nawet nie ma szans na szybkie przyspieszenie i osiągniecie durzej predkości,poprostu i dzie jak chce.Byłem u mechanika jednak on twierdzi ze pasek załozył na 100% dobrze. Poradzcie mi coś na to z góry dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark79 Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 a oprócz spadku mocy coś jescze sie dzieje,np kocenie, cięższy rozruch, jakieś szarpania ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudymc Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Nic innego nie zauwazyłem z paleniem jest ok dymu tez nie pokazuje wszystko w normie,szarpania tez nie ma silnik ładnie pracuje na biegu jałowym obroty ok.Praktycznie z tym jak było tak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark79 Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 a możę wtyczka jakaś jest nie podłączona i silnik szaleje, posprawdzaj wszyskie wtyczki wkoło silnka, przepływka, N75, EGR?????? poprosty sie przypacz czy nic nie wisi lużne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viking Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 Tak właśnie zacznij szukać problemu od wtyczek........potem przejrzyj filtry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bladyrs Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 tak jak koledzy pisza, posprawdzaj czujniki, ktorys zaworek jest odwrotnie najprawdopodobniej zalozony, sprawdz czujnik halla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudymc Opublikowano 1 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 Trzeba bedzie prześwietlic to wszystko,mam nadzieje ze to tylko to o czym pisaliscie.Dzieki za wskazówy jak znajde przyczyne to napisze. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 Niedawno zmieniłem rozrząd w swoim audi,i pojawił mi sie problem.Samochód stracił moc co najbardziej daje sie odczuć przy prędkości 110km/h.Z miejsca jeszcze nie jest zle,chociarz tez to jeszcze nie jest to ale po setce to dopiero sie zaczyna problem,nawet nie ma szans na szybkie przyspieszenie i osiągniecie durzej predkości,poprostu i dzie jak chce.Byłem u mechanika jednak on twierdzi ze pasek załozył na 100% dobrze.Poradzcie mi coś na to z góry dzieki. na twoim miejscu podjechal bym jeszcze do drugiego mechaniora i sprawdzil czy aby napewno rozrzad jest dobrze ustawiony ....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 Niedawno zmieniłem rozrząd w swoim audi,i pojawił mi sie problem.Samochód stracił moc co najbardziej daje sie odczuć przy prędkości 110km/h.Z miejsca jeszcze nie jest zle,chociarz tez to jeszcze nie jest to ale po setce to dopiero sie zaczyna problem,nawet nie ma szans na szybkie przyspieszenie i osiągniecie durzej predkości,poprostu i dzie jak chce.Byłem u mechanika jednak on twierdzi ze pasek załozył na 100% dobrze.Poradzcie mi coś na to z góry dzieki. na twoim miejscu podjechal bym jeszcze do drugiego mechaniora i sprawdzil czy aby napewno rozrzad jest dobrze ustawiony ....... spanky ma racje sprawdz rozrzad bo wyglada na spiepszona robote Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 tak jak koledzy mówią, podjedź do drugiego mechanika niech zobaczy jak rozrząd jest założony. Jak powie, że wszystko ok to podjedź i sprawdź auto na kompie wtedy będziesz już wszystko wiedział. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudymc Opublikowano 2 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 Macie racje musze najpierw sprawdzić swojego mechanika,Mimo że zapewnia ze nie spaprał roboty z paskiem lepiej bedzie jak ktoś inny rzóci na to okiem. Dzieki Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Traviz Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Jak powie, że wszystko ok to podjedź i sprawdź auto na kompie wtedy będziesz już wszystko wiedział niepodłączony N75 itp mogą nie wyjść na kompie, niestety... przynajmniej u mnie nic nie wskazywało... Po prostu trzeba zakasać rękawy i poświęcić jedno popołudnie albo pojechać do jakiegoś elektryka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ctv Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 sprawdz znaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudymc Opublikowano 18 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Wkońcu sie udało juz mi niuńki nie muli chodzi jak zegarek.Nerwówka była niesamowita a to wszystko przez mechanika naszczęście nie mojego.Tak jak pisaliście pojechałem do innego mechaniora zeby sprawdzić co jest grane z rozrządem,no i on uznał że rozrząd jest ok ale przepływka do wymiany,no i ja wymienił tyle że wsadził nieorginalną,i nic nie pomogło.Szukałem innych przyczyn,jezdziłem po mechaniorach i nic bo jak sie pytali o przepływomierz to mówiłem ze wymieniony.Dziś pojechałem do jeszcze jednego znajomego elektronika no i co sie okazało robota trwała jakies 3 godz, a przyczyna prosta nieorginalny przepływomierz i wystarczyło tylko wymienić na orginał!!.Mimo to że niepotrzebnie troche mi poszło kasy ciesze sie jak dziecko że wkońcu mam moc pod pedałem gazu Ale sie rozpisałem naprawde jestem chapy,dzięki za wskazówki durzo mi pomogły Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ctv Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Wkońcu sie udało juz mi niuńki nie muli chodzi jak zegarek.Nerwówka była niesamowita a to wszystko przez mechanika naszczęście nie mojego.Tak jak pisaliście pojechałem do innego mechaniora zeby sprawdzić co jest grane z rozrządem,no i on uznał że rozrząd jest ok ale przepływka do wymiany,no i ja wymienił tyle że wsadził nieorginalną,i nic nie pomogło.Szukałem innych przyczyn,jezdziłem po mechaniorach i nic bo jak sie pytali o przepływomierz to mówiłem ze wymieniony.Dziś pojechałem do jeszcze jednego znajomego elektronika no i co sie okazało robota trwała jakies 3 godz, a przyczyna prosta nieorginalny przepływomierz i wystarczyło tylko wymienić na orginał!!.Mimo to że niepotrzebnie troche mi poszło kasy ciesze sie jak dziecko że wkońcu mam moc pod pedałem gazu Ale sie rozpisałem naprawde jestem chapy,dzięki za wskazówki durzo mi pomogły Pozdro nie ma jak prawidłowa diagnoza :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudymc Opublikowano 18 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Dokładnie dziś juz mi sie nie chciało bo miałem dobry humor ale jutro odwiedze mechanika który wsadził zły przepływomierz i mu powiem co sadze o amatorach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 trzeba bylo na poczatku zrobic diagnoze Vagi'em podczas jazdy i wszystko bylo by jasne ..... bedziesz wiedzial na przyszlosc .... ;-) ale wazne ze niunia juz gniecie w fotel .... :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudymc Opublikowano 18 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 No niby byłem u mechanika który ma VAG niewiem czemu on na to nie wpadł żeby sprawdzić podzczas jazdy :razz: ,ale dobrze że juz jest po wszystkim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ctv Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 trzeba było przyjechac do mnie :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 No niby byłem u mechanika który ma VAG niewiem czemu on na to nie wpadł żeby sprawdzić podzczas jazdy to jest "znak" zeby zmienic mechanika .... :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się