Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1,9 AJM] Problem z mocą, jej brak


hudymc

Rekomendowane odpowiedzi

Niedawno zmieniłem rozrząd w swoim audi,i pojawił mi sie problem.Samochód stracił moc co najbardziej daje sie odczuć przy prędkości 110km/h.Z miejsca jeszcze nie jest zle,chociarz tez to jeszcze nie jest to ale po setce to dopiero sie zaczyna problem,nawet nie ma szans na szybkie przyspieszenie i osiągniecie durzej predkości,poprostu i dzie jak chce.Byłem u mechanika jednak on twierdzi ze pasek załozył na 100% dobrze.

Poradzcie mi coś na to z góry dzieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a możę wtyczka jakaś jest nie podłączona i silnik szaleje, posprawdzaj wszyskie wtyczki wkoło silnka, przepływka, N75, EGR?????? poprosty sie przypacz czy nic nie wisi lużne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak właśnie zacznij szukać problemu od wtyczek........potem przejrzyj filtry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak koledzy pisza, posprawdzaj czujniki, ktorys zaworek jest odwrotnie najprawdopodobniej zalozony, sprawdz czujnik halla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno zmieniłem rozrząd w swoim audi,i pojawił mi sie problem.Samochód stracił moc co najbardziej daje sie odczuć przy prędkości 110km/h.Z miejsca jeszcze nie jest zle,chociarz tez to jeszcze nie jest to ale po setce to dopiero sie zaczyna problem,nawet nie ma szans na szybkie przyspieszenie i osiągniecie durzej predkości,poprostu i dzie jak chce.Byłem u mechanika jednak on twierdzi ze pasek załozył na 100% dobrze.

Poradzcie mi coś na to z góry dzieki.

na twoim miejscu podjechal bym jeszcze do drugiego mechaniora i sprawdzil czy aby napewno rozrzad jest dobrze ustawiony .......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno zmieniłem rozrząd w swoim audi,i pojawił mi sie problem.Samochód stracił moc co najbardziej daje sie odczuć przy prędkości 110km/h.Z miejsca jeszcze nie jest zle,chociarz tez to jeszcze nie jest to ale po setce to dopiero sie zaczyna problem,nawet nie ma szans na szybkie przyspieszenie i osiągniecie durzej predkości,poprostu i dzie jak chce.Byłem u mechanika jednak on twierdzi ze pasek załozył na 100% dobrze.

Poradzcie mi coś na to z góry dzieki.

na twoim miejscu podjechal bym jeszcze do drugiego mechaniora i sprawdzil czy aby napewno rozrzad jest dobrze ustawiony .......

spanky ma racje sprawdz rozrzad bo wyglada na spiepszona robote :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kaziu_Wichura

tak jak koledzy mówią, podjedź do drugiego mechanika niech zobaczy jak rozrząd jest założony. Jak powie, że wszystko ok to podjedź i sprawdź auto na kompie wtedy będziesz już wszystko wiedział.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak powie, że wszystko ok to podjedź i sprawdź auto na kompie wtedy będziesz już wszystko wiedział

niepodłączony N75 itp mogą nie wyjść na kompie, niestety... przynajmniej u mnie nic nie wskazywało... Po prostu trzeba zakasać rękawy i poświęcić jedno popołudnie albo pojechać do jakiegoś elektryka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wkońcu sie udało juz mi niuńki nie muli chodzi jak zegarek.Nerwówka była niesamowita a to wszystko przez mechanika naszczęście nie mojego.Tak jak pisaliście pojechałem do innego mechaniora zeby sprawdzić co jest grane z rozrządem,no i on uznał że rozrząd jest ok ale przepływka do wymiany,no i ja wymienił tyle że wsadził nieorginalną,i nic nie pomogło.Szukałem innych przyczyn,jezdziłem po mechaniorach i nic bo jak sie pytali o przepływomierz to mówiłem ze wymieniony.Dziś pojechałem do jeszcze jednego znajomego elektronika no i co sie okazało robota trwała jakies 3 godz, a przyczyna prosta nieorginalny przepływomierz i wystarczyło tylko wymienić na orginał!!.Mimo to że niepotrzebnie troche mi poszło kasy ciesze sie jak dziecko że wkońcu mam moc pod pedałem gazu :wink:

Ale sie rozpisałem naprawde jestem chapy,dzięki za wskazówki durzo mi pomogły

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wkońcu sie udało juz mi niuńki nie muli chodzi jak zegarek.Nerwówka była niesamowita a to wszystko przez mechanika naszczęście nie mojego.Tak jak pisaliście pojechałem do innego mechaniora zeby sprawdzić co jest grane z rozrządem,no i on uznał że rozrząd jest ok ale przepływka do wymiany,no i ja wymienił tyle że wsadził nieorginalną,i nic nie pomogło.Szukałem innych przyczyn,jezdziłem po mechaniorach i nic bo jak sie pytali o przepływomierz to mówiłem ze wymieniony.Dziś pojechałem do jeszcze jednego znajomego elektronika no i co sie okazało robota trwała jakies 3 godz, a przyczyna prosta nieorginalny przepływomierz i wystarczyło tylko wymienić na orginał!!.Mimo to że niepotrzebnie troche mi poszło kasy ciesze sie jak dziecko że wkońcu mam moc pod pedałem gazu :wink:

Ale sie rozpisałem naprawde jestem chapy,dzięki za wskazówki durzo mi pomogły

Pozdro

nie ma jak prawidłowa diagnoza :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba bylo na poczatku zrobic diagnoze Vagi'em podczas jazdy i wszystko bylo by jasne ..... bedziesz wiedzial na przyszlosc .... ;-)

ale wazne ze niunia juz gniecie w fotel .... :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niby byłem u mechanika który ma VAG niewiem czemu on na to nie wpadł żeby sprawdzić podzczas jazdy

to jest "znak" zeby zmienic mechanika .... :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...