kipomek Opublikowano 23 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2014 Dzięki Panowie. Więc będę się brał za czyszczenie turbawki Co sobie mam przygotować oprócz kluczy, nowych śrub/nakrętek? i cierpliwości? Jakiś komplet uszczelek, czy coś w tym stylu?
mantix Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 No niestety każdego dosiadacza afna wcześniej czy poźniej to czeka .Jak wytargasz razem z kolektorem to zakup sobie uszczelki po kolektor.Cierpliwości życzę
kipomek Opublikowano 24 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2014 Kolektor będę zmieniał na ten od AWX ale to potem Czekam na flansze jeszcze:P
goldi Opublikowano 24 Grudnia 2014 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Jeżeli bedziesz tylko turbo wyjmować to tylko uszczelkę pod splyw oleju od spodu
Hezen Opublikowano 24 Grudnia 2014 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Dobrze jest kupic komplet uszczelek pod turbo. Jak ja swoje złozylem to mialem przedmuch miedzy kolektorem a turbina i zabawa od nowa :/ Wysłane z mojego GT-I9100
Bartollo Opublikowano 24 Grudnia 2014 Opublikowano 24 Grudnia 2014 U mnie w AFNie nie bylo uszczelki pomiędzy turbo a kolektorem. A przedmuchów przed i po montażu turbo nie ma i nie było. Uszczelkę mam jedynie pomiędzy turbo a rurą wydechową Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.
kipomek Opublikowano 24 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2014 Czytalem gdzies na forum, ze ludzie kupuja cos w stylu blankietu a4 tylko z takiej jakby uszczelki, i sobie wycinają, to o to Wam chodzi? Bo myślałem, że jakaś firma robi gotowce, np. Erling czy co innego
Hezen Opublikowano 24 Grudnia 2014 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Są komplety uszczelek pod turbo: http://img10.allegroimg.pl/photos/oryginal/49/14/27/83/4914278334
kipomek Opublikowano 25 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2014 Są komplety uszczelek pod turbo: http://img10.allegroimg.pl/photos/oryginal/49/14/27/83/4914278334 Dzięki, nie wiesz gdzie mozna to zakupić w dobrej cenie ?:>
Hezen Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 (edytowane) Na alledrogo kupowałem komplet ze zdjecia. Mozesz tez pytac w sklepach z czesciami samochodowymi. Ps. trzeba patrzeć jak sie zakłada uszczelkę miedzy kolektorem a turbiną bo jak zle załozysz to otwor bedzie przysłonięty uszczelką. A wtedy turbo bedzie dławione. Wysłane z mojego GT-I9100 Edytowane 25 Grudnia 2014 przez Hezen
Tyrath Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Czytalem gdzies na forum, ze ludzie kupuja cos w stylu blankietu a4 tylko z takiej jakby uszczelki, i sobie wycinają, to o to Wam chodzi? Bo myślałem, że jakaś firma robi gotowce, np. Erling czy co innego Ja już przerabiałem ten temat, za dużo roboty z tym docinaniem, poprawki itp. Gra nie warta świeczki
kipomek Opublikowano 28 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2014 Poszukam tego kompletu na allegro i powiecie mi czy bedzie OK czy to gowno \ Wynalazłem. 35 zł, warto? Gdzie one idą?;phttp://allegro.pl/zestaw-uszczelek-uszczelki-turbiny-1-9-tdi-110km-i4914278334.html
Hezen Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 (edytowane) Zakładałem u siebie taki zestaw, pasował bez żadnych problemów. Mała trójkątna idzie między turbo a kolektor - trzeba patrzeć jak się ją zakłada, bo otwór nie jest idealnie na srodku. Odwotnie obrócisz tą podkładke i przysłonisz nią 1/3 otworu i turbo nie bedzie sie wkręcać na odpowiednie obroty. Duża trójkątna idzie między muszlę strony gorącej a początkiem układu wydechowego, tuż przy łączniku elastycznym. Zielona podkładka służy do uszczelnienia odpływu oleju z turbo. Miedziana okrągła podkładka... do tej pory się zastanawiam gdzie ma ona iść Wysłane z mojego GT-I9100 Edytowane 28 Grudnia 2014 przez Hezen
Bartollo Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Miedziana podkładka idzie pod krócieć do którego przykręca sie przewód olejowy Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.
Hezen Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Ta podkładka podobno ma tam iść ale nie jest możliwe zeby włožyć ją w króciec, bo ma za dużą średnicę Wysłane z mojego GT-I9100
HatefulEvil Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Zastanawia mnie jedna rzecz, wszyscy piszą o trybie awaryjnym co chwile a ja jeżdżę bez sterowania turbo i żadnego trybu awaryjnego nie mam... O co c"mon?
mantix Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Co znaczy, że jeździsz bez sterowania turbo? Nie masz n75? Czy wężyk od gruchy wypięty?
HatefulEvil Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Znaczy ze N75 nie pompuje - sprawdzałem organoleptycznie na włączonym silniki i z dodawaniem gazu czy coś tam zasysa i nic, a auto nie swiruje tyle ze da sie max 140 jechac.
mantix Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Masz bardzo słabe doładowanie, ale nie jest to na tyle błąd krytyczny żeby ecu załączył tryb awaryjny, co innego jakby Ci przeładowywało.
HatefulEvil Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 to przeładowywać może jak ma się "za czysta turbinę/ ^^'
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się