Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AFN 110 km/h i zdycha moc


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzięki Panowie. Więc będę się brał za czyszczenie turbawki ;)
Co sobie mam przygotować oprócz kluczy, nowych śrub/nakrętek? i cierpliwości?
Jakiś komplet uszczelek, czy coś w tym stylu? ;)

Opublikowano

No niestety każdego dosiadacza afna wcześniej czy poźniej to czeka :facepalm: .Jak wytargasz razem z kolektorem to zakup sobie uszczelki po kolektor.Cierpliwości życzę :grin:

Opublikowano

Kolektor będę zmieniał na ten od AWX ale to potem :) Czekam na flansze jeszcze:P

Opublikowano

Jeżeli bedziesz tylko turbo wyjmować to tylko uszczelkę pod splyw oleju od spodu

Opublikowano

Dobrze jest kupic komplet uszczelek pod turbo.

Jak ja swoje złozylem to mialem przedmuch miedzy kolektorem a turbina i zabawa od nowa :/

Wysłane z mojego GT-I9100

Opublikowano

U mnie w AFNie nie bylo uszczelki pomiędzy turbo a kolektorem. A przedmuchów przed i po montażu turbo nie ma i nie było. Uszczelkę mam jedynie pomiędzy turbo a rurą wydechową :)

Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.

Opublikowano

Czytalem gdzies na forum, ze ludzie kupuja cos w stylu blankietu a4 tylko z takiej jakby uszczelki, i sobie wycinają, to o to Wam chodzi? Bo myślałem, że jakaś firma robi gotowce, np. Erling czy co innego :)

Opublikowano (edytowane)

Na alledrogo kupowałem komplet ze zdjecia.

Mozesz tez pytac w sklepach z czesciami samochodowymi.

Ps. trzeba patrzeć jak sie zakłada uszczelkę miedzy kolektorem a turbiną bo jak zle załozysz to otwor bedzie przysłonięty uszczelką.

A wtedy turbo bedzie dławione.

Wysłane z mojego GT-I9100

Edytowane przez Hezen
Opublikowano

Czytalem gdzies na forum, ze ludzie kupuja cos w stylu blankietu a4 tylko z takiej jakby uszczelki, i sobie wycinają, to o to Wam chodzi? Bo myślałem, że jakaś firma robi gotowce, np. Erling czy co innego :)

Ja już przerabiałem ten temat, za dużo roboty z tym docinaniem, poprawki itp. Gra nie warta świeczki
Opublikowano (edytowane)

Zakładałem u siebie taki zestaw, pasował bez żadnych problemów.

Mała trójkątna idzie między turbo a kolektor - trzeba patrzeć jak się ją zakłada, bo otwór nie jest idealnie na srodku.

Odwotnie obrócisz tą podkładke i przysłonisz nią 1/3 otworu i turbo nie bedzie sie wkręcać na odpowiednie obroty.

Duża trójkątna idzie między muszlę strony gorącej a początkiem układu wydechowego, tuż przy łączniku elastycznym.

Zielona podkładka służy do uszczelnienia odpływu oleju z turbo.

Miedziana okrągła podkładka... do tej pory się zastanawiam gdzie ma ona iść :D

Wysłane z mojego GT-I9100

Edytowane przez Hezen
Opublikowano

Miedziana podkładka idzie pod krócieć do którego przykręca sie przewód olejowy :)

Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.

Opublikowano

Ta podkładka podobno ma tam iść ale nie jest możliwe zeby włožyć ją w króciec, bo ma za dużą średnicę :P

Wysłane z mojego GT-I9100

Opublikowano

Zastanawia mnie jedna rzecz, wszyscy piszą o trybie awaryjnym co chwile a ja jeżdżę bez sterowania turbo i żadnego trybu awaryjnego nie mam... O co c"mon?

Opublikowano

Co znaczy, że jeździsz bez sterowania turbo? Nie masz n75? Czy wężyk od gruchy wypięty?

Opublikowano

Znaczy ze N75 nie pompuje - sprawdzałem organoleptycznie na włączonym silniki i z dodawaniem gazu czy coś tam zasysa i nic, a auto nie swiruje tyle ze da sie max 140 jechac.

Opublikowano

Masz bardzo słabe doładowanie, ale nie jest to na tyle błąd krytyczny żeby ecu załączył tryb awaryjny, co innego jakby Ci przeładowywało.

Opublikowano

to przeładowywać może jak ma się "za czysta turbinę/ ^^'

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...