wachu01 Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 Witam, nie znalazlem podobnego watku, wiec zaczynam. Od niedawna jestem posiadaczem AJM, nie znam jego wczesniejszej historii. Problem jest nastepujacy: obrotomierz pokazuje duzo zanizone obroty, na wolnych pokazuje niecale 500, pozniej jakos mniej wiecej 1.5x mniejsze, niz sa faktycznie. Czy moze ktos podpowiedziec co moze byc przyczyna ? Wymieniany licznik? ktos grzebal w liczniku i cos pomieszal w sofcie? Jak to naprawic? Auto jest zza granicy, sam je sprowadzilem, wiec nie przeszlo przez rodzimych "korektorow" przebiegu. Maciek
Arkadiush Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 Witam, nie znalazlem podobnego watku, wiec zaczynam. Od niedawna jestem posiadaczem AJM, nie znam jego wczesniejszej historii. Problem jest nastepujacy: obrotomierz pokazuje duzo zanizone obroty, na wolnych pokazuje niecale 500, pozniej jakos mniej wiecej 1.5x mniejsze, niz sa faktycznie. Czy moze ktos podpowiedziec co moze byc przyczyna ? Wymieniany licznik? ktos grzebal w liczniku i cos pomieszal w sofcie? Jak to naprawic? Auto jest zza granicy, sam je sprowadzilem, wiec nie przeszlo przez rodzimych "korektorow" przebiegu. Maciek kolego jak masz kabel i program zrób test licznika. Może to mniej więcej zobrazować czy masz licznik zepsuty czy nie. Kolega miał podobny problem okazało się że była luźna wskazówka
piotrsob1 Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 Auto jest zza granicy, sam je sprowadzilem, wiec nie przeszlo przez rodzimych "korektorow" przebiegu. Nie jest to wcale takie pewne, nasi "korektorzy" teraz często pracują na wyjeździe
wachu01 Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Opublikowano 6 Listopada 2014 No to jestem po zabiegu testu zegarow. Wskazowka obrotomierza zamiast piac w pozycji pionowej jest pochylona nieco w lewo, to samo z paliwem, zreszta wlasnie ze wskazaniami paliwa tez bylo nieco dziwnie, paliwa tyle co nic, a wskazowka na Cwierci baku. Co zrobic ? adaptacja ? jak to zrobic krok po kroku dla opornych poprosze
marcin_franz Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 A jaki masz licznik? Jeśli jaeger, to właśnie doczekał swych dni. Naprawa nieopłacalna. Tylko wymiana na VDO. Wysłane z terenu
wachu01 Opublikowano 7 Listopada 2014 Autor Opublikowano 7 Listopada 2014 A bez wyciagania da sie poznac jaki licznik ? ma ten prosty wyswietlacz graficzny.
marcin_franz Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Pół fis, czy pełny? Zrob zdjęcie to Ci powiem Wysłane z terenu
Lukasz_N Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 (edytowane) Nie musisz wyciągac. Pod blokiem kontrolek/FIS'a jest napis. Edytowane 7 Listopada 2014 przez Lukasz_N
marcin_franz Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 W polifcie chyba nie jest napisane Wysłane z terenu
wachu01 Opublikowano 8 Listopada 2014 Autor Opublikowano 8 Listopada 2014 No taki prosty wyswietlacz graficzny, nie ma komputera pokladowego, to jest pol-fis? wlasnie nigdzie nie jest napisane, to jest 2000 rok, po lifcie teoretycznie. a nie da sie skalibrowac wskazan, jakis offsetow ustawic? vagiem, czy jakos?
marcin_franz Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 Czy jest on przedzielony tak jakby na pół i na dole wyswietla a na górze nie? Wyswietla Ci spalanie, czy tylko temperaturę? Wysłane z terenu
wachu01 Opublikowano 8 Listopada 2014 Autor Opublikowano 8 Listopada 2014 jest podzielony na pol, wyswietla tylko w dolnej polowie i tam wyswietla piktogramy, otwarcie drzwi i temperatur (pojedynczo oczywiscie, a nie naraz)
marcin_franz Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Czyli prawdopodobnie tak jak napisałem wyżej masz jaegera. Dla pewności zobacz obudowę z tyłu. Jeśli biała to jaeger. Ewentualnie zrób zdjęcie przodu w miarę wyraźne. Nie da się skorygować ustawień. Tylko wymiana Wysłane z terenu
wachu01 Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Opublikowano 10 Listopada 2014 z tego co widzialem na allegro rowniez VDO maja biale tyly, wiec pozostaje sprawdzenie naklejki, tak ? moj z przodu wyglada tak, zadnych napisaow ani zaczkow nie ma:
marcin_franz Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Poliftowe vdo są tylko czarne. Jeśli licznik na zdjęciu jest twój to jest to jaeger. Wysłane z terenu
Rafal_ Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 a jak ktoś podmienił kiedyś licznik z 2,5 V6 i nie przekodował na 1.9 to nie będzie jaj z obrotami? miałem tak w benzyniaku 2.6 V6 - włożyłem od 1.6 i obroty sporo były zawyżone
marcin_franz Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 To sprawdź jakie masz kodowanie. Reczej nikt by jaegera nie wkładał, bo z nim jest sporo roboty... Wysłane z terenu
wachu01 Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Opublikowano 10 Listopada 2014 to poprosze instrukcje jak to zrobic. Interfejs mam, vag-com 3.11. Polaczys sie potrafie. Jak sprawdzic kodowanie? jesli ktos grzebal w aucie to poza granicami kraju, auto jest z wloch i sam je osobiscie kupilem, wiec przez polskie lapki zadne nie przechodzilo...
Maras Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 wchodzisz w instruments i patrzysz w okienko chyba coding
wachu01 Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Opublikowano 13 Listopada 2014 znalazlem cos takiego jak recoding i wyglada to tak:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się