banonek Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 (edytowane) Witam Szanownych Kolegów i proszę o komentarze. Jak w temacie, silnik pracuje dosyć głośno, wyraźnie słychać "klekotanie" jak w rasowym silniku wysokoprężnym. Silnik 1.8T AJL (132 kW), wersja Quattro Sport z końca 2000r. bez gazu i nigdy nie była montowana instalacja gazowa. Przebieg: 270.000 km. Niedawno zmieniany pasek rozrządu wraz z rolkami i napinaczem hydraulicznym, oraz olej silnikowy z filtrem i chłodnica oleju. Proszę o Wasze opinie nt tego, co może być przyczyną hałasu. http://youtu.be/hVKez_ZOfVo http://youtu.be/A0maHiS6rCs Z góry dziękuję i pozdrawiam! Edytowane 6 Listopada 2014 przez banonek
Niedwiadek18 Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 (edytowane) Czesc. Sprawdzales cisnienie oleju? Napinacz lancucha oryginał czy z aledrogo? Te pseudo oryginały z neta padają jak muchy. Edytowane 6 Listopada 2014 przez Niedwiadek18
banonek Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Opublikowano 6 Listopada 2014 Czesc. Sprawdzales cisnienie oleju? Napinacz lancucha oryginał czy z aledrogo? Te pseudo oryginały z neta padają jak muchy. Witam! Napinacz łańcuszka jak i sam łańcuszek nie były wymieniane. Dodam,że samochód u mnie jest od 5 lat. Jakie powinno być ciśnienie oleju i gdzie się podpiąć, aby je sprawdzić? Pozdrawiam!
Dev Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 na goracy silnik i wolnych obrotach 1.0-3.5 bara przy 3000 obr/min - 5.0-7.0 bara jaki masz wlany olej ?
banonek Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Opublikowano 13 Listopada 2014 na goracy silnik i wolnych obrotach 1.0-3.5 bara przy 3000 obr/min - 5.0-7.0 bara jaki masz wlany olej ? Obecnie mam wlany Mobil Super 3000 X1 (5W 40) pełny syntetyk. Odkąd mam samochód leję ten olej, czyli już prawie piąty rok.
banonek Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Opublikowano 13 Listopada 2014 sprawdz na poczatek ciśnienie Jaki jest sposób aby sprawdzić ciśnienie?
Dev Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 wpinasz manometr taki do 7-8 barów w miejsce czujnika oleju który jest w podstawie filtra oleju gwint M10x1
banonek Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Opublikowano 13 Listopada 2014 Ok, dzięki za wyjaśnienie. Dam znać jak juz bedę miał wyniki pomiarów.
zwalowy Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 wpinasz manometr taki do 7-8 barów w miejsce czujnika oleju który jest w podstawie filtra oleju gwint M10x1 Dev Ty produkowales te samochody czy jak?
Dev Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 nie, codziennie to g....o rozbieram a potem składam czasami poprawiam fabrykę
zwalowy Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 nie, codziennie to g....o rozbieram a potem składam czasami poprawiam fabrykę widac!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się