mravel Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 Witam, dziwna sprawa. Przy hamowaniu - ale tylko takim gdzie samochód się zatrzymuje (np swiatla), czasem obroty spadaja ponizej normalnego min i silnik zaczyna sie przez chwile dlawic by po chwili wrocic do normy. Nie wazne czy silnik jest cieply czy zimny. Objaw taki wystepuje srednio raz moze dwa w ciągu podróży na dwa trzy wyjazdy samochodem. Brakuje mi juz pomysłów. Moze ktos ma jakis pomysł?
Awra Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 No to nie dojeżdżaj do świateł na jałowym. Też tak miałem i się oduczyłem wyrzucania biegu na dolatywaniu do świateł Zresztą taki gwałtowny spadek obrotów też nie jest najzdrowszy dla silnika - to akurat wyczytałem na forum.
mravel Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Opublikowano 6 Listopada 2014 no wlasnie nie dojezdzam do swiatel na luzie. Stara szkola. Tylko na swiatlach trzeba juz ten luz wrzucic
Wihajster Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 no wlasnie nie dojezdzam do swiatel na luzie. Stara szkola. Tylko na swiatlach trzeba juz ten luz wrzucic przy wrzucaniu luzu puść pedał sprzegła sekunde później i gwarantuje ci,że nigdy nie bedziesz miał spadku obr.Po prostu zmiana stylu jazdy i trzeba sie tego nauczyc.
mravel Opublikowano 7 Listopada 2014 Autor Opublikowano 7 Listopada 2014 to jest przypadlosc tego modelu ? jezdzilem juz wieloma samochodzami i tylko a tym audi mam taki numer
Wihajster Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 to jest przypadlosc tego modelu ? jezdzilem juz wieloma samochodzami i tylko a tym audi mam taki numer nie wiem.Pewnie jakis błąd w oprogramowaniu...
Dev Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Sprawdz czy przy pełnym zbiorniku tez się tak dzieje
mravel Opublikowano 19 Listopada 2014 Autor Opublikowano 19 Listopada 2014 Hej Dev, nie ma roznicy w zaleznosci od stanu baku i ilosci paliwa. Co najdziwniejsze, sytuacje ratuje wcisniecie pedalu sprzegla. Jasniej mowiac, jezeli dojezdzam do swiatel hamujac biegami, spokojnie bez zadnych wariacji, i dochodzi juz do momentu, ze trzeba wrzucic bieg jalowy (luz) ale samochód jeszcze sie toczy to jeszcze jest ok. Nastepnie w momencie samego zatrzymania samochodu hamulcem (caly czas jest wrzucony luz) samochod zaczyna sie dlawic, nie gasnie tylko przez ok 2-3 s ma drgawki. Natychmiastowe wcisniecie sprzegla (mimo ze auto jest na biegu jalowym) powoduje powrot do normy i przywrocenie normalnych obrotow. Jezeli nie wcisne sprzegla to obroty i tak wracaja do normy, jednakze po tych 2-3 sekundach. Auto jest juz dluzej w rodzinie i problem taki pojawil sie niedawno. Nie zalezy to moim zdaniem od stylu jazdy, bo ten sie nie zmienil. btw - dev dzieki za heble, jest znacznie lepiej. Mam tylko problem z lewym przednim zaciskiem (chyba) bo czasem cos tam jakby obcieralo delikatnie jak auto sie toczy i hamulce maja tendencje do piszczenia (podejrzewam ze mechanik mogl cos sparpac).
Pawelkiwi Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 Spróbuj zrobić to samo czyli w końcowej fazie zamiast naciskać nożny zatrzymaj auto ręcznym hamulcem. Jeśli dobrze myślę nie powinno być tych efektów a to potwierdzi moje przypuszczenia że masz uszkodzone serwo wspomagania hamowania lub coś w tej okolicy co ma związek z podciśnieniami.
mravel Opublikowano 25 Czerwca Autor Opublikowano 25 Czerwca @Pawelkiwi byl bliski rozwiazania. Problemem byla pompa vacuum
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się