jolley Opublikowano 7 Czerwca 2018 Opublikowano 7 Czerwca 2018 Jeżeli pomogłem poproszę plusika hehe :D
jolley Opublikowano 9 Czerwca 2018 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Panowie też miałem problem z wrzucaniem biegów. Myślałem że to sprzęgło bo "brało wysoko" ale jednak się nie ślizgało. Mechanik stwierdził że sprzęgło jest ok. Odpowietrzył je tylko. Wymieniłem również ten mechanizm od dołu skrzyni biegów 8E0798151C i powiem Wam że zmiana jest na mega plus. Drążek skrzyni nie ma żadnego luzu, biegi wchodzą jak złoto. Zobaczymy jak się to wszystko ułoży oczywiście. Na tą chwilę jestem mega zadowolony. Polecam i Wam ta operację
kami050 Opublikowano 12 Czerwca 2018 Opublikowano 12 Czerwca 2018 Czy ten mechanizm pasuje do Seata exeo 1.8t 150km 6 biegów?
kami050 Opublikowano 12 Czerwca 2018 Opublikowano 12 Czerwca 2018 A jaki dokładnie problem miałem z tymi biegam?
jolley Opublikowano 12 Czerwca 2018 Opublikowano 12 Czerwca 2018 Tego nie wiem. Podejdź do ASO i powiedz że chcesz kupić tą część (nr powyżej) i pracownik powie, który dokładnie zestaw podchodzi do exeo. Co do biegów to fatalnie wchodziła 1, czasem 2 i wsteczny. Bardzo mocno haczyły. Teraz jest dużo lepiej
kami050 Opublikowano 12 Czerwca 2018 Opublikowano 12 Czerwca 2018 3 minuty temu, jolley napisał: Tego nie wiem. Podejdź do ASO i powiedz że chcesz kupić tą część (nr powyżej) i pracownik powie, który dokładnie zestaw podchodzi do exeo. Co do biegów to fatalnie wchodziła 1, czasem 2 i wsteczny. Bardzo mocno haczyły. Teraz jest dużo lepiej A mi mechanik skrzynie wymienił i problem znowu się cholera zaczyna, jedynka i dwójka chacza.. 1200 w plecy i zepsuł stara skrzynie
kami050 Opublikowano 30 Listopada 2018 Opublikowano 30 Listopada 2018 Witam i proszę o pomoc, Mam dalej problem z jedynką i wstecznym oraz dwójką w seacie Exeo 1.8T 150KM manual 6 biegowy, elementy , które wymieniłem: 1. Skrzynia biegów. 2. Poduszka pod skrzynią 3. Mechanizm gumowy zmiany biegów od cięgien obok skrzyni 4. Wysprzęglik 5. Płyn hamulcowy 6. Sprawdzony olej w skrzyni Problem z pierwszym i drugim i wstecznym dalej jest , ciężko wchodzą , czasem wejdą ładnie 1 na 5 razy , ale często blokują , na zgaszonym brak problemów , dwójka też haczy ale mniej niż jedynka i wsteczny, panowie czy to problem ze sprzęgłem ? bo już naprawdę nie mam pomysłów, może być tak , że sprzęgło klei się do docisku przez pył i nie odbija ? i czy Panowie jak mam oryginalne sprzęgło luka to podejdzie sprzęgło sachsa? jest prawie o połowie tańsze, koło dwumasowe bym zostawił , gdyż nie wydaje oznak zużycia. Auto ma oryginalny przebieg 153tys km . link do sprzęgła sachs. : https://katalog.mroauto.pl/tecdoc-produkt/419550-zestaw-sprzegla-sachs-3000951210/ a tutaj luka: https://katalog.mroauto.pl/tecdoc-produkt/2240550-zestaw-sprzegla-luk-623228500/ Bardzo proszę o pomoc
r7adek Opublikowano 20 Czerwca 2019 Opublikowano 20 Czerwca 2019 Witam, zmieniłem skrzynię na quattro (bex - bex), przy okazji zmieniłem sprzęgło i dwumas na awx. Po tej zmianie mam problem z wrzuceniem wstecznego. Wszystkie biegi działają oprócz wstecznego. Przy jego wrzucaniu czuć opór i nie może się zazębić. Gdy odkręcę to poprzeczne cięgno wtedy wsteczny mogę wrzucić. Czy da to się jakoś wyregulować ? Dodam, że najpierw zamontowałem skrzynię a następnie cięgna. Może trzeba najpierw zakręcić cięgna aby skrzynia się do nich ułożyła ? Tylko przy tej masie skrzyni, chyba to wpływu nie będzie miało.
r7adek Opublikowano 26 Czerwca 2019 Opublikowano 26 Czerwca 2019 W dniu 20.06.2019 o 10:36, r7adek napisał: Witam, zmieniłem skrzynię na quattro (bex - bex), przy okazji zmieniłem sprzęgło i dwumas na awx. Po tej zmianie mam problem z wrzuceniem wstecznego. Wszystkie biegi działają oprócz wstecznego. Przy jego wrzucaniu czuć opór i nie może się zazębić. Gdy odkręcę to poprzeczne cięgno wtedy wsteczny mogę wrzucić. Czy da to się jakoś wyregulować ? Dodam, że najpierw zamontowałem skrzynię a następnie cięgna. Może trzeba najpierw zakręcić cięgna aby skrzynia się do nich ułożyła ? Tylko przy tej masie skrzyni, chyba to wpływu nie będzie miało. Nie wiem co było, wyjąłem skrzynię i ponownie zamontowałem i wszystko ok. Wychodzi na to, że musiała być lekko przestawiona.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się