TyBucu Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Przy jakim cisnieniu powinno sie zaczynac otwierac Wg, mam wrazenie ze moja lata jak jej sie podoba, Chwile po rozgrzaniu 1.6b w peaku, za moment spada do 1.0b.Przy stopniowym przyspieszaniu, lapie ladnego spoola do 0.7b nagle jest odciecie turba do 0 i zaczyna znow wedrowac po skali do 1.0Czy jest szansa ze membrane wywalilo i klapka otwiera sie pod wplywem cisnienia spalin? Temat do usuniecia, blad rozwiazal sie sam. Turbo urodzilo wirnik wydechem
TyBucu Opublikowano 7 Listopada 2014 Autor Opublikowano 7 Listopada 2014 Dzieki za slowa otuchy.Wez poleć mi lepiej co zrobić w tym temacie, np co większego włożyć Slyszalem ze ogolnie k04 sa nie do regeneracji, a szczegolnie jak wirnik poszedł...
Marc!n Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 nie wieżę, że nie da sięz tego dobrej hybrydy ulepic zbyt długo się k04 marnował i powiedziła papa
TyBucu Opublikowano 8 Listopada 2014 Autor Opublikowano 8 Listopada 2014 Tylko że to daily. Dupe mi do pracy wieze, dajta mi k03 na pozyczke i hybryda moze sie tworzyc Wysyłane z mojego XT615 za pomocą Tapatalk 2
omzig Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 (edytowane) Wrzuć to co marcindlug do swojego AEBa. A jak nie, to od Deva lub gregor10 łyknij hybrydzie. Edytowane 8 Listopada 2014 przez omzig
Dev Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 (edytowane) mam, nawet mocniejsze jak k04-015 wsio P&P http://a4-klub.pl/index.php?/topic/293082-turbo-k04-0xx-do-18t/ Edytowane 8 Listopada 2014 przez Dev
TyBucu Opublikowano 8 Listopada 2014 Autor Opublikowano 8 Listopada 2014 Dev wlasnie w tej sprawie dzwonilem... Tak przy okazji wyslij mi dane przelewu +adres +bic do miedzynarodowych A dzisiaj rozebralem wszystko i turbo zyje, wywalilo weza do ic + grucha zacieta. Ci nie zmienia faktu ze po nowym roku cos mocniejszego wrzuce, ale to do ciebie dev podjade bo z hemplami tez trzeba pokombinowac Wysyłane z mojego XT615 za pomocą Tapatalk 2
Dev Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 nie mogłem odebrać bo siedziałem pod jakimś dzieckiem Wehrmachtu z wyebanymi hamulcami gdzie mam Ci to wysłać ? bierzesz z TIPem czy bez ?
gregor10 Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 ja polecam k03-029rs , sprawdzone +250 ps
omzig Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 Jakie koszta z KW i co z gwarancją?
TyBucu Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Opublikowano 9 Listopada 2014 Zadzwonie jutro, wysylka w pl Wysyłane z mojego XT615 za pomocą Tapatalk 2
przemo18turbo Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Witam podpinam się pod temat moja klapka tez jest już dość wyrobiona ,że tak to powiem po prostu nawet po regulacji sztangi nie całkiem dociska (nie lata już jak szalona ale na pewno przepuszcza dalej spaliny ) a turbo według opinii mechanika w bardzo przyzwoitym stanie... miał je na stole w warsztacie i teraz pytanie czy jest możliwość samodzielnej bezpiecznej dla turbiny naprawy owej klapki czy zaślepienia jej i wsadzenia jakiegoś zaworu upustowego w miejsce DV i zaślepienie "bajpasu" np blow off dedykowany do mojego silnika AEB ???? Pomocy bo nie uśmiecha mi się regenerować całej turbiny a samej klapki nikt nie chce naprawiać ;/...
TyBucu Opublikowano 1 Lutego 2015 Autor Opublikowano 1 Lutego 2015 DV to nie WG, jest od czego innego... ja sie pytam dlaczego samej klapki nie chce sie nikomu naprawiac? Wydlubuj ja i zaklep co by nie latala jak... http://a4-klub.pl/index.php?/forum/14-turbo-chiptuning-i-tuning-mechaniczny/ tu poczytaj sobie o zaworkach turbach itp.Tu wygrzebales temat z przed 4 miesiecy, szpadel sie nalezy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się