iwan92 0 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Witam.Od jakiegoś czasu przy jeździe autem np, po kostce brukowej słychać głośne stukanie, porównywalne jakby jakaś blacha drżała, po każdej jeździe schodze do kanału oglądam autko od spodu, chwytam za co popadnie i wszystko jest stabilne, wahacze sa w porządku na 100% przegub też na 100% okej.Co to może być ? Czy ktoś z Was spotkał się z czymś takim ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BF10 1 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Ściągnij koło i kolo tarcz masz blaszane osłony, sprawdz to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 klocki latają w jarzmach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwan92 0 Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 BF10 sprawdze to jutro rano bo bd zmienial kola i napisze czy to te blachy ; )misiek95 klocki sa nowe wiec to nie ten objaw tarcze tez nowe ; ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 BF10 sprawdze to jutro rano bo bd zmienial kola i napisze czy to te blachy ; ) misiek95 klocki sa nowe wiec to nie ten objaw tarcze tez nowe ; ) No to tymbardziej obstawiam klocki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwan92 0 Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 (edytowane) Dziś zmieniałem koła i niestety metalowe oslony sa stabilne i klocki również ; )a poza tym to jest taki charakterystyczny dźwięk obijającej sie blachy, tak jakby trzymala w jakims miejscu a reszta obijała się o coś.W sobote zamierzam wymienić nadkola, bo są połamane i będe przy okazji montował lampy Valeo więc zdemontuje cały zderzak i wszystko pooglądam dokładnie ; )ale macie jeszcze pomysły co może stukać ? Edytowane 12 Listopada 2014 przez iwan92 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 podczas jazdy po kostce brukowej wciśnij delikatnie hamulec i zobacz czy robi sie cicho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwan92 0 Opublikowano 15 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Wciśniecie hamulca nic nie dało, mówiłem przecież że to nie klocki xD problem występuje nadal, jest to uciążliwe już, i nie wiem czy z tego nie będzie wynikala jakaś usterka ; / Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ayew 1 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Jedź na szarpaki i obejrzyjcie od spodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Wciśniecie hamulca nic nie dało, mówiłem przecież że to nie klocki xD problem występuje nadal, jest to uciążliwe już, i nie wiem czy z tego nie będzie wynikala jakaś usterka ; / haha no dobra dobra Co do wahaczy to jeżeli nie są nowe to nie możesz mieć 100% pewności, że są ok. Sam sie o tym boleśnie przekonałem u siebie bo wymieniałem ten sam wahacz 3 razy i za każdym razem wkładałem prawie idealną używke która jak sie później okazywało miała luz w jakimś dziwnym zakresie ruchu. Możesz pojechać na szarpaki chociaż to pewnie nic nie da. Lepiej chyba poświęcić więcej czasu i samemu wszystko posprawdzać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 ruszanie reka wahaczy nie zawsze daje pewnosc... sworzen moze dopiero przy uzyciu wiekszej sily stukac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Na szarpakach trzeba ogarniętego diagnosty. Też ostatnio stukało mi cos na poprzecznych nierównościach pojechałem na trzepak panowie sprawdzali 3 razy wszytko,nawę podnosili auto na podnośniku i nic nie znaleźli. Wkurwiłem sie i zabrałem sie za to sam. Podniosłem auto i od razu wyczyłem konkretny luz na sworzniu prostego a jedynie podłożyłem breszkę pod kolo i ruszałem góra dół. Wiec odpuść trzepak i zbadaj wszystko dokładnie sam. Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkady1321 2 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 szarpak najgorsza-diagnoza. podnośnik-breszka i jazda....wszystkie luzy znajdziesz..... u mnie był banan walnięty/tuleja/ i po kostce czy dziurach slychac było dzwieki... wymiana-cisza,,, pisza ze wymieniac parami../chodzi o równomierne zużycie / no i geometrie zrobić,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Nie trzeba parami jeśli pozostale nie maja luzow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkady1321 2 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Nie twierdzę że parami trzeba. Bo to jest marketing. ...ale o równomierne zużycie. .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Wiadomo są tacy co wola zajzec raz na dwa lata a są tacy dla których to nie problem poświęcić kilka razy do roku po godzince bo lubia sobie pogrzebać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lolek 4 Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Chłopaki w większości rozpisujecie się o wahaczach a tu kolega napisał że tak jakby jakaś blacha drżała, sprawdzałeś blaszaną osłonę nad tłumikiem? często zrywają się z mocowań i dzwonią o tłumik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Chłopaki w większości rozpisujecie się o wahaczach a tu kolega napisał że tak jakby jakaś blacha drżała, sprawdzałeś blaszaną osłonę nad tłumikiem? często zrywają się z mocowań i dzwonią o tłumik po każdej jeździe schodze do kanału oglądam autko od spodu, chwytam za co popadnie i wszystko jest stabilne myśle, że sam to wykluczył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lolek 4 Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Bardzo możliwe, ale wiesz jak to jest walczysz z czymś szukasz wszędzie a omijasz to co leży pod nogami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 A no bywa i tak a co do tych osłon wydechu to ja zaraz po kupnie auta na wszystkie te kołki zapakowałem 2x większe podkładki coby sie nic tam nie zrywało nigdy- każdemu polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się