ganjaq Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 (edytowane) Witam, co prawda nie ma się zbytnio czym jeszcze chwalić, ale możliwe że przez to że ten wątek założę, trochę szybciej pójdzie mi praca przy tym projekcie. Będę się chciał pochwalić to będę musiał coś tam przy niej porobić. Mówimy o A4 B6 z 2004 roku na ośce, zastanawiałem się czy mi quattro potrzebne bo poprzednie auto w quattro miałem (tu miejsce na to żeby się pochwalić poprzednim autkiem) I doszedłem do wniosku, że mi to różnicy nie zrobi jak przejdę na ośkę, z tym że nie myślałem wówczas, że powyżej 200 hp będzie brakowało trakcji a na tyle właśnie szykuje moje nowe wozidełko. Dzięki życzliwości znajomego mam przyjemność zrobić BEX z BFB. Swapa silnika nie będzie ale wpadną wszystkie inne pierdy potrzebne do przekroczenia koni sztuk 200 Teraz o aucie, to 1.8T BFB z przebiegiem z książki 122 000 na ostatnim wpisie z 2012 roku. Auto miało jakąś przygodę, ma gonga w prawy przód ale lepiej, że widać co było jak się domyślać, wszystkie części potrzebne do usunięcia tego fanta już mam, tj. lampy (były jakieś diody), maskę i błotnik oraz pas przedni, (nie ma mowy o jakimś klepaniu czy szpachlowaniu) tak że zostaje praktycznie rozmyślać już teraz o motorze. Przy okazji wymiany blachy wpadnie oczywiście rozrząd, filtry i oleje oraz reszta płynów. Tu kilka zdjęć z przyjęcia autka na stan. Tak że sami widzicie, że nie jest najgorzej a za kasę którą zaoszczędziłem da się z tego coś zrobić. Na dzień dobry wpadł układ chłodzenia powietrza Robi tą samą robotę co centralny chińczyk ale świadomość tego że to oryginalny układ poprawia mi nastrój Turbawka też cieszy tym bardziej że w bardzo dobrym stanie jest. Tu zdjęcia z akcji przekładki ale tylko z początkowej fazy bo później ręce miałem takie czorne że postanowiłem nie dotykać telefonu Kto wywalał kata, wymieniał turbo, pas przedni, rozrząd, błotnik, maske, płyny i inne cuda wie, że na zdjęcia mało czasu jest wtedy. Narazie tyle dodam tylko, że mogłem kupić gotowca, ale czy wtedy miałbym tyle przy tym frajdy? Edytowane 12 Listopada 2014 przez ganjaq
hiszpan123 Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 (edytowane) O i jest. Kolejna już 4 do kolekcji i to własciwie wszystkie z jednej wioski. Biedna policjia Musicie wiedzieć ze zapału temu gosciowi nie brakuje, zapewne doprowadzi ją do ładu dużo wczesniej niż nam się wydaje,Zapwne już niedługo bedzie chaczyła nierówności na drodze i ukręcała głowy przechodniom. Po części namawiałem Cie do wyboru tego auta ale z perspektywy dosc krótkiego czasu chyba nie załujesz? Powodzenia. Będę sledził Edytowane 12 Listopada 2014 przez hiszpan123
akjam Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 No to nic tylko teraz życzyć szybkiego serwisu i w przyszłości Bezawaryjności i aby nie było żadnych innych przygód. A o rezanie to chyba nie ma się co martwić patrząc na fotkę co wrzucił mój przedmówca.
Łukasz13 Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 No pięknie drugi icek i już jest fajnie, bez rzeźby z coolerem który cięzko upchnąc .
hiszpan123 Opublikowano 21 Listopada 2014 Opublikowano 21 Listopada 2014 Jak tam ? Graty zamontowane?
ganjaq Opublikowano 22 Listopada 2014 Autor Opublikowano 22 Listopada 2014 Jak tam ? Graty zamontowane? Poszedł soft na nowych gratach ale pompa paliwa pada
hiszpan123 Opublikowano 22 Listopada 2014 Opublikowano 22 Listopada 2014 Tej wujek mody bez fotek i filmu sie nie liczą dawaj filmik jak sie odpycha? Ile wypluła?
ganjaq Opublikowano 12 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2014 (edytowane) Kiedyś szło wrzucać filmiki nijako bezpośrednio, teraz jedynie odsyłacz idzie wstawić, tak czy siak jakość tego filmiku pozostawia wiele do życzenia jeśli się czepiać szczegółów. Film przedstawia buta bez i z włączoną trakcją na kołach 215/35/19https://www.youtube.com/watch?v=AfdeZV0wobE&feature=youtu.beDodam, że mi bulgocze coś z filtra powietrza tak przy okazji, miałem sporo oleju w kolanie od IC, samego IC nie sprawdzałem (to jeszcze przed wymianą turba) jak nie sepator o ile jest w tym aucie to może olej w układzie dolotowym albo uszczelka spadku mocy nie odnotowanoW końcu auto doczekało się przedniego pasa, stary pas był (lekko rzecz ujmując) do h*ja. Jutro blacha, błotnik prawy i maska bo dzisiaj nie starczyło czasu. Jedno zdjęcie zrobiłem tak że hiszpan mod zaliczonyZapomniałbym, znajomy ma awt na k04 i się pochwalił filmikiem, ja chwale się moim: http://www.youtube.com/watch?v=nt0WX3_bPa4&list=UUqBYBpy_PaFZn0nUai7_BzQ Edytowane 12 Grudnia 2014 przez ganjaq
jacek70 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Może się mylę ale nie widzę różnicy na tym filmie pomiędzy awt a bfb. Dla mnie po równo.
ganjaq Opublikowano 28 Marca 2015 Autor Opublikowano 28 Marca 2015 (edytowane) Może się mylę ale nie widzę różnicy na tym filmie pomiędzy awt a bfb. Dla mnie po równo. Też nie wiem czy się zrozumieliśmy bo to nie o różnice między awt a bfb tu chodzi tylko o dwa różne mody na k04 i k03s pasat powinien odejść a nie odszedł a to jeszcze nie koniec bo ledwo 1.1 w peaku a góra jest mocno obcięta bo brakuje paliwa (może pompa bo dziwnie ją słychać) Po roztopach przyszła pora na zmiane koła na letnie kosy, rs-y dalej nieśmiertelne, fotka troche epicka ale robiona słabym aparatem przez to przemodzona No i przyszło dzisiaj nitro lpg, 30 kg stafu -butla 600 /250 /55 -wydajniejszy wielozawór -reduktor romano max -wtryski barracuda y90 zwiększony przepływ -trójniki, rozdzielacze wtrysków -centralka ac na ledach z wbudowanym buzzerem -wszystko na faro fi8 -sterować tym będzie stag 300-4 Ale w pierw remap na green topach Edytowane 13 Grudnia 2014 przez ganjaq
Łukasz13 Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Czekamy na filmik na greena-ch tylko zacznij od biegu na którym nie traci trakcji
ganjaq Opublikowano 30 Marca 2015 Autor Opublikowano 30 Marca 2015 (edytowane) Czyli od 4 auto po remapie na wtryskach 440cc, moc znamieniowa 230 hp, już mam mówić kto jest temu winien zapraszam na kreski Edytowane 30 Marca 2015 przez ganjaq
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się