Herdas Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Pin 3 przewód bialo czerwony pociągnąlem go do bezpieczninkow w 44 pole. I mam jeszcze z kostki f bialo żółty pociągnąlem go tez do 44 oba wpialem w miejsce 44 i tam bezpiecznik 30a. Wiec zamiast bialo żółtego musze wpiac zasilanie z czerwonego kabla? I odpala? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromchit Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Tak powinno odpalić. A tam nawiasem to szyba Ci grzeje? Bo jak dobrze pamiętam biało żółty to grzanie szyby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdas Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Tak powinno odpalić. A tam nawiasem to szyba Ci grzeje? Bo jak dobrze pamiętam biało żółty to grzanie szyby. szyba mi normanie grzeje wraz z lusterkami bocznymi. zrobilem tak ze wyciagnalem bialo-zółty z gniazda 44, zostawilem tlyko w 44 biało czerwony ktory wychodzi z kostki F pin 3 w klimatroniku, podiołem sie w czerwony przewód zasilania i wyprowadziłem go do wolnego gniazda w 44 tam bezpiecznik 30A i chyba działa. Biało zółty lezy sobie luzem, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromchit Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 I tak ma być. Teraz dopiero spojrzałem że masz B7, ten biało żółty jest nie potrzebny, występował w B6 i z takiej zapewne była wyjeta instalacja grzanych foteli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdas Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Okej juz działa zgubił mnie ten biało żółty właśnie. Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bombel757 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 "Ok. to teraz się wyjaśniło. Zmierz po prostu jaka jest rezystancja pomiędzy pinami 3 i 4 w zielonej kostce." Bromchit. Rozumiem, że masz na myśli rezystancję mierzoną w zielonej kostce wiązki fotela? Nie w podłodze? Mierzyć z kostką wpiętą w fotel i ustawionym ogrzewaniem np: na 6 poziom czy z kostką wypiętą? Kostka fotela odpięta od podłogi. Między pinem 3 i 4 pokazuje mi 4,6-4,7 Ohma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromchit Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 "Ok. to teraz się wyjaśniło. Zmierz po prostu jaka jest rezystancja pomiędzy pinami 3 i 4 w zielonej kostce." Bromchit. Rozumiem, że masz na myśli rezystancję mierzoną w zielonej kostce wiązki fotela? Nie w podłodze? Mierzyć z kostką wpiętą w fotel i ustawionym ogrzewaniem np: na 6 poziom czy z kostką wypiętą? Kostka fotela odpięta od podłogi. Między pinem 3 i 4 pokazuje mi 4,6-4,7 Ohma. Napisałeś wcześniej że grzeje tylko oparcie i pomiar to potwierdza. Najprawdopodobniej jest jest przerwana mata w siedzisku i bez rozbiórki się obejdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bombel757 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 Wygląda na to, że temacik ogarnięty. Okazało się, że jest przerwany przewód zasilający ogrzewanie wysuwanej podpory pod uda. Tak jak ktoś napisał, mata jest tak skonstruowana, że nie łatwo ją uszkodzić. Po naprawie oporność między 3 i 4 pinem w zielonej kostce fotela ok. 2,5 Ohma. Bromchit tyle ma być. Wielkie dzięki dla Ciebie za pomoc i cierpliwość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromchit Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 Spoko po to jest forum Czyli jesteś kolejną osobą u której byla tego typu usterka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bombel757 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Witam. Problem grzania fotela jednak nie zniknął. Jak temperatura na zewnątrz była w okolicach 7 do 10 st. C to ogrzewanie działało na 4, 5, i 6 poziomie. Jednak teraz jak temp jest około 0 st. C fotel nie grzeje wcale. Jeszcze tam nie grzebałem. Sprawdziłem tylko bezpiecznik poz. 44 i jest ok. BROMCHIT pomożesz? Czy na odłączonej wtyczce z fotela na czujniku temp. powinno być przejście. jak sprawdzałem w poniedziałek to przejścia nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromchit Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Powinno być przejście, rezystancja jest zależna od temperatury, może miernik był ustawiony na zbyt niskim zakresie. Możesz też podejrzeć w blokach pomiarowych jaką temperaturę w fotelu "widzi" klimatronik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bombel757 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Niestety nie mam dojścia do VCDS'a a tester z którego korzystam wywala dla climy tylko taki błąd, jaki napisałem kilka postów wyżej. Tak myślałem że powinno być przejście, bo to przecież rezystor. Miernik miałem ustawiony na badanie diody, tzw. "piszczenie". No to jutro walki ciąg dalszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromchit Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Miernik nie może ustawiony na diody, zależy od miernika ale od około kilkuset ohm, rozpoznaje przerwę, a termistor może mieć do 10kohm, Musisz ustawić na zakres zbliżony do tej wartości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomeczek19 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 Mam teraz parę urlopu, więc chciałbym usunąć usterkę opisana na stronie 5 (brak podgrzewania fotela kierowcy, fotel pasażera grzeje bez żadnych problemów). Sprawą, którą bym się chciał zająć na początku to sprawdzenie prądów w kostce pod siedzeniem. Mógłby mi ktoś napisać jakie powinny być napięcia i opory w sytuacjach: 1. Sprawdzam napięcie na włączonym klimatronicu i podgrzewaniu foteli - jakie wtedy powinno być napięcie? 2. Sprawdzam opory - najpierw odłączam kostkę i biorę się za robotę - pytanie: jakie powinny wyświetlić mi się wartości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slimaczek89rz Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 Panowie, sprawdziłem bloki pomiarowe i na obydwóch mam tak: pole 1 Położenie zamontowanego w jednostce obsługi i wskazań sterownika układu Climatronic -J255- pokrętła radełkowanego ogrzewanego siedzenia kierowcy w %pole 2 Zmierzona temperatura rzeczywista elementu grzejnego w siedzeniu kierowcy w °Cpole 3 Temperatura wymagana elementu grzejnego w siedzeniu kierowcy w °Cpole 4 Sterowanie elementu grzejnego w siedzeniu kierowcy – Wskazanie: „zał.“ lub „wył.“ 100%/-49,6 C/67C/OFF Na obydwóch blokach mam tak samo. W czym może być problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecki1 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Witam A panowie fotel pasazera grzeje elegancko, a kierowcy grzeja tylko boki doł.... gdzie szukac przyczyny??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Przepalona mata w siedzisku, po poprawieniu łączeń pomiędzy fragmentami powinna działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromchit Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Witam A panowie fotel pasazera grzeje elegancko, a kierowcy grzeja tylko boki doł.... gdzie szukac przyczyny??? Pewnie masz wysuwane podudzie, sprawdź kabelki łączące wysuwany elemnt z siedziskiem, tam często urywa się któryś z kabelków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecki1 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 (edytowane) Pewnie masz wysuwane podudzie Jakbys zgadł sprawdź kabelki łączące wysuwany elemnt z siedziskiem Trzeba szarpac srodek???? (bo jest z alcantary, a boki skora... wersja Speed jak sie nie myle) ... Ogolnie nie wiem jak sie dostac do tych przewodów :/ Edytowane 27 Stycznia 2016 przez Marecki1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromchit Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 (edytowane) Nie pamiętam dokładnie ile trzeba tego rozbierać, a druga kwestia czy to tam jest przerwa. Na pewno jeżeli byłby to ten kabelek to rozbierania jest znacznie mniej. Żeby to sprawdzić to i tak trzeba nastawić się na rozbieranie, tylko najlepiej na ile to się da, zacząć od tamtej strony Edytowane 28 Stycznia 2016 przez Bromchit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się