Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wycieraczki nie zatrzymują się!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam!! mam problem z wycieraczkami w audi A4/b6 po przekreceniu kluczyka w stacyjce chodza one non stop nie chca sie zatrzymac. Wydaje mi sie ze to wina przekaznika ale nie wiem gdzie sie on znajduje. Czy ktos moze mi w tym pomóc :confused4:c?

Opublikowano

witam, ja tak miałem w tylnej wycieraczce A4B5, rozpiąłem kostkę i zobaczyłem nalot na stykach, papier ścierny drobny i jakoś poszło, wycieraczka już się słucha :decayed:

Opublikowano

Witam mam to samo. :wallbash: Wycieraczki włączają się po przekręceniu kluczyka i nie reagują na przełącznik.

Czy ktoś rozwiązał już ten problem??

Opublikowano

Sprawdź przekaźnik - najlepiej pożycz od kogoś kto ma taki sam wózek - u mnie było to samo wymieniłem i jest git.

Przekaźnik - sterownik u mnie A5 jest za bezpiecznikami - taka duża brązowa kostka z napisem na szczycie 603.

Opublikowano

Nie wiem czy mam racje ale w b6 nie ma przekaźnika wycieraczek- tak mi sie wydaje . Jeżeli jest to proszę o fotke w którym miejscu się on znajduje.

Opublikowano

Może być to wina samego mechanizmu (silnik ma elektronikę). Podejrzewam zwarty tranzystor MOSFET.

Opublikowano

Podłącze się do tematu. Czy zna juz ktoś rozwiązanie. Od dziś mam to samo. Może to wina modułu centralnej elektroniki co znajduje się koło przekaźników pod kolumną? [br]Dopisany: 23 Listopad 2010, 16:05_________________________________________________Czy przekaźnik 370 (nr 8D0 951 253), który jest zaraz nad modułem centralnej elektroniki, po prawej ma coś wspólnego z wycieraczkami? Do czego on jest? U mnie się dziwnie grzeje zauważyłem i problem z wycieraczkami mam nadal ;/

Opublikowano

Witam

Mam audi a4 b7. Problem dotyczy wycieraczek. Po naciśnięciu manetki w dół lub górę uruchamiają się normalnie jednak kiedy wracam do pozycji początkowej one dalej pracują. Zatrzymanie ich wymaga ode mnie dziwnych ruchów manetką (mocniejszych, dociskania itd.) czasami trwa to dobre 5-7 minut zanim się znowu wyłączą, innymj razem wszelkie wyginanie manetki w ogóle nie daje rezultatu, a wycieraczki wyłączają się same. Problem może dotyczyć wymiany manetki, sterowania, moduł?

Opublikowano

odgrzebuje mam ten problem od dziś :( w b7 jakieś nowiny ?

Opublikowano

Odkrec modul centralnej elektryki i zobacz czy nie ma w nim wody :) Przerabialem temat po tym jak w ASO swietnie zalozyli uszczelke pod ECU... Odplywy pod akumulatorem do sprawdzenia czy sa drozne.

Opublikowano

Ja miałem ten sam problem i go rozwiązałem. Pierwsze ściągnąłem obudowę klapy i problem polegał na tym ze w mechanizmie wycieraczki jest mały króciec do wężyka od spryskiwacza, zrobiła się tam korozja i jak zrobiło ciśnienie płynu to przez nieszczelność spowodowaną korozją wyciekał płyn do kostki przy mechanizmie, jak nie używałem spryskiwacza to było ok, ale ja ja wypiąłem bo dla mnie jest zbędna.

Opublikowano

Witam,

To mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość. Mój problem polega na tym, że wycieraczki nie zatrzymują się. Początkowo po uruchomieniu zwolniły. Później zaczęły przyśpieszać i wróciły do normalnej prędkości pracy.... Po kilku ruchach zwolniły, zatrzymały się aż nagle zaczęły chodzić już bez zatrzymania, tak że musiałem odłączyć od nich zasilanie. Proszę o pomoc. Czy taki silniczek jest możliwy do naprawienia samodzielnie? Jeśli nie, to czy po wymianie na nowy będzie wszystko w porządku, czy uszkodzeniu uległy jeszcze jakieś podzespoły.

Opublikowano

Możliwe że masz zwarcie w pająku.

Opublikowano

Podłączę się pod kwestię: czy to normalne że po włączonej stacyjce, mam zasilanie w trzech pinach we wtyczce zasilającej silniczek?

Opublikowano

Witam,

wczoraj zauważyłem pewien problem z wycieraczkami i pojawia się on za każdym razem... otóż przy używaniu płynu do spryskiwaczy, wycieraczki zaczynają "chodzić" i nie chcą się zatrzymać.. Miał ktoś kiedyś taki problem i poradził sobie jakoś z nim? Dodam, że po włączeniu wycieraczek na max obroty i różnych tego rodzaju zabiegach po pewnym czasie nareszcie się uspokajają...

Opublikowano (edytowane)

Mam to samo od dwóch godzin :[

Po zakupie auta wycieraczki na zakończenie pracy lekko ruszały w górę. Uznałem że są przestawione na silniczku więc próbowałem to wyregulować. Po wielu długich próbach niemal się udało, ale im więcej razy testowałem pracę wycieraczek tym więcej cudów się działo. Ostatecznie efekt taki jak u Ciebie. Generalnie wycieraczki zaczęły hasać tak jak im się podoba.

Podejrzewam że do wymiany / naprawy jest silnik wycieraczek, ponieważ teraz zatrzymują się w różnych miejscach. Przegubiki ramion nie są zapieczone.

Za tydzień wyjeżdżam na urlop, czasu jest mało :/

Edytowane przez vagatrotter
Opublikowano

Mam podobnie, za tydzień też wyjeżdżam na urlop..

U mnie był spokój od czasu napisania posta na forum, ale dzisiaj rano powtórka z rozrywki...

Jak uda się Tobie to naprawić to napisz jak rozwiązałeś problem, bo mi już ręce opadają..

Opublikowano

Panowie, ja bym się na Waszym miejscu zainteresował mechanizmem wycieraczek, ale sprawdził też, czy w MCE i module komfortu nie ma wody...

Opublikowano

Według mnie to może być właśnie ta woda, bo dzisiaj po umyciu dosyć porządnym samochodu znowu sytuacja się powtórzyła.. a za pierwszym razem dosyć ostro padało.. No nic, trzeba będzie bacznie obserwować i zlokalizować usterkę ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...