mawek Opublikowano 19 Stycznia 2007 Opublikowano 19 Stycznia 2007 Witam, Jak w temacie. Czy ma ktoś tego typu dane i mógłby sie podzielić własną wiedzą? Chciałbym zdiagnozować swój silnik głównie w tych podstawowych grupach dotyczących ilości zasysanego powietrza, pracy ukladu zapłonowego, czujników spalania stukowego, sond Lambda ... Jakie są normatywne wartości danych zalecane przez producenta? I jeszcze jedno, w logach Vag miesza mi nazwy danych z wartościami. Jest tak że w gr 001 mam "Coolant Temperature" w "ms" i wartości "1,95" a w innej kolumnie w gr 003 pod nazwą "Throttle Angle" w "st. C" wartość "84". Inne wartości tez są pomieszane. Jak to zmienić?
spanky Opublikowano 19 Stycznia 2007 Opublikowano 19 Stycznia 2007 tutaj masz troszke o diagnoze 1.8/1.8T -> http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=2104&highlight=abc -> http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=2104&highlight=abc
bialy4 Opublikowano 19 Stycznia 2007 Opublikowano 19 Stycznia 2007 spanky, coś te linki nie chcą działać. Nie wiem czy tylko u mnie czy u wszystkich.
MDM Opublikowano 19 Stycznia 2007 Opublikowano 19 Stycznia 2007 spanky, coś te linki nie chcą działać. Nie wiem czy tylko u mnie czy u wszystkich. mo.ze poprrostu serwer padł na tdi
spanky Opublikowano 19 Stycznia 2007 Opublikowano 19 Stycznia 2007 spanky, coś te linki nie chcą działać. Nie wiem czy tylko u mnie czy u wszystkich. juz poprawiłem ....
mawek Opublikowano 19 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2007 Dzięki spanky, wcześniej też je juz znalazłem w innym poście. Widząc jak rugani sa Ci co nie szukają, szukałem. Czy te wartości można przyjąć za normę dla ADR, skoro gość napisał jakich silników to dotyczy?
Cabson Opublikowano 19 Stycznia 2007 Opublikowano 19 Stycznia 2007 Dzięki spanky, wcześniej też je juz znalazłem w innym poście. Widząc jak rugani sa Ci co nie szukają, szukałem. Czy te wartości można przyjąć za normę dla ADR, skoro gość napisał jakich silników to dotyczy? Ja po odpaleniu VAG'a mialem duzy problem ze znalezieniem odpowiednich wartosci, niestety numery blokow mozna o kant d... rozbic w przypadku mojego ADR i sterownika, jaki jest tam zaszyty. Generalnie dalem sobie spokoj, poki nie bede mial wiecej wolnego czasu. Chyba, ze ktos robil juz takie testy la ADR i chetnie sie podzieli z kolegami, to nawet sie na browara zrzuce dla niego Andrzej
bartex Opublikowano 19 Stycznia 2007 Opublikowano 19 Stycznia 2007 Jeżeli chodzi o 1.8 ADR to znalazłem coś takiego, może Was to zainteresuje: http://download.openobd.org/labelfiles/german/8D0-907-557-ADR.lbl
Cabson Opublikowano 20 Stycznia 2007 Opublikowano 20 Stycznia 2007 Jeżeli chodzi o 1.8 ADR to znalazłem coś takiego, może Was to zainteresuje:http://download.openobd.org/labelfiles/german/8D0-907-557-ADR.lbl Dzieki, pobawie sie tym. Takie male pytanie: czy ; Komponente: Motorelektrnik (#01) - ADR (< 06/1996) oznacza silniki strasze, czy mlodsze niz 06/1996 ; T/N: 8D0-907-55?-?? u mnie jest 8D0-907-558-B, wiec chyba powinno byc ok. Andrzej
pre_pl Opublikowano 20 Stycznia 2007 Opublikowano 20 Stycznia 2007 Cytat: ; Komponente: Motorelektrnik (#01) - ADR (< 06/1996) oznacza silniki strasze, czy mlodsze niz 06/1996 oznacza starsze silniki Kod: ; T/N: 8D0-907-55?-?? u mnie jest 8D0-907-558-B, wiec chyba powinno byc ok. tak, zazwyczaj znak '?' oznacza zastąpienie dowolnego innego znaku alfanumerycznego (jednego)
bartex Opublikowano 20 Stycznia 2007 Opublikowano 20 Stycznia 2007 Jeżeli chodzi o 1.8 ADR to znalazłem coś takiego, może Was to zainteresuje:http://download.openobd.org/labelfiles/german/8D0-907-557-ADR.lbl Dzieki, pobawie sie tym. Takie male pytanie: czy ; Komponente: Motorelektrnik (#01) - ADR (< 06/1996) oznacza silniki strasze, czy mlodsze niz 06/1996 ; T/N: 8D0-907-55?-?? u mnie jest 8D0-907-558-B, wiec chyba powinno byc ok. Andrzej Podaj mi kod literowy swojego silnika to spróbuje coś poszukać
Cabson Opublikowano 20 Stycznia 2007 Opublikowano 20 Stycznia 2007 Cytat: ; Komponente: Motorelektrnik (#01) - ADR (< 06/1996) oznacza silniki strasze, czy mlodsze niz 06/1996 oznacza starsze silniki Kod: ; T/N: 8D0-907-55?-?? u mnie jest 8D0-907-558-B, wiec chyba powinno byc ok. tak, zazwyczaj znak '?' oznacza zastąpienie dowolnego innego znaku alfanumerycznego (jednego) Dzieki, juz sie kiedys spotkalem z ? * etc (taki los, taka praca), ale czytajac dalej: ; 8D0-907-557-ADP.LBL; 8D0-907-557-ADR.LBL ; 8D0-907-557-AEB.LBL ; 8D0-907-55x-AEB.LBL Przy ADR jest juz niestety *-557, a tylko przy AEB *-55x (x=? zapewne). Sprobuje tez sam czegos poszukac, skoro juz dowiedzialem sie, jaki silnik mam w aucie, byc moze tez kolega bartex ma juz cos na oku. [ Dodano: 20-01-2007, 22:30 ] Podaj mi kod literowy swojego silnika to spróbuje coś poszukać A czy ADR to nie jest wlasnie ten kod literowy? (jesli nie, to pod maske zajrze jutro po obiedzie ) Controller: 8D0 907 558 B Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D03 Coding: 04001 Shop #: WSC 06325 To mi VAG wyrzuca... znalazlem http://www.ross-tech.com/vag-com/download/label-files/8D0-907-55x-AEB.lbl ale nie wiem, czy to nie tyczy sie tylko 1.8T, juz sie kompletnie w tych opiskach pogubilem... Niby dla ADR 8D0 907 558 B powinien byc ten plik z labelkami... dobrej nocki Andrzej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się