seba1-9 Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 Witam wszystkich forumowiczów.Mam problem z cisnieniem oleju a własciwie jego brakiem,moze ktos pomoże mi bo nie bardzo wiem co by tu dalej zrobic.Moje auto to b7 2.0 TFSI z 2005r. Dochodzi z niego klekot silnika po rozgrzaniu,również po rozgrzaniu zapala się kontrolka z brzeczkiem PRESURE OIL.Czytając wczesniejsze posty miedzy innymi o klekocie postanowiłem zajrzeć do srodka gdzie znajdują się te trzy pierscienie aby je wymienić bo w sumie te posty zamykały temat.Przed samą wymianą u mechanika mierzyłem ciśnienie na rozgrzanym było przy 2 tyś 2 bary ,ale jak spadły obroty na wolnych to jest 0.Po wymianie piercieni rezultatu to nie przyniosło ale zauważyłem,że popychacz jest w tragicznym stanie,a mianowicie na tyle starty,że spręzynka opierała się o krzywkę co ją wytarła a samo,zabezpieczenie (taka jakby podkładka)jest lekko przeszlifowana.Dorażnie mechanik dorobił mi z innego auta popychacz i wydłuzył o strate spiłowanego poprzedniego i auto chodzi bo muszę zamówic ten zestaw naprawczy(tzn. popychacz,sprężynka zabezpieczenie) o ile takie cos występuje.Mechanior proponował też zrzucenie miski,bo woli się upewnić,że nic w niej nie ma ale moje pytanie jest takie:czy mozna ją zdjąć bez problemu czy trzeba np.naruszać ławe? i czy ta krzywka jest razem z wałkiem,czy jest do kupienia i założenia osobno? Bardzo proszę o poradę moze ktos przerabial już ten temat bo przeglądajac forum nic takiego nie znalazłem.Z góry dziekuje za pomoc.
marcinch001 Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 Kolego chyba nie ten dział .
IroN_87 Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 Do zrzucenie miska i trzeba sprawdzić czy smok nie zapchany. Do wymiany zapewne wałek bo krzywka będzie zjechana... Tłoczek kupisz w ASO
Madox123 Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 Kolego nie czekaj tylko miska w dół i będziesz miał pogląd na sytuację. Części do kupienia w ASO. Jak ogarniesz temat podziel się na forum.
seba1-9 Opublikowano 17 Listopada 2014 Autor Opublikowano 17 Listopada 2014 Witam wszystkich forumowiczów.Mam problem z cisnieniem oleju a własciwie jego brakiem,moze ktos pomoże mi bo nie bardzo wiem co by tu dalej zrobic.Moje auto to b7 2.0 TFSI z 2005r. Dochodzi z niego klekot silnika po rozgrzaniu,również po rozgrzaniu zapala się kontrolka z brzeczkiem PRESURE OIL.Czytając wczesniejsze posty miedzy innymi o klekocie postanowiłem zajrzeć do srodka gdzie znajdują się te trzy pierscienie aby je wymienić bo w sumie te posty zamykały temat.Przed samą wymianą u mechanika mierzyłem ciśnienie na rozgrzanym było przy 2 tyś 2 bary ,ale jak spadły obroty na wolnych to jest 0.Po wymianie piercieni rezultatu to nie przyniosło ale zauważyłem,że popychacz jest w tragicznym stanie,a mianowicie na tyle starty,że spręzynka opierała się o krzywkę co ją wytarła a samo,zabezpieczenie (taka jakby podkładka)jest lekko przeszlifowana.Dorażnie mechanik dorobił mi z innego auta popychacz i wydłuzył o strate spiłowanego poprzedniego i auto chodzi bo muszę zamówic ten zestaw naprawczy(tzn. popychacz,sprężynka zabezpieczenie) o ile takie cos występuje.Mechanior proponował też zrzucenie miski,bo woli się upewnić,że nic w niej nie ma ale moje pytanie jest takie:czy mozna ją zdjąć bez problemu czy trzeba np.naruszać ławe? i czy ta krzywka jest razem z wałkiem,czy jest do kupienia i założenia osobno? Bardzo proszę o poradę moze ktos przerabial już ten temat bo przeglądajac forum nic takiego nie znalazłem.Z góry dziekuje za pomoc. Ok.Przepraszam Do zrzucenie miska i trzeba sprawdzić czy smok nie zapchany. Do wymiany zapewne wałek bo krzywka będzie zjechana... Tłoczek kupisz w ASO Witam.A czy tego smoka się da wyczyścic,czy trzeba nowy? I proszę o poradę co do krzywki,bo ma rowek od tego popychacza zrobiony a szklanki juz dawno nie ma,jak kupię nowa szklankę która i tak jest szersza od rowka to cos da? czy i tak musze wymienic krzywkę i czy ona jest osobno czy tylko z wałkiem? Po prostu ktoś nie dopilnował tego co by na czas szklanke wymienić i stad ten bałagan.A wogóle to bardzo dziękuję za porade Tobie i koledze Madox 123
IroN_87 Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 Musisz zmienić caly wałek jak masz krzywkę wytartą. Smok się czyści. Sent from my Lumia 820 using Tapatalk
seba1-9 Opublikowano 17 Listopada 2014 Autor Opublikowano 17 Listopada 2014 Musisz zmienić caly wałek jak masz krzywkę wytartą. Smok się czyści. Sent from my Lumia 820 using Ta Dzięki bardzo za pomoc.A jeszcze jedno pytanko jak jest z tą miską czy sa jakies problemy z wyjęciem typu cos poluzować,odkręcic,zwracac na cos uwagę?
IroN_87 Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 Tego Ci nie powiem bo nie robiłem. W czwartek będę miał zrzucaną miskę w celu sprawdzenia czystości, ale w warsztacie bo nie mam kanału. Sent from my Lumia 820 using Tapatalk
seba1-9 Opublikowano 17 Listopada 2014 Autor Opublikowano 17 Listopada 2014 Tego Ci nie powiem bo nie robiłem. W czwartek będę miał zrzucaną miskę w celu sprawdzenia czystości, ale w warsztacie bo nie mam kanału. Sent from my Lumia 820 using Tapatalk Ok.Dziękuję za rady
Hołowczyc20 Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 Jak już będziesz mieć miche zdjętą to niech odrazu pompe obejrzą czy nic się tam nie urwało,bo był już przypadek,że też nie było ciśnienia po rozebraniu okazało się że pompa jest w kawałkach.
seba1-9 Opublikowano 18 Listopada 2014 Autor Opublikowano 18 Listopada 2014 Jak już będziesz mieć miche zdjętą to niech odrazu pompe obejrzą czy nic się tam nie urwało,bo był już przypadek,że też nie było ciśnienia po rozebraniu okazało się że pompa jest w kawałkach. Witam.Masz na mysli pompe paliwa?
Madox123 Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 (edytowane) Kolego nie chodzi o pompę paliwa tylko o pompę oleju. Po zdemontowaniu miski mechanik będzie widział wszystko od spodu i określi czy smok jest brudny(zapchany), jak wygląda łańcuch pompy nr 06F 115 230 cena 145 pln, napinacz łańcucha nr 06B 115 130 C cena 177 pln, zębatka nr 06B 115 121 cena 263 pln. Numery części i ceny z ASO. Po oględzinach będzie potrzebna masa uszczelniająca do miski olejowej, która kosztuje 85 pln za tubkę . Edytowane 18 Listopada 2014 przez Madox123
seba1-9 Opublikowano 18 Listopada 2014 Autor Opublikowano 18 Listopada 2014 Kolego nie chodzi o pompę paliwa tylko o pompę oleju. Po zdemontowaniu miski mechanik będzie widział wszystko od spodu i określi czy smok jest brudny(zapchany), jak wygląda łańcuch pompy nr 06F 115 230 cena 145 pln, napinacz łańcucha nr 06B 115 130 C cena 177 pln, zębatka nr 06B 115 121 cena 263 pln. Numery części i ceny z ASO. Po oględzinach będzie potrzebna masa uszczelniająca do miski olejowej, która kosztuje 85 pln za tubkę . Oki Dzięki wielkie.
Hołowczyc20 Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 (edytowane) I jako ciekawostke dodam że nowa kompletna ori pompa oleju kosztuje jedyne 5tyś zł I kolego po całej akcji zalej motorownie porządną oliwą np:Millers,Liqui Moly,Motul,Neste,Amsoil,Valvoline,Ravenol, coś sobie wybierzesz Edytowane 19 Listopada 2014 przez Hołowczyc20
seba1-9 Opublikowano 19 Listopada 2014 Autor Opublikowano 19 Listopada 2014 I jako ciekawostke dodam że nowa kompletna ori pompa oleju kosztuje jedyne 5tyś zł I kolego po całej akcji zalej motorownie porządną oliwą np:Millers,Liqui Moly,Motul,Neste,Amsoil,Valvoline,Ravenol, coś sobie wybierzesz Witam.Dziękuję za pomoc.Spróbuję ustawić się na Poniedziałek u mechanika.Pozdrawiam.A do tego czasu jakby ktoś miał doswiadczenie jak wyjąć dosyć sprawnie miskę to byłbym wdzięczny.
Madox123 Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 (edytowane) Kolego wałek do wymiany, jeżeli chodzi o miskę olejową to dzisiaj lub jutro będzie demontowana u mnie więc napiszę co i jak się wykonuję. Jeżeli będziesz potrzebował części do auta to mam kontakt do człowieka, który może pomóc oczywiście tylko oryginalne części za rozsądne pieniądze i z dnia na dzień. Sam kupowałem od człowieka nastawnik zmiennych faz rozrządu za naprawdę super cenę. Witam. Jestem po zdjęciu miski olejowej. Pracy przy zdjęciu jest troszkę bo trzeba ławę opuszczać ale mechanik poradził sobie z tym bez najmniejszego problemu, widziałem sprężarkę klimy odkręconą. Smok był bardzo delikatnie przybrudzony, ciężko było mi to dostrzec ale jak przyświeciłem lampką zobaczyłem delikatne zanieczyszczenie, zębatka, łańcuch i napinacz wyglądają dobrze i na razie nie będę tego ruszał. W misce czysto ale poprzedni właściciel musiał mieć problem z głowicą bo na dnie miski mechanik znalazł dwa malutkie kawałki metalu jak stwierdził mogą pochodzić z zaworów czyli głowica była robiona. Smok nowy zamówiony w serwisie i składam wszystko. Góra audi nowa tj; nastawnik zmiennych faz rozrządu nowy, łańcuch, napinacz, vacum pompa, pierścienie metalowe 3 sztuki wchodzące w nastawnik, wszystkie uszczelki, oringi, śruby pokrywy zaworów z tuleją i gumą-części z serwisu i wszystko chodzi super tak powiedział mechanik, że audi cyka jak zegarek. Tak to wygląda Kolego. Demontuj miskę nie ma z tym problemu, mechanik spokojnie w godzinę sobie poradzi. Pozdrawiam. Edytowane 21 Listopada 2014 przez Madox123
seba1-9 Opublikowano 21 Listopada 2014 Autor Opublikowano 21 Listopada 2014 Kolego wałek do wymiany, jeżeli chodzi o miskę olejową to dzisiaj lub jutro będzie demontowana u mnie więc napiszę co i jak się wykonuję. Jeżeli będziesz potrzebował części do auta to mam kontakt do człowieka, który może pomóc oczywiście tylko oryginalne części za rozsądne pieniądze i z dnia na dzień. Sam kupowałem od człowieka nastawnik zmiennych faz rozrządu za naprawdę super cenę. Witam. Jestem po zdjęciu miski olejowej. Pracy przy zdjęciu jest troszkę bo trzeba ławę opuszczać ale mechanik poradził sobie z tym bez najmniejszego problemu, widziałem sprężarkę klimy odkręconą. Smok był bardzo delikatnie przybrudzony, ciężko było mi to dostrzec ale jak przyświeciłem lampką zobaczyłem delikatne zanieczyszczenie, zębatka, łańcuch i napinacz wyglądają dobrze i na razie nie będę tego ruszał. W misce czysto ale poprzedni właściciel musiał mieć problem z głowicą bo na dnie miski mechanik znalazł dwa malutkie kawałki metalu jak stwierdził mogą pochodzić z zaworów czyli głowica była robiona. Smok nowy zamówiony w serwisie i składam wszystko. Góra audi nowa tj; nastawnik zmiennych faz rozrządu nowy, łańcuch, napinacz, vacum pompa, pierścienie metalowe 3 sztuki wchodzące w nastawnik, wszystkie uszczelki, oringi, śruby pokrywy zaworów z tuleją i gumą-części z serwisu i wszystko chodzi super tak powiedział mechanik, że audi cyka jak zegarek. Tak to wygląda Kolego. Demontuj miskę nie ma z tym problemu, mechanik spokojnie w godzinę sobie poradzi. Pozdrawiam. Witam.Mnie także udało sie dzisiaj znalezć u mechanika.TRAGEDIA,miska w sumie czysta,smok troszkę silikonowych farfocli miał bo ktoś sciagał pokrywę u góry i składał ją niechlujnie uzywając jakiegos silikonowego specyfiku.Ale wałki balansowe stoja w miejscu,nic sie nie obracają,zębatka urwana tzn. sruba która ją trzyma łeb miała urwany i tak to chodziło.Nie wiem co mogło spowodowac takie coś,mechanik na siłe obracał wałkami i nic miedzy nimi nie ma,cos się zatarło?że urwała się sruba na zębatce bo była najsłabszym ogniwem? nie wiem co mam robić?
Madox123 Opublikowano 22 Listopada 2014 Opublikowano 22 Listopada 2014 Kolego Seba1-9 napisałem na PW
wampir Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 Czy to jest typowy problemy tego silnika?
IroN_87 Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 Problemem tego silnika są użytkownicy, którzy jeździli na oleju LL. Teraz dobre oleje wymieniane co 10tys wypłukują nagar z przypalonego LL, który zakleja smok w pompie.Ja miałem w tym tygodniu ściąganą miskę i czyszczony.. napęd pompy wygląda ok. Wymieniłem tylko jeszcze napinacz i łańcuch wałków rozrządu i nastała cisza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się