Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak ciśnienia oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów.Mam problem z cisnieniem oleju a własciwie jego brakiem,moze ktos pomoże mi bo nie bardzo wiem co by tu dalej zrobic.Moje auto to b7 2.0 TFSI z 2005r. Dochodzi z niego klekot silnika po rozgrzaniu,również po rozgrzaniu zapala się kontrolka z brzeczkiem PRESURE OIL.Czytając wczesniejsze posty miedzy innymi o klekocie postanowiłem zajrzeć do srodka gdzie znajdują się te trzy pierscienie aby je wymienić bo w sumie te posty zamykały temat.Przed samą wymianą u mechanika mierzyłem ciśnienie na rozgrzanym było przy 2 tyś 2 bary ,ale jak spadły obroty na wolnych to jest 0.Po wymianie piercieni rezultatu to nie przyniosło ale zauważyłem,że popychacz jest w tragicznym stanie,a mianowicie na tyle starty,że spręzynka opierała się o krzywkę co ją wytarła a samo,zabezpieczenie (taka jakby podkładka)jest lekko przeszlifowana.Dorażnie mechanik dorobił mi z innego auta popychacz i wydłuzył o strate spiłowanego poprzedniego i auto chodzi bo muszę zamówic ten zestaw naprawczy(tzn. popychacz,sprężynka zabezpieczenie) o ile takie cos występuje.Mechanior proponował też zrzucenie miski,bo woli się upewnić,że nic w niej nie ma ale moje pytanie jest takie:czy mozna ją zdjąć bez problemu czy trzeba np.naruszać ławe? i czy ta krzywka jest razem z wałkiem,czy jest do kupienia i założenia osobno? Bardzo proszę o poradę moze ktos przerabial już ten temat bo przeglądajac forum nic takiego nie znalazłem.Z góry dziekuje za pomoc.

Opublikowano

Kolego chyba nie ten dział .

Opublikowano

Do zrzucenie miska i trzeba sprawdzić czy smok nie zapchany. Do wymiany zapewne wałek bo krzywka będzie zjechana... Tłoczek kupisz w ASO

Opublikowano

Kolego nie czekaj tylko miska w dół i będziesz miał pogląd na sytuację. Części do kupienia w ASO. Jak ogarniesz temat podziel się na forum.

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów.Mam problem z cisnieniem oleju a własciwie jego brakiem,moze ktos pomoże mi bo nie bardzo wiem co by tu dalej zrobic.Moje auto to b7 2.0 TFSI z 2005r. Dochodzi z niego klekot silnika po rozgrzaniu,również po rozgrzaniu zapala się kontrolka z brzeczkiem PRESURE OIL.Czytając wczesniejsze posty miedzy innymi o klekocie postanowiłem zajrzeć do srodka gdzie znajdują się te trzy pierscienie aby je wymienić bo w sumie te posty zamykały temat.Przed samą wymianą u mechanika mierzyłem ciśnienie na rozgrzanym było przy 2 tyś 2 bary ,ale jak spadły obroty na wolnych to jest 0.Po wymianie piercieni rezultatu to nie przyniosło ale zauważyłem,że popychacz jest w tragicznym stanie,a mianowicie na tyle starty,że spręzynka opierała się o krzywkę co ją wytarła a samo,zabezpieczenie (taka jakby podkładka)jest lekko przeszlifowana.Dorażnie mechanik dorobił mi z innego auta popychacz i wydłuzył o strate spiłowanego poprzedniego i auto chodzi bo muszę zamówic ten zestaw naprawczy(tzn. popychacz,sprężynka zabezpieczenie) o ile takie cos występuje.Mechanior proponował też zrzucenie miski,bo woli się upewnić,że nic w niej nie ma ale moje pytanie jest takie:czy mozna ją zdjąć bez problemu czy trzeba np.naruszać ławe? i czy ta krzywka jest razem z wałkiem,czy jest do kupienia i założenia osobno? Bardzo proszę o poradę moze ktos przerabial już ten temat bo przeglądajac forum nic takiego nie znalazłem.Z góry dziekuje za pomoc.

Ok.Przepraszam

Do zrzucenie miska i trzeba sprawdzić czy smok nie zapchany. Do wymiany zapewne wałek bo krzywka będzie zjechana... Tłoczek kupisz w ASO

Witam.A czy tego smoka się da wyczyścic,czy trzeba nowy? I proszę o poradę co do krzywki,bo ma rowek od tego popychacza zrobiony a szklanki juz dawno nie ma,jak kupię nowa szklankę która i tak jest szersza od rowka to cos da? czy i tak musze wymienic krzywkę i czy ona jest osobno czy tylko z wałkiem? Po prostu ktoś nie dopilnował tego co by na czas szklanke wymienić i stad ten bałagan.A wogóle to bardzo dziękuję za porade Tobie i koledze Madox 123

Opublikowano

Musisz zmienić caly wałek jak masz krzywkę wytartą. Smok się czyści.

Sent from my Lumia 820 using Tapatalk

Opublikowano

Musisz zmienić caly wałek jak masz krzywkę wytartą. Smok się czyści.

Sent from my Lumia 820 using Ta

Dzięki bardzo za pomoc.A jeszcze jedno pytanko jak jest z tą miską czy sa jakies problemy z wyjęciem typu cos poluzować,odkręcic,zwracac na cos uwagę?

Opublikowano

Tego Ci nie powiem bo nie robiłem. W czwartek będę miał zrzucaną miskę w celu sprawdzenia czystości, ale w warsztacie bo nie mam kanału.

Sent from my Lumia 820 using Tapatalk

Opublikowano

Tego Ci nie powiem bo nie robiłem. W czwartek będę miał zrzucaną miskę w celu sprawdzenia czystości, ale w warsztacie bo nie mam kanału.

Sent from my Lumia 820 using Tapatalk

Ok.Dziękuję za rady

Opublikowano

Jak już będziesz mieć miche zdjętą to niech odrazu pompe obejrzą czy nic się tam nie urwało,bo był już przypadek,że też nie było ciśnienia po rozebraniu okazało się że pompa jest w kawałkach.

Opublikowano

Jak już będziesz mieć miche zdjętą to niech odrazu pompe obejrzą czy nic się tam nie urwało,bo był już przypadek,że też nie było ciśnienia po rozebraniu okazało się że pompa jest w kawałkach.

Witam.Masz na mysli pompe paliwa?

Opublikowano (edytowane)

Kolego nie chodzi o pompę paliwa tylko o pompę oleju. Po zdemontowaniu miski mechanik będzie widział wszystko od spodu i określi czy smok jest brudny(zapchany), jak wygląda łańcuch pompy nr 06F 115 230 cena 145 pln, napinacz łańcucha nr 06B 115 130 C cena 177 pln, zębatka nr 06B 115 121 cena 263 pln. Numery części i ceny z ASO. Po oględzinach będzie potrzebna masa uszczelniająca do miski olejowej, która kosztuje 85 pln za tubkę :hi:.

Edytowane przez Madox123
Opublikowano

Kolego nie chodzi o pompę paliwa tylko o pompę oleju. Po zdemontowaniu miski mechanik będzie widział wszystko od spodu i określi czy smok jest brudny(zapchany), jak wygląda łańcuch pompy nr 06F 115 230 cena 145 pln, napinacz łańcucha nr 06B 115 130 C cena 177 pln, zębatka nr 06B 115 121 cena 263 pln. Numery części i ceny z ASO. Po oględzinach będzie potrzebna masa uszczelniająca do miski olejowej, która kosztuje 85 pln za tubkę :hi:.

Oki Dzięki wielkie.

Opublikowano (edytowane)

I jako ciekawostke dodam że nowa kompletna ori pompa oleju kosztuje jedyne 5tyś zł I kolego po całej akcji zalej motorownie porządną oliwą np:Millers,Liqui Moly,Motul,Neste,Amsoil,Valvoline,Ravenol, coś sobie wybierzesz :)

Edytowane przez Hołowczyc20
Opublikowano

I jako ciekawostke dodam że nowa kompletna ori pompa oleju kosztuje jedyne 5tyś zł I kolego po całej akcji zalej motorownie porządną oliwą np:Millers,Liqui Moly,Motul,Neste,Amsoil,Valvoline,Ravenol, coś sobie wybierzesz :)

Witam.Dziękuję za pomoc.Spróbuję ustawić się na Poniedziałek u mechanika.Pozdrawiam.A do tego czasu jakby ktoś miał doswiadczenie jak wyjąć dosyć sprawnie miskę to byłbym wdzięczny.

Opublikowano (edytowane)

Kolego wałek do wymiany, jeżeli chodzi o miskę olejową to dzisiaj lub jutro będzie demontowana u mnie więc napiszę co i jak się wykonuję. Jeżeli będziesz potrzebował części do auta to mam kontakt do człowieka, który może pomóc oczywiście tylko oryginalne części za rozsądne pieniądze i z dnia na dzień. Sam kupowałem od człowieka nastawnik zmiennych faz rozrządu za naprawdę super cenę.

Witam. Jestem po zdjęciu miski olejowej. Pracy przy zdjęciu jest troszkę bo trzeba ławę opuszczać ale mechanik poradził sobie z tym bez najmniejszego problemu, widziałem sprężarkę klimy odkręconą. Smok był bardzo delikatnie przybrudzony, ciężko było mi to dostrzec ale jak przyświeciłem lampką zobaczyłem delikatne zanieczyszczenie, zębatka, łańcuch i napinacz wyglądają dobrze i na razie nie będę tego ruszał. W misce czysto ale poprzedni właściciel musiał mieć problem z głowicą bo na dnie miski mechanik znalazł dwa malutkie kawałki metalu jak stwierdził mogą pochodzić z zaworów czyli głowica była robiona. Smok nowy zamówiony w serwisie i składam wszystko. Góra audi nowa tj; nastawnik zmiennych faz rozrządu nowy, łańcuch, napinacz, vacum pompa, pierścienie metalowe 3 sztuki wchodzące w nastawnik, wszystkie uszczelki, oringi, śruby pokrywy zaworów z tuleją i gumą-części z serwisu i wszystko chodzi super tak powiedział mechanik, że audi cyka jak zegarek. Tak to wygląda Kolego. Demontuj miskę nie ma z tym problemu, mechanik spokojnie w godzinę sobie poradzi. Pozdrawiam.

Edytowane przez Madox123
Opublikowano

Kolego wałek do wymiany, jeżeli chodzi o miskę olejową to dzisiaj lub jutro będzie demontowana u mnie więc napiszę co i jak się wykonuję. Jeżeli będziesz potrzebował części do auta to mam kontakt do człowieka, który może pomóc oczywiście tylko oryginalne części za rozsądne pieniądze i z dnia na dzień. Sam kupowałem od człowieka nastawnik zmiennych faz rozrządu za naprawdę super cenę.

Witam. Jestem po zdjęciu miski olejowej. Pracy przy zdjęciu jest troszkę bo trzeba ławę opuszczać ale mechanik poradził sobie z tym bez najmniejszego problemu, widziałem sprężarkę klimy odkręconą. Smok był bardzo delikatnie przybrudzony, ciężko było mi to dostrzec ale jak przyświeciłem lampką zobaczyłem delikatne zanieczyszczenie, zębatka, łańcuch i napinacz wyglądają dobrze i na razie nie będę tego ruszał. W misce czysto ale poprzedni właściciel musiał mieć problem z głowicą bo na dnie miski mechanik znalazł dwa malutkie kawałki metalu jak stwierdził mogą pochodzić z zaworów czyli głowica była robiona. Smok nowy zamówiony w serwisie i składam wszystko. Góra audi nowa tj; nastawnik zmiennych faz rozrządu nowy, łańcuch, napinacz, vacum pompa, pierścienie metalowe 3 sztuki wchodzące w nastawnik, wszystkie uszczelki, oringi, śruby pokrywy zaworów z tuleją i gumą-części z serwisu i wszystko chodzi super tak powiedział mechanik, że audi cyka jak zegarek. Tak to wygląda Kolego. Demontuj miskę nie ma z tym problemu, mechanik spokojnie w godzinę sobie poradzi. Pozdrawiam.

Witam.Mnie także udało sie dzisiaj znalezć u mechanika.TRAGEDIA,miska w sumie czysta,smok troszkę silikonowych farfocli miał bo ktoś sciagał pokrywę u góry i składał ją niechlujnie uzywając jakiegos silikonowego specyfiku.Ale wałki balansowe stoja w miejscu,nic sie nie obracają,zębatka urwana tzn. sruba która ją trzyma łeb miała urwany i tak to chodziło.Nie wiem co mogło spowodowac takie coś,mechanik na siłe obracał wałkami i nic miedzy nimi nie ma,cos się zatarło?że urwała się sruba na zębatce bo była najsłabszym ogniwem? nie wiem co mam robić?

Opublikowano

Kolego Seba1-9 napisałem na PW :hi:

Opublikowano

Czy to jest typowy problemy tego silnika?

Opublikowano

Problemem tego silnika są użytkownicy, którzy jeździli na oleju LL. Teraz dobre oleje wymieniane co 10tys wypłukują nagar z przypalonego LL, który zakleja smok w pompie.
Ja miałem w tym tygodniu ściąganą miskę i czyszczony.. napęd pompy wygląda ok. Wymieniłem tylko jeszcze napinacz i łańcuch wałków rozrządu i nastała cisza :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...