muzykocholik Opublikowano 25 Września 2008 Opublikowano 25 Września 2008 Chciałbym prosić Was o pomoc w jaki sposób wypiąć tą małą okrągłą wtyczkę z tyłu licznika (prawdopodobnie wiązka kabli do FIS-a) Muszę wyjąć licznik żeby wymienić spalone żarówki do podświetlania, ale nie mogę wypiąć tej jednej wtyczki - kiepski dostęp! Dwie prostokątne wychodzą OK! Jednak tej jednej nie mogę, nie wiem w jaki sposób ma zatrzaski, a nie chcę czegoś skopać!! Pozdrawiam. UZUPEŁNIJ PROFIL !!!!
neever Opublikowano 27 Września 2008 Opublikowano 27 Września 2008 Kolego masz może dieselka?? który rocznik?? Jeśli tak to tak mała okrągła wtyczka to jest kontrolka od świec żarowych. Dochodzą do niej 2 kabelki. Ją się wykręca tak jak żaróweczki w liczniku. pozdro
muzykocholik Opublikowano 13 Listopada 2008 Autor Opublikowano 13 Listopada 2008 Kolego mam na pewno dieselka i na pewno pisałem o wiązce kabli i okrągłej wtyczce, i na pewno to nie jest kontrolka od niczegokolwiek, ale na pewno jest spora różnica między jednym a drugim, o czyn mowa wyżej Proponuję uważnie czytać posty nim udzieli się odpowiedzi. Jest to okrągła wtyczka z wiązką cienkich kabli(około 10sztuk) bardzo specyficznie spięta zatrzaskami, nie chciał bym czegoś spier...! Na pewno ktoś wyciągał zegary z takiego modelu i wie jak się obejść z tym drobiazgiem, ale problem polega na tym, że nie trafił na ten post Żeby zmienić żarówki muszę mieć licznik na wierchu, z kolei żeby tak było muszę wypiąć te wtyczki? Pomóżcie Please pozdr.
Reggi Opublikowano 14 Listopada 2008 Opublikowano 14 Listopada 2008 Kurna ..buła z masłem ..mi wszystkie 3 wtyczki wychodziły bez problemu Może masz problemy dlatego ..że w 1996 roku nie było licznika z FIS-em
ykk Opublikowano 14 Listopada 2008 Opublikowano 14 Listopada 2008 Kurna ..buła z masłem ..mi wszystkie 3 wtyczki wychodziły bez problemu Może masz problemy dlatego ..że w 1996 roku nie było licznika z FIS-em Ze nie bylo AFNow z FISem czy w ogole..? FIS byl nawet w autach z 1995 roku
Reggi Opublikowano 14 Listopada 2008 Opublikowano 14 Listopada 2008 Kurna ..buła z masłem ..mi wszystkie 3 wtyczki wychodziły bez problemu Może masz problemy dlatego ..że w 1996 roku nie było licznika z FIS-em Ze nie bylo AFNow z FISem czy w ogole..? FIS byl nawet w autach z 1995 roku A Fis nie pojawił sie dopiero przy I lifcie ? :gwizdanie:
Cuber Opublikowano 14 Listopada 2008 Opublikowano 14 Listopada 2008 A Fis nie pojawił sie dopiero przy I lifcie ? nie, był juz przed I liftem
czaki22 Opublikowano 14 Listopada 2008 Opublikowano 14 Listopada 2008 reggeman byly liczniki z fisem w bledzie jestes wielkim na dowod moge ci fotografie produckji licznika z roku 85 przesłac sam osobiscie go mam !!!!
Cuber Opublikowano 14 Listopada 2008 Opublikowano 14 Listopada 2008 reggeman byly liczniki z fisem w bledzie jestes wielkim na dowod moge ci fotografie produckji licznika z roku 85 przesłac sam osobiscie go mam !!!! chyba 95 :gwizdanie:
Reggi Opublikowano 14 Listopada 2008 Opublikowano 14 Listopada 2008 O no to fajnie wiedzieć .. przestaną mi wkońcu na spocie wciskać ciemnotę ..że mam dokładany
muzykocholik Opublikowano 14 Listopada 2008 Autor Opublikowano 14 Listopada 2008 Dzisiaj znowu zabrałem się do tego, no i udało się! Byłem za delikatny i to cała przyczyna, że nie mogłem wypiąć tej wtyczki. Już wszystko jest OK! Wymieniłem żarówki i już wszystko działa. Obeszło się bez dodatkowych usterek - prócz lusterek:) Pierwszy temat(wtyczki) zamykam i dziękuję za zainteresowanie Kolegom. Kolejna sprawa to niegrzejące lusterka. Sprawdzałem kable - prąd dochodzi. Podejrzewam przepalone ścieżki wkładki. Czy jest to naprawialne? Prośba o info w tym temacie. Pozdrawiam
YATES Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 Panowie potrzebuję szybkiej informacji ponieważ nie mogę zdemontować licznika. Nie mogę za nic odkręcić dwóch śróbek Torx. Czy napewno się je odkręca w lewo ???
YATES Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 Wielkie dzięki. Muszę znależć lepsze klucze bo trzyma bardzo mocno. Macie jakiś dobry sposób na wyrobione śróby typu Torx ????
grzesiek88 Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 płaski śrubokręt dobrze dopasowany ewentualnie jakieś kleszcze
_Solar_ Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 Kolejna sprawa to niegrzejące lusterka. Sprawdzałem kable - prąd dochodzi. Podejrzewam przepalone ścieżki wkładki. Czy jest to naprawialne? Prośba o info w tym temacie. tak jest to naprawialne jak najbardziej zapoznaj sie z tematami które na pewno Ci pomoga http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t59600.0.html;highlight=demonta%C5%BC+wk%C5%82adu+lusterka http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t56629.0.html;highlight=po+tylnej+szybie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się