omzig Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 (edytowane) Witam. Miałem na aucie amory Bilstein http://www.mkparts.pl/p1563,amortyzatory-bilstein-audi-a6-a4-vw-passat-b5-przod.html i po 40tyś. zaczął pukać z prawej strony... Kupiłem amory Sachs http://google.plczesc/amortyzator,0-32-170811-695604.html?gclid=CNjBwbTIicICFQMYwwodeSYAxw i przy montarzu okazały sie prawie 3cm krótsze od Bilów, sprzedawca zapewniał mnie, że to do tego modelu i uj. Zresztą patrzyłem w necie i wszędzie jest napisane, że pasują. Spręzyny http://motostacja.com/p/1938/1190/sprezyny-kayaba-sprezyna-audi-a4-przod-przednie-kyb-sprezyny-zawieszenia-zawieszenie-i-uklad-kierowniczy.html - mega ciężko było to złożyć ale jakoś sie udało, auto jest deko niżej ale jedzie się ok, komfort się trochę poprawił, no i nie puka już amor z prawej strony. Tylko zastanawia mnie jedno: ten krótszy trzon (tzn ten bolec co wchodzi hehe), czy tak powinno być czy nie, a może ten Bil był za długi? Pomożecie? up Wie ktoś coś na ten temat??? up Pomożecie? Edytowane 20 Listopada 2014 przez omzig
TyBucu Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 Sam ten gwint na trzonku jest dluzszy czy jak?Wcisnij obydwa i porownaj wyskosc montazowa.Jak dluzszy o 30mm to jedyne co mi przychodzi na mysl to roznica 1ba -be -bv
omzig Opublikowano 27 Listopada 2014 Autor Opublikowano 27 Listopada 2014 Sam ten gwint na trzonku jest dluzszy czy jak? Wcisnij obydwa i porownaj wyskosc montazowa. Jak dluzszy o 30mm to jedyne co mi przychodzi na mysl to roznica 1ba -be -bv Gwint jest taki sam. Cały trzonek jest dłuższy. Teraz to mogę sobie wcisnąć, ale kit w oko, Sachs juz na aucie. Jeździ się ok, wybiera też lepiej niz Bil (ale Bil już prawie umierał - ledwo co odbijał), ale bardzo musiałem springa ścisnąć żeby tego Sachsa zamontować... No właśnie, może to jest 1BE/1BV, ale cena za niska... i uj wie o co chodzi... a może ten Bilstein ze starości się wydłużył.
TyBucu Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 I tak dobrze, jak wrzucalem serie na zime to przednie sprezyne musialem najpierw na gwincie zcisnac i dopiero zlapac zciagaczami i i tak ledwo wlazl.Chyba mam jakies kombinowane springi bo w nadkole teraz nie tylko koty wlaza ale i cale rumunskie rodziny.
tomaszstn Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 Ten Sachs jest teoretycznie zamiennikiem 1BE, skoro pomierzyłeś i Ci wyszła taka różnica to warto wiedzieć. Pewnie do springów 1BE będzie lepszym rozwiązaniem niż Bilstein. Sprężyny z Twego linku to do zawiasu 1BA a amorek do 1BE, stąd problem ze złożeniem tego do kupy. O ile się dziwnie nie jeździ to możesz tak zostawić aczkolwiek wsadziłbym jakąś obniżoną sprężynę.
Banan Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 Seryjne amortyzatory które szły na pierwszy montaż rzeczywiscie mają dłuższe tłoczysko od Sachs - przerabiałem to dwa razy - w A4 i teraz w A6 przy wymianie amortyzatorów. Podejrzewam że jest krótsze żeby pasować do większej ilośco modeli
omzig Opublikowano 29 Listopada 2014 Autor Opublikowano 29 Listopada 2014 Czyli wszystko ok, dzięki. Może to i dobrze, ze sa krótsze... Lepiej beda siedzieć w springach Eibach.
Banan Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 No tylko są potem jaja jak ściągacze ledwo zipią a tu centymetra brakuje - ja samą końcówkę pasem do ladunków dociągałem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się