eurotrack Opublikowano 21 Listopada 2014 Opublikowano 21 Listopada 2014 Witam, mialem jechac do mechanika z pompa wspomagania ktora jest doszczednie przytarta, wchodze do samochodu, przekrecam kluczyk a rozrusznik tylko sie odezwal, teraz nie reaguje wogole, serwo dziala wiec prad idzie, i slychac charakterystyczne pykniecie po przekreceniu, podejrzewam ze sie zacial bo na dodatek stala 2 tygodnie, wie ktos moze gdzie ten rozrusznik sie znajduje?
Grztom Opublikowano 21 Listopada 2014 Opublikowano 21 Listopada 2014 (edytowane) Wejdz pod auto napewno go zobaczysz z tego co kojarze to z prawej strony silnika Edytowane 21 Listopada 2014 przez Grztom
jacek70 Opublikowano 21 Listopada 2014 Opublikowano 21 Listopada 2014 (edytowane) Sorry wielkie, ale skoro nie wiesz gdzie znajduje się rozrusznik to myślę że nawet jak go znajdziesz to nie będziesz wiedział co z nim zrobić. Najlepszym rozwiązaniem jest wizyta u elektryka. Jest pod kolektorem wydechowym. Edytowane 21 Listopada 2014 przez jacek70
eurotrack Opublikowano 21 Listopada 2014 Autor Opublikowano 21 Listopada 2014 Ale z prawej strony jak stoje przy silniku?
Grztom Opublikowano 21 Listopada 2014 Opublikowano 21 Listopada 2014 z prawej strony po stronie pasażera jak chcesz to mi go podeślij zregeneruje
eurotrack Opublikowano 21 Listopada 2014 Autor Opublikowano 21 Listopada 2014 Problem w tym ze fura lezy troche nisko a ja bez lewarka ;/ no ale sprobuje zaraz tam wejsc i go pierdolnac bo nie wierze ze bez zadnych objawow tak po prostu padl Dobra sprawa wyglada tak ze po spotkaniu z mlotkiem tez nie reaguje, napisze jeszcze raz, nie a wogole reakcji, przekrecam kluczyk i slysze tylko 'pykniecie' przekaznika, bezpieczniki wszystkie sprawdzalem i nic, wychodzi na to ze musze go wymienic badz zregenerowac, pytanie tylko ile sobie za to policza, dostep do niego jest bardzo utrudniony....
prezesik18 Opublikowano 22 Listopada 2014 Opublikowano 22 Listopada 2014 Jak masz podstawowe narzędzia, zapał i zdolności manualne to sam powinieneś poradzić sobie z jego regeneracją. W sumie najbardziej obawiałbym się demontażu. Zobacz tu na czym polega regeneracja:
eurotrack Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Opublikowano 23 Listopada 2014 Dzieki za film, tez go znalazlem, jedyny problem to wlasnie demontaz, jutro jade do mechanika zeby mi go zdjeli, i mam nadzieje ze w Malborku kupie gdzies szczotki, bo stawiam na to, tuleje pewnie tez bo mialem takie objawy ze raz krecila dluzej raz strzal
Fenrir Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 Mój elektryk za wymianę szczotek wziął 100 albo 120zł, już nawet nie pamiętam. Podstawiłem auto i zabrałem sprawne. Nie wiem czy warto ryzykować że spieprzysz ten rozrusznik do reszty za takie pieniądze...
ptysiek1971 Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 gdzie znajduje sie rozrusznik bardzo ciezki dostep ? koniecznie trzeba miec kanal ?
Fenrir Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 A powiedzcie panowie co o tym sądzicie. Aku ma 12.5V, ładowanie ok. 14V, przy odpalaniu rozrusznik jakby się rozpędzał, najpierw prawie nie kręci, potem obroty są nieco szybsze i jakoś odpala. Czasami odpala normalnie bez problemu. Wczoraj znowuż nie odpalił wcale, nawet już się nie rozpędza, zakręcił z 3 razy w ciągu paru sekund i amen. Akumulator wsadziłem inny, na początku było ok, potem objawy jakby był coraz bardziej rozładowany. To będzie zapewne wina rozrusznika? Dziwi mnie to tylko trochę bo może jakieś 1.5 roku temu były zmieniane szczotki i kręcił fajnie szybko. Coś jeszcze mogło się w rozruszniku posypać?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się