antiheros Opublikowano 22 Listopada 2014 Opublikowano 22 Listopada 2014 Witam.Ostatnio przy wyprzedzaniu zauważyłem,że moje audi po przekroczeniu obrotów powyżej 4tys. dziwnie przyśpiesza.Nie odczuwam spadku mocy ale to strasznie dziwne szarpnięcia i odpuszczenia.Te momenty są widoczne na obrotomierzu(wzrost-spadek,wzrost-spadek obrotów i tak od 4tys aż do końca obrotów).Dzieję się tak tylko przy gwałtownym przyśpieszaniu (gaz do podłogi) kiedy przyśpieszam stopniowo jest okej.Diagnoza z kompa nic nie pokazała tylko niska temperatura z dolotu.Diagnosta wyregulował przepustnicę i nic.Wyczyściłem przepustnicę wymieniłem świece na platynówki NGK. Myślałem,że może winowajcą jest uszkodzony termostat i np.komputer podaję złą dawkę paliwa.Termostat wymieniłem i nadal to samo.Proszę o ewentualne wskazówki gdzie szukać skrzata,który mi popsuł audi:D Pozdrawiam
jacek70 Opublikowano 22 Listopada 2014 Opublikowano 22 Listopada 2014 Zrób logi to powinno coś pokazać.
Jakoob Opublikowano 22 Listopada 2014 Opublikowano 22 Listopada 2014 (edytowane) Cewki albo turbo chyba, że nie wiadomo kiedy był wymieniany filtr paliwa to od niego zacznij. Edytowane 22 Listopada 2014 przez Jakoob
antiheros Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Opublikowano 23 Listopada 2014 Zrób logi to powinno coś pokazać. Zrobić logi tzn. co? nie jestem ogarnięty w specjalistycznych określeniach:) Cewki albo turbo chyba, że nie wiadomo kiedy był wymieniany filtr paliwa to od niego zacznij. Gdyby to były cewki to auto nie miałoby przypadkiem problemu również na niższych obrotach(w tym na biegu jałowym)? A jak sprawdzić czy to turbinka? Zrób logi to powinno coś pokazać. Zrobić logi tzn. co? nie jestem ogarnięty w specjalistycznych określeniach:) Cewki albo turbo chyba, że nie wiadomo kiedy był wymieniany filtr paliwa to od niego zacznij. Gdyby to były cewki to auto nie miałoby przypadkiem problemu również na niższych obrotach(w tym na biegu jałowym)? A jak sprawdzić czy to turbinka? więc jutro wymienię filtr paliwa i będę szukał skrzatów dalej...
walodzka Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 Zrób logi to powinno coś pokazać. Zrobić logi tzn. co? nie jestem ogarnięty w specjalistycznych określeniach:) Cewki albo turbo chyba, że nie wiadomo kiedy był wymieniany filtr paliwa to od niego zacznij. Gdyby to były cewki to auto nie miałoby przypadkiem problemu również na niższych obrotach(w tym na biegu jałowym)? A jak sprawdzić czy to turbinka? Zrób logi to powinno coś pokazać. Zrobić logi tzn. co? nie jestem ogarnięty w specjalistycznych określeniach:) Cewki albo turbo chyba, że nie wiadomo kiedy był wymieniany filtr paliwa to od niego zacznij. Gdyby to były cewki to auto nie miałoby przypadkiem problemu również na niższych obrotach(w tym na biegu jałowym)? A jak sprawdzić czy to turbinka? więc jutro wymienię filtr paliwa i będę szukał skrzatów dalej... Cewki albo turbo chyba, że nie wiadomo kiedy był wymieniany filtr paliwa to od niego zacznij. kurde mam ost to samo i nie wiem co jest żadnych błędów nie wywala filtr zmieniony i to sie przestaje robić smieszne ;/
antiheros Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Opublikowano 23 Listopada 2014 Zrób logi to powinno coś pokazać. Zrobić logi tzn. co? nie jestem ogarnięty w specjalistycznych określeniach:) Cewki albo turbo chyba, że nie wiadomo kiedy był wymieniany filtr paliwa to od niego zacznij. Gdyby to były cewki to auto nie miałoby przypadkiem problemu również na niższych obrotach(w tym na biegu jałowym)? A jak sprawdzić czy to turbinka? Zrób logi to powinno coś pokazać. Zrobić logi tzn. co? nie jestem ogarnięty w specjalistycznych określeniach:) Cewki albo turbo chyba, że nie wiadomo kiedy był wymieniany filtr paliwa to od niego zacznij. Gdyby to były cewki to auto nie miałoby przypadkiem problemu również na niższych obrotach(w tym na biegu jałowym)? A jak sprawdzić czy to turbinka? więc jutro wymienię filtr paliwa i będę szukał skrzatów dalej... Cewki albo turbo chyba, że nie wiadomo kiedy był wymieniany filtr paliwa to od niego zacznij. kurde mam ost to samo i nie wiem co jest żadnych błędów nie wywala filtr zmieniony i to sie przestaje robić smieszne ;/ Mnie to też strasznie irytuje.Jutro zaczynam wszystko po kolei wymieniać.
antiheros Opublikowano 24 Listopada 2014 Autor Opublikowano 24 Listopada 2014 Diagnostyka zrobiona.Wszystko w normie.Obstawiam,że to może pompa paliwa nie dawać już rady albo turbo przeładowuje.Czy jest jakiś sposób prócz pomiaru manometrem aby sprawdzić turbinę?
Łukasz13 Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 Tzn. co za.diagnostyka? Odczyt bledow? Zrob logi dynamiczne jak ktos wczesniej pisal i bedzie jasne, kanaly 002 020 033 115 118
walodzka Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 (edytowane) Tzn. co za.diagnostyka? Odczyt bledow? Zrob logi dynamiczne jak ktos wczesniej pisal i bedzie jasne, kanaly 002 020 033 115 118 u mnie błędów nie było nie było a tu dziś wracam z pracy w migający check.. cewka numer 2 pozdrawiam a u mnie się wyjaśniło.. na światłach but i migający check zaprosiło do serwisu i pokazało wypadanie zapłonu cylinder nr 2 pozdrawiam szczęśliwy posiadacz B6 Edytowane 30 Listopada 2014 przez walodzka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się