bzaporowski Opublikowano 22 Listopada 2014 Opublikowano 22 Listopada 2014 Witam, to właśnie moja bolączka. Posiadam to cudeńko od niedawna. Niestety odmówiła współpracy, opiszę objawy i proszę o pomoc i sugestie. Odpala na zimnym i ciepłym silniku "od kopa" silnik przez 10 sek. pracuje (mruczy), i zaczyna się; zapala się kontrola trakcji, v6 przestaje mruczeć a z wydechu tumany niespalonej ropy i tak za każdym razem. Byłem u mechanika i komputer wykazuje nieszczęsny błąd 0550. Wiem już że te 10 sek. mruczenia to czas po którym ecu wprowadza silnik w stan awaryjny. Jestem obecnie w Anglii i nie stać mnie na serwis Audi, a reszta nie cieszy się zbyt dużym zaufaniem i wiedzą techniczną jak u nas, więc auto robi mi znajomy mechanik po godzinach pracy. Dotychczas namierzył dwie usterki; czujnik przepływu powietrza i elektrozawór turbiny. Po wymianie przepływomierza silnik już tak źle nie pracuje (aczkolwiek po przegazowaniu zmienia się jego charakterystyka pracy na bardzo twardą-metaliczną), nadal wchodzi w tryb awaryjny i utrzymują się te tumany dymu. Obecnie czekam na ten elektrozawór, ale nie mam przekonania czy w tym leży przyczyna. Wobec powyższego zwracam się o wasze sugestie. Pozdrawiam Bodziu
oooprzemekooo Opublikowano 22 Listopada 2014 Opublikowano 22 Listopada 2014 00550 - Start of Injection Regulation: Control DifferenceNapewno coś z pompom wtryskową sprawdzałeś jaki masz kont wtrysku ? Przyczyn moze być wiele : Możliwe przyczyny Zbiornik paliwa nieprawidłowo wypełnione benzynowe lub Biodiesel Powietrze / woda w systemie paliwa Czas wtrysku nieprawidłowe Pompa paliwa elektryczna uszkodzona
oooprzemekooo Opublikowano 22 Listopada 2014 Opublikowano 22 Listopada 2014 (edytowane) "kont wtrysku" ktoś jeszcze wątpi ze to nie kąd to odsyłam do tego posta http://a4-klub.pl/index.php?/topic/264177-blad-00550-po-wymianie-rozrzadu/ Edytowane 22 Listopada 2014 przez oooprzemekooo
bzaporowski Opublikowano 22 Listopada 2014 Autor Opublikowano 22 Listopada 2014 Dzięki Przemek za wskazówki, moje pytanie -chodzi Ci o pompę w zbiorniku, czy sterownik w pompie v44?
oooprzemekooo Opublikowano 22 Listopada 2014 Opublikowano 22 Listopada 2014 Pompa vp44 jeśli masz vaga możesz sprawdzić jaki masz teraz kat tu masz wideo jak sie to robi : https://www.youtube.com/watch?v=kcfkvetkw0A&list=UUrOQa5SROdmxcvFQZR0s4Rw z jakiego miasta jesteś słuze pomocą tez jestem w uk
bzaporowski Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Opublikowano 23 Listopada 2014 Przemek jestem w Thetford
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się