lester Opublikowano 22 Listopada 2014 Opublikowano 22 Listopada 2014 Koledzy ostatnio zauważyłem delikatne falowanie obrotów w trakcie dodawania gazu na 4-5 biegu kiedy silnik jest zimny. Zajrzałem do VCDS-a i silnik pokazuje taki błąd: VAG-COM Version: Release 409.1-SControl Module Part Number: 8E0 910 560 B Component and/or Version: 4.2L V8/5V G 0020 Software Coding: 0011771 Work Shop Code: WSC 665651 Fault Found:17537 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Rich P1129 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Nie potrafię go zidentyfikować. Co może być powodem falowania obrotów? Nigdy nie czyściłem odmy, czy to może być przyczyną? Ponadto proszę Was o podpowiedź jak wyzerować licznik inspekcji w S4. Wszedłem w 17-Instruments, 10-Adaptacja, kanał 02 i ustawiłem z 1 na 0. Od tej pory nie wyskakuje service ale również nie pokazuje mi licznika km i daty do następnej inspekcji. Proszę o podpowiedź ja prawidłowo to zrobić. Dziękuję.
IroN_87 Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 Data i km Ci się pojawią po jakimś czasie... czasem nawet 500km
lester Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Opublikowano 23 Listopada 2014 Dziekuje za odpowiedz. Proszę jeszcze o identyfikacje błędu.
Dev Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 przepływka, wtryskiwacz (e), sonda lambda tutaj troche z angielska http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Fuel_Trim_Info
lester Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Opublikowano 23 Listopada 2014 Dzięki. Będę więc szukał przyczyny. Zauważyłem ostatnio rozszczelniony wężyk przy jednym z reduktorów gazu. Tamtędy uciekał gaz i dostawało się powietrze. Czy mógłbyć to powód wystąpienia tego błędu?
lester Opublikowano 8 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2014 (edytowane) Panowie jestem w trakcie budowy domu wiec mam malo czasu, teraz autem jezdzila glownie zona a ja nie mialem czasu patrzec czy wszystko ok z nim. Okazuje sie ze nieszczelnosci byly dwie. Waz ktory idzie od przeplywomierza do przepustnicy byl lekko obsuniety nie bylo tego widac. Auto jezdzilo tak przez pewien czas. Usunalem usterke i przy okazji przeczyscilem przeplywke. Przepustnucy nie czyscilem ale za to zrobilem jej adaptacje. I teraz pytanie czy powinienem rowniez zrobic adaptacje przeplywki? Jesli tak to w jaki sposob, w necie pelno instrukcji dot adaptacji przepustnicy ale brak przeplywomierza. Zauwazylem ze auto tak samo chodzi na odpietej przeplywce jak podpietej. Czy to oznacza ze jest nie adoptowana. Znalezc nieszczelnosc w tej ciasnocie jaka jest w S4 to jakis dramat. Objawa silnika jest taka ze patrzac na obroty i mase przeplywajacego powietrza waha sie ono co sprawia ze faluja obroty. Szczegolnie to widac na predkosci okolo 80 km/h i wysokim biegu. Na postoju nie widac ze faluje ale widac to na odczytach. Co moze byc powodem? Wiem ze to cos z powietrzem, zastanawiam sie czy cos jest nadal niezczelne czy to tylko kwestia jakiejs adaptacji. Nie wiem co z ta odma. Gdzie ona jest i czy moze wplywac na obroty? Nie czyscilem odmy i przepustnicy. Komp nie wywala juz bledow, auto zapierdziela jak trzeba. Falujace obroty dzialaja mi na nerwy i musze to naprawic. Dodam ze na Lpg i na PB jest tak samo. Poradzcie jak to znalezc? Edytowane 8 Grudnia 2014 przez lester
IroN_87 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Musisz zrobić logi dynamiczne przeplywki. Możliwe, że umarła skoro po odpięciu wtyczki nie ma różnicy. Moglo ja tez wykończyć nieumiejętne czyszczenie - jak to robiłeś? Sent from my Lumia 820 using Tapatalk
lester Opublikowano 8 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2014 Sprysalem srodkiem przeznaczonym i z daleka powietrzem dmuchalem. Czyszczenie bylo prawidlowe. Jak robi sie te logi dynamiczne bo nigdy nie robilem dotad?
IroN_87 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Wpisz sobie na YT VAG logi dynamiczne. Jak sobie nie poradzisz to Ci jutro napiszę jak będę na kompie. Sent from my Lumia 820 using Tapatalk
lester Opublikowano 14 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2014 Wpisz sobie na YT VAG logi dynamiczne. Jak sobie nie poradzisz to Ci jutro napiszę jak będę na kompie. Sent from my Lumia 820 using Tapatalk Nauczyłem się już robić logi dynamiczne. Pytanie mam tylko na którym kanale mam to robić aby pokazało logi przepływomierza, na 003 czy jakimś innym?
IroN_87 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 003. później możesz wrzucić plik na http://vaglog.pl/i będzie czytelny w formie tabelki.
lester Opublikowano 16 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2014 Robiac logi dynamiczne VCDS- lite mi ich nie wyeksportowal do kat. Logs. Nie zapisaly sie, powodem jest chyba jakas kiepska wersja VCDS-a. Dzieki za podpowiedz kolego. Jak znajde lepsza wersje programu to wrzuce logi. Chcialbym wymienic odme ale nie wiem gdzie w BBK ona sie znajduje. Wiem ze z tylu silnika byc powinna. Tam jest bardzo ciasno. Czy wie ktos w jaki sposob sie do niej dostac aby ja wymienic?
winczako Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 z tego co się orientuje to u nas jako taka odma jest dosc skomplikowana... bo ma mnóstwo rozdzielników, łączeń i zaworków.... Najłatwiej będzie Ci znaleźc jej początek - tj przy zaworze PCV. A dalej po wężach. Ja pocharatałem sobie łapy jak tam grzebałem.. już nie wspomnę, że pobiłem swój rekord puszczonych k**w w ciągu 2 godzin.... ;-). Walcz!
lester Opublikowano 19 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2014 z tego co się orientuje to u nas jako taka odma jest dosc skomplikowana... bo ma mnóstwo rozdzielników, łączeń i zaworków.... Najłatwiej będzie Ci znaleźc jej początek - tj przy zaworze PCV. A dalej po wężach. Ja pocharatałem sobie łapy jak tam grzebałem.. już nie wspomnę, że pobiłem swój rekord puszczonych k**w w ciągu 2 godzin.... ;-). Walcz! Odma w S4 jest zaraz za przepustnicą. Musiałem ja zdjąć żeby się do niej dostać. Przy okazji ładnie wyczyściłem przepustnicę. Odma była drożna. Również ją przeczyściłem. Problem nadal pozostał. Mam jeszcze jeden pomysł gdzie może być nieszczelność układu. Jutro to sprawdzę jak znajdę czas. A tu moja wyczyszczona przepustnica. Odma była zaraz za nią z tyłu. Nie było źle ją wyjąć. Gorzej włożyć z powrotem. Koledzy macie może jakiś link do sprawdzonego działającego VCDS-a taki aby i logo dynamiczne zapisywał?
winczako Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 ja demontowałem przepustnice i mimo to miałem duzy problem. Szczególnie z jednym wężem wchodzącym gdzieś pod kolektor, tam głębiej pod zaworem PCV.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się