Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 3.0tdi s-line +


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

na feldze 17" mieści się ale zrywa ciężarki

ja mam zima/lato 18tki, takze nie powinoo wyj.... mu bebna :D

ps. nie lepiej wrzucic odrazu zaciski 18Z i tarcze 350? przy 18tkach nie powinno chyba byc problemu?

tarcze bodajze z Merca ML 55 podchodza.

Edytowane przez basta85
Opublikowano

18 mieszczą się pod 18 i można wrzucić chyba nawet tarczę 360 gorzej z ET z tego co wiem chłopaki przy zaciskach 18zl zr czyli takich jak są np w q7 musieli odsuwać felgę.

Opublikowano (edytowane)

posprawdzalem troche dzisiaj i niby bez problemu podchodza z Q7....

Takze zestaw takowy bede skladal:

Zaciski

18Z Audi Q7

Tarcze (345mm)

Zimmerman: 1634210312 (Mercedes ML55)

Przewody w oplocie

SS Stoptech 950.33006

klocki

pewnie EBC czerwone

Edytowane przez basta85
Opublikowano

Bardzo fajny zestaw i zanim włożysz proponuję Ci wypiaskować zaciski i pomalować na jakiś fajny kolorek ale dystans mimo wszystko bym przygotował

Opublikowano (edytowane)

wkoncu odebrany :)

jest banan na ryjku :)

jak tylko znajde troche czasu to wrzuce jakies lepsze fotki :)

Edytowane przez basta85
Opublikowano

Podnosiłeś juz moc ?

Opublikowano

tak, poniewaz i tak musial byc strojony komputer pod nowe wtryski.

Musze zhamowac niebawem.

Opublikowano

EDC pozostalo oryginalne, czyli 16. Zero problemow, wszystko chodzi jak nalezy. Hamownia jeszcze bedzie :)

Fotki jeszcze porobie :)

Opublikowano

Czekam na fotki :D

Opublikowano (edytowane)

bylem na hamowni, zeby sprawdzic jak sie miewa motorownia.

Nie jest zle, ale musze chyba wymienic turbo, poniewaz na niskich obrotach za malo dmucha. Powinna juz wczesniej wstawac na 1.2 bara, zamiast 1.0

I na koncu wolnie powinien opadac wykres... cos EGR za szybko wycina, ale wszystko do wystrojenia.

j4R6oN8.jpg

Chodzi mi po glowie wymiana turbiny na hybryde + IC w zderzak. (wystroic w okolicach 320KM/620NM)

Tylko nie wiem czy to dobry pomysl, poniewaz mam manuala....

Juz przy 550NM pewnie dostaje dobrze po tylku sprzeglo i dwumas...

Ma ktos moze doswiadczenie z manualem i wieksza moca?

Edytowane przez basta85
Opublikowano (edytowane)

To chyba lepiej ze manual bo automat chyba nie wytrzymał by takiego momentu bez wzmocnienia .

Edytowane przez marcinch001
Opublikowano

To chyba lepiej ze manual bo automat chyba nie wytrzymał by takiego momentu bez wzmocnienia .

Tiptronic wlasnie bez problemow wytrzymuje do 700NM

Opublikowano

To chyba lepiej ze manual bo automat chyba nie wytrzymał by takiego momentu bez wzmocnienia .

Tiptronic wlasnie bez problemow wytrzymuje do 700NM

Możesz poprzeć czymś tą wypowiedź? Ponoć 600Nm już jest dużo dla tipa.

Basta a może sterownik turbo masz walnięty albo nie skalibrowany?

Opublikowano

Możesz poprzeć czymś tą wypowiedź? Ponoć 600Nm już jest dużo dla tipa.
Basta a może sterownik turbo masz walnięty albo nie skalibrowany?

moge tylko poprzec wypowiedziamy na niemieckich forach + znajomy jezdzi juz 3 lata na setupie 340KM / 710NM na tiptronicu i zero problemow.

moze faktycznie sterownik... bede oddawal do mechanika i zobaczymy.

Opublikowano

Ciekawy samochód :) Ładny kolor :) Powodzonka :)

Opublikowano

ja od 2 lat śmigam na programie 283Km 603Nm, byłem parę razy na zawodach 1/4 mili i było kilka ostrych startów i póki co wszystko jest ok, sprzęgło ślizgnęło mi się z 2-3 razy kiedyś ale to z moje winy, stanu sprzęgła nie znam bo nie wymieniałem jeszcze, nie było takie potrzeby :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...