basta85 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2014 (edytowane) na feldze 17" mieści się ale zrywa ciężarki ja mam zima/lato 18tki, takze nie powinoo wyj.... mu bebna ps. nie lepiej wrzucic odrazu zaciski 18Z i tarcze 350? przy 18tkach nie powinno chyba byc problemu? tarcze bodajze z Merca ML 55 podchodza. Edytowane 30 Grudnia 2014 przez basta85
Turboziomal Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 18 mieszczą się pod 18 i można wrzucić chyba nawet tarczę 360 gorzej z ET z tego co wiem chłopaki przy zaciskach 18zl zr czyli takich jak są np w q7 musieli odsuwać felgę.
basta85 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2014 (edytowane) posprawdzalem troche dzisiaj i niby bez problemu podchodza z Q7.... Takze zestaw takowy bede skladal: Zaciski 18Z Audi Q7 Tarcze (345mm) Zimmerman: 1634210312 (Mercedes ML55) Przewody w oplocie SS Stoptech 950.33006 klocki pewnie EBC czerwone Edytowane 30 Grudnia 2014 przez basta85
Turboziomal Opublikowano 31 Grudnia 2014 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Bardzo fajny zestaw i zanim włożysz proponuję Ci wypiaskować zaciski i pomalować na jakiś fajny kolorek ale dystans mimo wszystko bym przygotował
basta85 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2015 (edytowane) wkoncu odebrany jest banan na ryjku jak tylko znajde troche czasu to wrzuce jakies lepsze fotki Edytowane 4 Maja 2016 przez basta85
basta85 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2015 tak, poniewaz i tak musial byc strojony komputer pod nowe wtryski. Musze zhamowac niebawem.
Rafał123 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Na jakim EDC odpalony ? jakies problemy po drodze? daj fotki z pod maski, mierzyles na hamowni? SZEROKOSCI
basta85 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2015 EDC pozostalo oryginalne, czyli 16. Zero problemow, wszystko chodzi jak nalezy. Hamownia jeszcze bedzie Fotki jeszcze porobie
basta85 Opublikowano 3 Lutego 2015 Autor Opublikowano 3 Lutego 2015 (edytowane) bylem na hamowni, zeby sprawdzic jak sie miewa motorownia. Nie jest zle, ale musze chyba wymienic turbo, poniewaz na niskich obrotach za malo dmucha. Powinna juz wczesniej wstawac na 1.2 bara, zamiast 1.0 I na koncu wolnie powinien opadac wykres... cos EGR za szybko wycina, ale wszystko do wystrojenia. Chodzi mi po glowie wymiana turbiny na hybryde + IC w zderzak. (wystroic w okolicach 320KM/620NM) Tylko nie wiem czy to dobry pomysl, poniewaz mam manuala.... Juz przy 550NM pewnie dostaje dobrze po tylku sprzeglo i dwumas... Ma ktos moze doswiadczenie z manualem i wieksza moca? Edytowane 3 Lutego 2015 przez basta85
marcinch001 Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 (edytowane) To chyba lepiej ze manual bo automat chyba nie wytrzymał by takiego momentu bez wzmocnienia . Edytowane 3 Lutego 2015 przez marcinch001
basta85 Opublikowano 4 Lutego 2015 Autor Opublikowano 4 Lutego 2015 To chyba lepiej ze manual bo automat chyba nie wytrzymał by takiego momentu bez wzmocnienia . Tiptronic wlasnie bez problemow wytrzymuje do 700NM
Stano Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 To chyba lepiej ze manual bo automat chyba nie wytrzymał by takiego momentu bez wzmocnienia . Tiptronic wlasnie bez problemow wytrzymuje do 700NM Możesz poprzeć czymś tą wypowiedź? Ponoć 600Nm już jest dużo dla tipa. Basta a może sterownik turbo masz walnięty albo nie skalibrowany?
basta85 Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Opublikowano 5 Lutego 2015 Możesz poprzeć czymś tą wypowiedź? Ponoć 600Nm już jest dużo dla tipa. Basta a może sterownik turbo masz walnięty albo nie skalibrowany? moge tylko poprzec wypowiedziamy na niemieckich forach + znajomy jezdzi juz 3 lata na setupie 340KM / 710NM na tiptronicu i zero problemow. moze faktycznie sterownik... bede oddawal do mechanika i zobaczymy.
farmer91 Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 ja od 2 lat śmigam na programie 283Km 603Nm, byłem parę razy na zawodach 1/4 mili i było kilka ostrych startów i póki co wszystko jest ok, sprzęgło ślizgnęło mi się z 2-3 razy kiedyś ale to z moje winy, stanu sprzęgła nie znam bo nie wymieniałem jeszcze, nie było takie potrzeby
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się