Skocz do zawartości
IGNOROWANY

VW CC R36 by KERCZI


KERCZI

Rekomendowane odpowiedzi


To 2,0 TSI w ośce? Mnie wkurza brak trakcji od 0-...

Niestety ośka i poza tym koło 245 też już nie daje rady, jakiś dobry launch control by się przydał do startu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kerczi, sprawdz kiedy był wymieniany olej w Haldex-ie

warto sie temu przyjrzec aby napęd działał bezproblemowo

Graty zakupu !!!!! :D:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, dokładnie, stricte R36 w CC a dokładniej wcześniej passacie CC nie było, ale to dokładnie to samo co w tym passku. Chodziło mi o silnik. CC teoretycznie ma byc bardziej elegancki dlatego nie poszli w pakiet poza stylistycznym r-linę.

Koło może 19" siądzie ale większe już nie, i tak jest dosyć twardo.

Gleby zrobić nie moge bo wówczas pozbędę sie aktywnego zawiasu, a jednak na opcji SPORT AUTO trzyna sie genialnie drogi.

Czy wydech? Nie chce zrobić z niego wioski, i tak przy pełnym bucie i obrotach powyżej 3tys obrotów grubo ryczy i odejście ze świateł zwraca uwagę większości osób.

R-line siądzie raczej na pewno, musze tylko znaleźć tanio bo same progi to używka w okolicach 2k normalnie wiec aż tak mnie nie ciśnie dopóki nie znajdę jakiejś okazji.

Pierwsze mody, wywalenie gruszki i anteny CB, wszedł Yanosik i zimowe koło.

8d115210faa78c3fe5ce9a145336eef1.jpg

f8f8341798f89c25dc0a6657670e0917.jpg

Auto z LC ma w okolicach 5s do pierwszej setki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i koniecznie kierownica od Rline musi siąść.

a do drugiej i trzeciej ???? :decayed:

Nie mierzyłem :)

Zastanawiam sie jak by sie prezentował rotor 19" choć zaczyna mnie denerwować powoli ilośc tych felg na PL drogach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zakładaj rotora do tego samochodu ... ile to ma PS i Nm w serii ? i ile można wyciągnać samym programem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co Ty chcesz tam robic z programem ???? :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

domyślam się że można jeszcze coś zdłubać by lepiej szło jak ustawi się taki sam obok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może zyskasz pare kucy i niutonów ale nie jest to warte tej kasy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

300KM I 350nM ale dostępne od 2400 do prawie 6000

A programem :)

Mogę zgrzebac na 318KM :)

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gra nie warta świeczki, nie poczujesz tego nawet. nie ma turbo nie ma programu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To faktycznie nie warte zachodu a z heblami cos będziesz działał ?

A po co?!? W serii tam jest 345/310 - nie ma sensu wkładać nic innego

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednym słowem nuda nie ma co grzebać hehe

Edytowane przez Gibons
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kerczi, co z tym plastikiem/aluminium w środku? :)

Mieliśmy w rodzinie salonowego Passata CC i praktycznie zero aluminium w kokpicie, jedynie srebrny tandetny plastik. Do tego jeszcze panel klimatyzacji zmieniony, zwykłe B6 (przedlift) miało lepszy i z regulacją co 0,5st.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kerczi - żaden rotor - nie do tego auta.

I tak jak wspomniałeś - tych zwykłych, płaskich rotorów zaczyna się już robić gęsto na drogach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To faktycznie nie warte zachodu a z heblami cos będziesz działał ?

A po co?!? W serii tam jest 345/310 - nie ma sensu wkładać nic innego

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

nic taniego tam nie zapodasz

a cos lepszego zaczyn a sie od 10000zł

można dac ferodo DS i perforowane Zimmermanny i to wystarczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZmienIalem teraz tarcze plus klocki i dałem już Ate powerdisc + Ate ceramic

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym tu widział turbiny 19" oryginały lakierowane w nikiel. oklepane ale one naprawde pasują do tego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kerczi, co z tym plastikiem/aluminium w środku? :)

Mieliśmy w rodzinie salonowego Passata CC i praktycznie zero aluminium w kokpicie, jedynie srebrny tandetny plastik. Do tego jeszcze panel klimatyzacji zmieniony, zwykłe B6 (przedlift) miało lepszy i z regulacją co 0,5st.

Tak regulacja co 1st ale zupełnie mi to ńie przeszkadza....

Jeśli chodzi o dekory to cieżko powiedzieć, teoretycznie są zimne przy dotknięciu...ale głowy nie dam, nie przyglądałem się aż tak...

Zastanawiam się nad wrzuceniem dekorów z nowego CC...są podświetlane led jak w A6, ale jak pomyśle ze mam targać tapicerkę to mi się odniechciewa...

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Ja bym tu widział turbiny 19" oryginały lakierowane w nikiel. oklepane ale one naprawde pasują do tego auta.

Miałem takie w 18 w audi i mam teraz na zimę i faktycznie są za bardzo oklepane...

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Kerczi, sprawdz kiedy był wymieniany olej w Haldex-ie

warto sie temu przyjrzec aby napęd działał bezproblemowo

Graty zakupu !!!!! :D:D:D

Co ile powinienm zwrócić na to uwagę?

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Kerczi - żaden rotor - nie do tego auta.

I tak jak wspomniałeś - tych zwykłych, płaskich rotorów zaczyna się już robić gęsto na drogach

Bardziej myślałem o srebrnych

852527804c8f4b2c48a311acd2ee5f2e.jpg

Edytowane przez KERCZI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...